Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää tehdä aina se "duckface" kuvissa?

Vierailija
05.08.2015 |

miksi ei voi olla luonnollinen kuvissa, pienen pieni hymy tai vaikka edes perus ilme. Mutta tuntuu että kaikilla alle 30-vuotiailla naisilla on se sama typerä ilme kuvissa some-profiileissa. Voisiko joku duck face-posettaja kertoa miksi ihmeessä teette sitä? Ilme on hölmö eikä tee ketään paremman näköiseksi, päinvastoin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota näkee nuorilla pojillakin nyt, aikuisten miesten töröhuulikuvia odotellessa...

Vierailija
2/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat näyttää Angelina Jolielta? Ankkanaama ei valitettavasti auta siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma et sua häiritsee toisten duckfacet :D anna olla ja naura vaa niille.

Vierailija
4/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä väliä? Tuskin olet itsekään sen terveempi, joten anna toisten ankkoitua ihan rauhassa ja ole itse apina, jos haluat. Itse olen hullu tai normaali, mutten koskaan ankka tai apina, mutta se onkin mun valinta. 

Vierailija
5/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Ei kai se sen enempää häiritse kuin joku muukin käsittämätön "muoti-ilmiö", ihmetyttää tietysti. Ihminen on luonnostaan utelias, joten miksi ei saisi kysyä syytä sille miksi joku ilmehtii hölmösti kuvissa?

Vierailija
6/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Ei kai se sen enempää häiritse kuin joku muukin käsittämätön "muoti-ilmiö", ihmetyttää tietysti. Ihminen on luonnostaan utelias, joten miksi ei saisi kysyä syytä sille miksi joku ilmehtii hölmösti kuvissa?

Vierailija
7/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee pieni ankkailme ihan luonnostaan. Miksi se sua häiritsee?

Vierailija
8/26 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:54"]

En tiedä, mitä väliä? Tuskin olet itsekään sen terveempi, joten anna toisten ankkoitua ihan rauhassa ja ole itse apina, jos haluat. Itse olen hullu tai normaali, mutten koskaan ankka tai apina, mutta se onkin mun valinta. 

[/quote]

En todellakaan ole apina! En tosiaan halua apinoida moista trendiä! :D Mutta saahan sitä pohtia miksi kaunis nuori nainen haluaa ilmeillä hölmösti kuvissa. Veikkaan kuitenkin että olet duckfacettaja, sillä vaivauduit kirjoittamaan tuollaisen semi-puolustuspuheen ankkanaamailulle. Miksi et siis vastaisi samalla kysymykseeni?

Vierailija
9/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:55"]

Mulla tulee pieni ankkailme ihan luonnostaan. Miksi se sua häiritsee?

[/quote]

et siis puhu samasta asiasta, jos huulesi ovat luonnostaan "ankat". Typerältä näyttää ne teennäiset ankkailut. Olenko jossain kohtaa sanonut että minua häiritsee? Kunhan uteliaisuuttani kummastelen ja mielessäni harmittelen miksi nätti ihminen ilmeilee kuvissa?

Vierailija
10/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin noloa.. Ei ne viivahuulet siitä duckfacesta täyteläisiksi muutu. lol.

Vierailija
11/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten myös se kun selkä vääränä yritetään työntää olematonta persettä näytille :D

Vierailija
12/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:08"]

Samaten myös se kun selkä vääränä yritetään työntää olematonta persettä näytille :D

[/quote]

Ylipäätään koko selfie/belfie-trendi on kerrassaan käsittämätön. Siis tämä kun kuvaillaan päivittäin itseään mitä kummallisimmissa asennoissa ja ilmeissä. Onko selällekään hyväksi tunti kaupalla päivittäin kiemurrella peilin edessä epäluonnollisisssa asennoissa? Olisiko ortopedia tai fysiatria paikalla?

Vierailija
13/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko huulet jäädä tuollaisiksi jos tuuli kääntyy duck-posen aikana?

Vierailija
14/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ankkanaamoja harmita vanhempana kun ei ole itsestään yhtään järkevää kuvaa kun oli nuori? veikkaan et duck face on reilu kymmenen vuoden päästä yhtä noloa kuin olkatoppaukset ja otsatukka permis.

