Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valittaa kun aion laittaa verskat lentokoneeseen

Vierailija
07.08.2015 |

Tai tarkemmin ottaen löysät collegehousut. Ei kuulemma kehtaa kulkea mun kanssa ja "mitä muutkin ajattelee kun kuljet sellaisissa rönttövaatteissa." Aloin iteki miettimään onko tosi noloa, mutku ne olis vaan niin mukavat :S

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennan paljon ja minulla on suoralahkeisia ja bootcut joogahousuja. Mukavat ja nayttavat melkein tavallisilta housuilta.

Vierailija
22/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuva, millaisia housuja tarkoitat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehdottomasti mukavat vaatteet koneeseen, hengittävät, ei liian kuumat eikä kylmät, jotain lämmintä mukana vaikka peitoksi. Itsellä ohuet trikoot housuina ja paitana paras. Lämpimät sukat jos helposti palelee kun kengät haluaa kuitenkin pois. Siinä lentosukkien päällä siis. Myös niskatyyny ja korvatulpat ehdottomat. Ja käsirasva ja huulirasva, ilma on kuiva ja vetoisa. Eihän lentokoneeseen mennä pynttäytymään, mikä miestäsi vaivaa!?

Vierailija
24/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 06:53"]

Siis ehdottomasti mukavat vaatteet koneeseen, hengittävät, ei liian kuumat eikä kylmät, jotain lämmintä mukana vaikka peitoksi. Itsellä ohuet trikoot housuina ja paitana paras. Lämpimät sukat jos helposti palelee kun kengät haluaa kuitenkin pois. Siinä lentosukkien päällä siis. Myös niskatyyny ja korvatulpat ehdottomat. Ja käsirasva ja huulirasva, ilma on kuiva ja vetoisa. Eihän lentokoneeseen mennä pynttäytymään, mikä miestäsi vaivaa!?

[/quote]

Lisään tähän vielä, että pesen mekit aina pois. Lennän paljon työmatkoja ympäri maapalloa.

Vierailija
25/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös crocsit jalkaan.

Vierailija
26/26 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestä koneessa pitäs olla etes vähä siistinä, ettei mitää siivouspäivän vaatteita sentään päällä...