Palautin Kodin1.comiin tuotteen, eivät vastaa eivätkä palauta rahoja!
Voi kilin kellit sentään. Ostin Kodin1.comista kesäkuussa tuotteen jonka palautin heti (puutteellisen tuotetietoa takia ei sopinutkaan meille) ja nyt olen odottanut rahoja takaisin. Huolestuttavaa on se, että puhelinaspa on suljettu (soitin tänään monta kertaa) eivätkä vastaa lähettämiini sähköpostitiedusteluihin. Luin nyt vastaavia kokemuksia Netanttilasta, joka on samaa kioskia ja joku on odottanut rahapalautusta jo viisi kuukautta! Ei jumaliste. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Ostos oli sen verran arvokas, että todellakin haluan rahani takaisin. Palautin paketin Anttilaan ja mulla on kyllä kaikki kuittausta siitä, että myyjä sen siellä otti vastaan. Harmittaa, kun halusin kannattaa kotimaista mutta sitten käy näin. Oli vika kerta, kun tuota puljua käytän.
Kommentit (42)
Kaksi kuukautta olen odottanut rahoja, nyt eivät enää vastaa tiedusteluihinkaan. PASKA PULJU. Sähköpostiin kyllä tulee harva se päivä mainospostia sekä netanttilasta että kodinykkösestä.
Omia kokemuksia Kodin 1 -verkkokaupasta:
Tällä hetkellä olen odottanut palauttamani tuotteen maksunpalautusta pankkitililleni 1,5 kuukauden ajan. Sopimusehdoissa luvataan palauttaa rahat 14 vuorokauden kuluessa tuotteen palauttamisesta ja yhteydenotoista ja lupauksista huolimatta rahoja ei vain palauteta. Lisäksi tympeä, koppava ja asiaa lainkaan pahoittelematon asiakaspalvelu saa otsapantani kiristymään. Näin röyhkeästi sopimusehtoja rikkovaa elinkeinonharjoittajaa ei ole tielleni Suomessa vielä osunutkaan.
Sama täällä .minulla palautusrahoja sisällä ja laittaneet laskut lindorfin perintään!!! Kauheaa taistelua ollut jo puoli vuotta !!!
Jos ostat käteisellä rahoja ei palauteta jos et itse pidä huolta asiasta!! Töykeää asiakaspalvelus!! Olen tilannut myös muualta aina on palutunut rahat tilille tuotteen palautuksen jälkeen minulla rahaa kodinykkösessä 500,00 ei ole
Pieniraha!!!
Olipa hyvä ku näin tän keskustelun täällä sanoivat minulle et koskaan ei ole käynyt niin että asiakas ei olisi saanut rahoja!! Siellä sekaisin koko laskutus ja asiakaspalvelija alkaa selitellä milloin mitäkin, anttilan omistaja vaihdosta ym mulle ihan sama kuka buljun omistaa haluan saada palauttamistani tuotteista, rahat takaisin!!Minulla saamisia pitkälti kolmesataa !!!
Meillä meni cdon:in kanssa 3 kk ennen kuin rahat palautuivat. Olivat lähettäneet väärän paketin. Paketissa oli meidän oikean tilauksen toimitusilmoitus, mutta sisältö oli eri.
Oli melkoista setvintää koko sotku ja mitään lisähyvitystä ei tullut, osa joululahjoista jäi tulematta. Tällä hetkellä emme käytä ko. kauppaa.
Palautin tavaraa 2 vkoa sitten, pitääkin katsoa, ovatko rahat tulleet tilille.
Olisikohan tämä taas niitä tapauksia, että taloushallinto on ulkoistettu säästösyistä Viroon, Puolaan tai Intiaan.
Vierailija kirjoitti:
Palautin tavaraa 2 vkoa sitten, pitääkin katsoa, ovatko rahat tulleet tilille.