Vierailija
15/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:04"]

eikö ankkanaamoja harmita vanhempana kun ei ole itsestään yhtään järkevää kuvaa kun oli nuori? veikkaan et duck face on reilu kymmenen vuoden päästä yhtä noloa kuin olkatoppaukset ja otsatukka permis.

[/quote]

Se on noloa jo nyt jos katsojana on vähän varttuneempi ihminen. Mutta joo myöhemmin se on noloa/käsittämätöntä kuten muotitrendit usein jälkikäteen tarkasteltuna, kaikkien mielestä.

Mutta muotitrendejähän selittää usein juuri tuo, että se ei näytä vertaistensa joukossa typerältä. Ei ole sattumaa esim. että nuorten miesten tukka- tai housutrendit ovat sellaisia joihin vanhemmat miehet eivät taivu tai ikääntymisestä johtuen ovat suorastaan mahdottomia.

Vierailija
16/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:54"]

[/quote]

En todellakaan ole apina! En tosiaan halua apinoida moista trendiä! :D Mutta saahan sitä pohtia miksi kaunis nuori nainen haluaa ilmeillä hölmösti kuvissa. Veikkaan kuitenkin että olet duckfacettaja, sillä vaivauduit kirjoittamaan tuollaisen semi-puolustuspuheen ankkanaamailulle. Miksi et siis vastaisi samalla kysymykseeni?

[/quote]

Itse asiassa naamaansa muokanneet julkimot näyttävät apinoilta. koska naamaan tulee ns. lisää pituutta: otsa kiiltää täyteaineista, silmät ovat oudot viirut, posket niin kuin porsaalle ja kaupanpäälle rullahuulet.

Vierailija
17/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erilainen nuori. Poseeraukseni on aina FUCKFACE

Vierailija
18/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:12"]

Ylipäätään koko selfie/belfie-trendi on kerrassaan käsittämätön. Siis tämä kun kuvaillaan päivittäin itseään mitä kummallisimmissa asennoissa ja ilmeissä. Onko selällekään hyväksi tunti kaupalla päivittäin kiemurrella peilin edessä epäluonnollisisssa asennoissa? Olisiko ortopedia tai fysiatria paikalla?

[/quote]

Hah. Ja missä vaiheessa siitä tuli 'normaalia', että esitellään persettään? Yleensä kuvataan kasvoja, mutta, että erikseen perse tyrkyllä kuviin?

En tiedä, mutta henk. kohtaisesti en halua kuvissa tuttavilleni tai peräti koko maailmalle esitellä persettäni! Se ei ole mun kasvot, siitä ei mua tunnista itsekseni (kai). Perse ei ole se, joka tekee musta mut. :D Mikä edustaa mua. Olen kai vanhanaikainen, mutta ne belfiet, varsinkin vähissä vaatteissa, kuuluu kyllä vaan oman puolison silmille. :D

Vierailija
19/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:12"]

[/quote]

Hah. Ja missä vaiheessa siitä tuli 'normaalia', että esitellään persettään? Yleensä kuvataan kasvoja, mutta, että erikseen perse tyrkyllä kuviin?

En tiedä, mutta henk. kohtaisesti en halua kuvissa tuttavilleni tai peräti koko maailmalle esitellä persettäni! Se ei ole mun kasvot, siitä ei mua tunnista itsekseni (kai). Perse ei ole se, joka tekee musta mut. :D Mikä edustaa mua. Olen kai vanhanaikainen, mutta ne belfiet, varsinkin vähissä vaatteissa, kuuluu kyllä vaan oman puolison silmille. :D

[/quote]

persereikä on paskomista varten. perse on siis elintärkeä ruumiinosa, miksi sitä ei kuvaisi?

Vierailija
20/26 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva tekee duckfacea missään tärkeämmissä kuvissa, esim. työhön liittyvissä. Se että niitä tehdään omissa instakuvissa jne. on vapaa-aikaa ja jokaisen oma asia millaisia kuvia niihin laittaa.