Palautin Kodin1.comiin tuotteen, eivät vastaa eivätkä palauta rahoja!
Voi kilin kellit sentään. Ostin Kodin1.comista kesäkuussa tuotteen jonka palautin heti (puutteellisen tuotetietoa takia ei sopinutkaan meille) ja nyt olen odottanut rahoja takaisin. Huolestuttavaa on se, että puhelinaspa on suljettu (soitin tänään monta kertaa) eivätkä vastaa lähettämiini sähköpostitiedusteluihin. Luin nyt vastaavia kokemuksia Netanttilasta, joka on samaa kioskia ja joku on odottanut rahapalautusta jo viisi kuukautta! Ei jumaliste. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Ostos oli sen verran arvokas, että todellakin haluan rahani takaisin. Palautin paketin Anttilaan ja mulla on kyllä kaikki kuittausta siitä, että myyjä sen siellä otti vastaan. Harmittaa, kun halusin kannattaa kotimaista mutta sitten käy näin. Oli vika kerta, kun tuota puljua käytän.
Kommentit (42)
Oho. Aina sitä oppii uutta. En ole joutunut Anttilaan tai Kodin1 mitään palauttamaan, niin en ole aavistanutkaan että se voisi olla tällaista säätöä. Taidan tilata laskulla, jos joskus jotain tarvitsee sieltä vielä.
Minä sain rahani reilun kahden kuukauden odottelun jälkeen. Vaati muutamia meilejä ja yhden puhelun. Toivottavasti sinäkin saat pian.