Mistä hippiystäviä <3
Olen valveutunut ja haluaisin kaltaistani seuraa. <3
Kommentit (70)
Mä oon senmoinen helter skelter hippi ja fanitan huumeita ja charles mansonia. Oo mun kaveri
Kyllä hippi on hipille hippi. Hiukset takkuun ja rasvottumaan, korkealentoisia ajatuksia yhteydestä luontoon ilmaan ja vegeruokaa metsästämään, aloita tofusta.
Verhot patiikkivärjäyksen kautta päälle ja jokunen puuhely kaulaan. Kämppään tuikkuja, suitsukeita, liukuvärjättyjä rättejä seinille. Kledjuissa säästää kun UFF-rompe riittää.
Ollos huoleton kuuluu tuohon ikään, menee useimilla kolmenkympin jälkeen jo viimeistään ohi, ne kenellä taas ei mene ohi omaa jo yleensä lääkityksen ja liikkuvat lähinnä kylähullun maineella.
"Takataskuun" jää hommasta hyvät keppien tai muiden esineiden heittotaidot jokunen mukava silokkitrippi muisto ja piiput.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:12"]
Kyllä hippi on hipille hippi. Hiukset takkuun ja rasvottumaan, korkealentoisia ajatuksia yhteydestä luontoon ilmaan ja vegeruokaa metsästämään, aloita tofusta.
Verhot patiikkivärjäyksen kautta päälle ja jokunen puuhely kaulaan. Kämppään tuikkuja, suitsukeita, liukuvärjättyjä rättejä seinille. Kledjuissa säästää kun UFF-rompe riittää.
Ollos huoleton kuuluu tuohon ikään, menee useimilla kolmenkympin jälkeen jo viimeistään ohi, ne kenellä taas ei mene ohi omaa jo yleensä lääkityksen ja liikkuvat lähinnä kylähullun maineella.
"Takataskuun" jää hommasta hyvät keppien tai muiden esineiden heittotaidot jokunen mukava silokkitrippi muisto ja piiput.
[/quote]
Hahahah :D Naulan kantaan!
Mun sukunimi on Hippi... Kelpaako se?
Anna sitä karvasämpylää egohippi! Rynkytän niin että paskat roiskuu pihalle ja lannoittaa kasveja
En osaa sanoa hipeistä, mutta täällä olisi persuystävä <3
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:16"]
Anna sitä karvasämpylää egohippi! Rynkytän niin että paskat roiskuu pihalle ja lannoittaa kasveja
[/quote]
Venakkkaa kun kaivan naruvärjätyn laamapaitani esiin. Mikä se kik -juttu oikein on?
Peace
t. vanha hippi
Peseytyykö hipit?
Ne rastat, niitähän ei pestä jos olen oikein ymmärtänyt, mutta pestäänkö muut paikat? Pää ei kuiva pakkasessa, homehtuu tms, olenko ymmärtänyt oikein? Karvojahan ei kait myöskään kuulu ajella?
Se imelä käry mikä hipeistä yleensä lähtee, johtuuko se siis siitä, että on jotenkin ekologisempaa peseytyä harvemmin ja säästää luontoa VAI onko se vain suitsukkeiden ja sen kuontalon aiheuttamaa käryä tämä kaikki?
nm. hippiyttä harkitseva vm -94
Kik -systeemiin ittelläni ei oo mahollisuutta kai :o Mut tää ainankin löytänyt samanhankistä elämää hipit.fi -sivuston foorumeilta :3
Minut tunnistaa tuoksustani tai siitä ettei sitä ole.
Olen asenteeltani mielestäni kyllä hippi, mutta tahtoisin myös näyttää hipiltä, näin löytäisi varmaan nopeammin samanhenkisiä ihmisiä. Omaan ohuet hiukset, että ei oikein rastoittaakkaan voi,pikkulettejä olen joskus pitänyt.
Eli asiaan,
olisiko jolla kulla antaa tai edullisesti myydä hippisälää minulle, jos on esim. itse lopetteleva hippi tai ei jaksa enää itse käyttää. Tarkoitan siis lähinnä vaatteita, olen 170cm/ 57kg norm.kok. nainen.
Ajattelin vaan, että olisi helpompaa saada ikäänkuin aloituspakkaus jostain hommattua kerralla, ettei tarvitsis kostuumi kerrallaan kaikkia kauppoja koluta.
Jos löytyy, niin kerro laitan s.postiosoitteen.
Metsissä niitä joskus tapaa, saattavat olla parikin päivää paikallaan, sitten häipyvät ja putkahtavat taas esiin jossain muualla päin. Karkkilassa oli kevällä oli muutamia, yhden kanssa juteltiinkin.
Ihanan oloista tää 2000-luvun hippeys.
Prometheusleirit on myös hyviä, joko leiriläiseksi (myös aikuisleirejä järjestetään) tai vetäjäksi!
Mitkä on ne aatokset joiden pitää olla kohdallaan? Ihan mielenkiinnosta kysyn tässä miettiessäni että olenko yhtään hippi. Pitääkö olla kasvissyöjä? Aktivisti?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:07"]Mitä tarkoittaa "hippi" tässä yhteydessä? :) Maailmankuvani on hipahtava, olen ekologinen vegaani, mutta en näytä ollenkaan siltä, jos yleinen mielikuva on sammareihin, maanläheisiin väreihin pukeutuva meikkamaton rastatukka.
[/quote]
Ei ollut tarkoituksena olla syrjivä joten kaikki hipit huomioidaan. Kunhan vain aatokset kohdillaan.