Tutkijat kiinnittivät Riikka Purran epäasialliseen somejulkaisuun huomiota. Harkittua ja kielii paineista ja ahdistuksesta. Linkki
Kommentit (47)
Palvelee perussuomalaista retoriikkaa erinomaisesti, että pystytään sanomaan, että hei, minäkin olen tavallinen ihminen, joka käy kaupassa tai lomailee.
Kyllä muakin Riikkana ahdistaisi jos ymmärtäisin mitä olen Suomelle tehnyt. Nyt kun tajuaisi erota ja jättää hommat osaaville.
Epätoivoista on PeRUSsuomalaisten vaalityö. Epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
Palvelee perussuomalaista retoriikkaa erinomaisesti, että pystytään sanomaan, että hei, minäkin olen tavallinen ihminen, joka käy kaupassa tai lomailee.
Riikka ei ole tavallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoista on PeRUSsuomalaisten vaalityö. Epätoivoista.
No on, mutta eikös perut ole kelan rottia äänestäjät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin Riikkana ahdistaisi jos ymmärtäisin mitä olen Suomelle tehnyt. Nyt kun tajuaisi erota ja jättää hommat osaaville.
Jatkaa vielä vaalit 27 ja kokee murskatappion😁
Vierailija kirjoitti:
Näitä PersujenPerseilyjä maksetaan vielä hyvin pitkään.
Onneksi Anosta päästiin lopullisesti eroon 🤣
Riikkahan rupeaa höyryämään hyvin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttamisyritys, ja todella epätoivoinen sellainen. Ei jatkoon. Naamarit on riisuttu eikä niitä saa enää takaisin naamalle joten turha noin sairaiden ja irvokkaiden hillotolppalaisten edes yrittää tuollaista vaikka veronmaksajien rahalla palkattu mainostoimisto varmaan neuvoo.
Noloa somettamista valtionvarainministerin toimesta. Tämä vain vahvistaa ettei homma ole hanskassa ja ne hanskat ovat kaikenlisäksi hukassakin.
Vierailija kirjoitti:
Riikkahan rupeaa höyryämään hyvin helposti.
Itsehillintä ei ole valtti
Hupaisasti "tutkijat" kiinnittävät huomiota Riikan hilipatin pippan-päivitykseen eivätkä noteeraa lainkaan Riikan kymmeniä rasistisia ja ihmisvihamielisiä viestejä millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Turkkilan strategiaa.
Uhriutuu kuten persuporvarit tekevät kun saavat samalla mitalla takaisin Suomessa öyhöttäessään.
Vierailija kirjoitti:
Se pitäisi EROTTAA, kun ei kykene itse siihen. SAMALLA MUNATON ORPO KUUSEEN.
Irvokas ilme naamallaan kuvittelee olevansa jotain, ja tietenkin muiden yläpuolella. Hyi stn mikä tyyppi.
Odottaa vaalipökälettä mutta pettyy pahasti.
Purran purkaukset on sellaista kuraa, että jos Marin olisi tuollaista suoltanut aikoinaan, olisi persuilla ollut 50 haukkumisketjua välittömästi täällä ja ainkin 4 kuukautta.
Purran Instagramissa on pääasiassa luontoon, ruokaan ja vapaa-aikaan liittyviä päivityksiä, joista uuttavuotta edeltänyt avautuminen työpaineista poikkeaa. Kuva: Seppo Kärki / IS, Instagram
Kuuntele juttuJyri Huttunen
17:00
Lue tiivistelmä
Valtiovarainministeri Riikka Purra avautui Instagramissa poliittisista paineistaan ja vaikeasta vuodestaan.
Tutkijat pitävät Purran suorapuheista viestiä harkittuna ja populistiseen retoriikkaan sopivana, jolla hän pyrkii vaikuttamaan tavalliselta ihmiseltä.
Poliittisen viestinnän tutkija Elisa Kannasto ja politiikan tutkija Theodora Helimäki arvioivat, että sosiaalinen media on tullut tärkeäksi osaksi politiikkaa ja henkilöbrändin rakentamista.