Mies valittaa kun aion laittaa verskat lentokoneeseen
Tai tarkemmin ottaen löysät collegehousut. Ei kuulemma kehtaa kulkea mun kanssa ja "mitä muutkin ajattelee kun kuljet sellaisissa rönttövaatteissa." Aloin iteki miettimään onko tosi noloa, mutku ne olis vaan niin mukavat :S
Kommentit (26)
Laitapa kuva, millaisia housuja tarkoitat!
Siis ehdottomasti mukavat vaatteet koneeseen, hengittävät, ei liian kuumat eikä kylmät, jotain lämmintä mukana vaikka peitoksi. Itsellä ohuet trikoot housuina ja paitana paras. Lämpimät sukat jos helposti palelee kun kengät haluaa kuitenkin pois. Siinä lentosukkien päällä siis. Myös niskatyyny ja korvatulpat ehdottomat. Ja käsirasva ja huulirasva, ilma on kuiva ja vetoisa. Eihän lentokoneeseen mennä pynttäytymään, mikä miestäsi vaivaa!?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 06:53"]
Siis ehdottomasti mukavat vaatteet koneeseen, hengittävät, ei liian kuumat eikä kylmät, jotain lämmintä mukana vaikka peitoksi. Itsellä ohuet trikoot housuina ja paitana paras. Lämpimät sukat jos helposti palelee kun kengät haluaa kuitenkin pois. Siinä lentosukkien päällä siis. Myös niskatyyny ja korvatulpat ehdottomat. Ja käsirasva ja huulirasva, ilma on kuiva ja vetoisa. Eihän lentokoneeseen mennä pynttäytymään, mikä miestäsi vaivaa!?
[/quote]
Lisään tähän vielä, että pesen mekit aina pois. Lennän paljon työmatkoja ympäri maapalloa.
Kyllä minun mielestä koneessa pitäs olla etes vähä siistinä, ettei mitää siivouspäivän vaatteita sentään päällä...
Lennan paljon ja minulla on suoralahkeisia ja bootcut joogahousuja. Mukavat ja nayttavat melkein tavallisilta housuilta.