Olisikohan tämä taas niitä tapauksia, että taloushallinto on ulkoistettu säästösyistä Viroon, Puolaan tai Intiaan.
Katsoin tuolloin rahoja, eivät olleet tulleet. Meilasin kahdesta eri tilauksesta, sain kahdelta eri aspalta vastauksen, että rahat tulevat seuraavassa maksatuksessa, joka lienee kesäkuussa, koska rahat eivät ole vieläkään tulleet. Meilasin tänään uudelleen. Huokaus. En olisi voinut kuvitellakaan, että jostain näin ison kaupan verkkokaupasta pitää kinuta rahojaan.
Tuolla toisessa keskustelussa joku sanoi, että ostaa mielellään verkkokaupoista, kun on niin halpaa, eikä stokkalta, ku siellä on niin kallista.
No näinhän tämä halpuus sitten kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla toisessa keskustelussa joku sanoi, että ostaa mielellään verkkokaupoista, kun on niin halpaa, eikä stokkalta, ku siellä on niin kallista.
No näinhän tämä halpuus sitten kostautuu.
No siis Stockkan verkkokauppakin toimii oikein hyvin. Etenkin aikaisemmin, kun ostokset sai vaivatta laskulle ja vaan vähensi siitä palautukset itse. Mutta toimii nykyiselläänkin.
Hei. Minäkin palautin helmikuussa tuotteen Kodin1:n ja olen odottanut rahan palautusta.
Kolme kertaa laittanut meilin ja kerran soittanut.
Meileissä vakio vastaus, olemme pahoillamme, maksamme lähipäivinä tai seuraavassa
maksatuksessa.
Kysyin, milloin se maksatus on ? Ei ole kuulemma tietoa kun taloushallinto ei
Kerro eikä ne siellä taloushallinnossa tiedä itsekään kuulemma milloin on maksatus ??
Heräsi kysymys, kuinka noinkin suuressa yrityksessä ovat asiat noin huonolla tolalla ?
Taloushallinto ei tiedä milloin maksetaan.... Kukahan siinä yrityksessä tietää ja mitä.
Asiakaspalvelija tosi tympeän oloinen, kertoi vain etunimensä kun sukunimeä ei saa sanoa.
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kyseisen yrityksen nettipalveluja käyttää.
Nyt otan kuluttajaviranomaiseen yhteyden kysyäkseni onko ko. Kodin1 oikeutta pidättää
määräämättömäksi ajaksi asiakkaalle kuuluvia rahoja.
Mulle tuli muistutuskirje, vaikka palautus oli kirjautunut niille. Kohta olisi tullut perintätoimistosta, ellen olisi soittanut asiakaspalveluun.
Onko kukaan saanut Anttilasta rahoja takaisin, olen nyt samassa tilanteessa että tavarat on palautettu ja rahoja ei kuulu. Mitä pitäisi tehdä?
On se kumma, kun maksavia asiakkaita kohdellaan hällä väliä -tyyliin!! Itsellä ihan samaa rumbaa ollut lastenmesta.fi verkkokaupassa. Kukaan ei vastaa eikä rahokaan kuulunut. Monen uhkailuviestin jälkeen vihdoin sain rahat..
Viimeinen niitti Anttilan tapauksessa oli se Ankkalinna-mainos youtubessa jossa pohdittiin ankkalinnalaisten seksielämää. Mauttomuuden huippu.
Olen itsekin nyt odotellut rahojen palautusta palautetusta tuotteesta noin kaksi kuukautta. Asiaa on selvitellyt myös kuluttajaneuvoja ja tein juuri valituksen kuluttajariitalautakuntaan. Kyse on melko merkittävästä summasta joten pikkuhiljaa alkaa hieman v*****amaan.
Onko Zalando samanlainen paskapulju, josta ei meinaa saada rahojaan takaisin? Jännityksellä odotan kuinka palautukseni käy.
Zalandolta saat kyllä rahat takaisin. Tai ainakin itse olen saanut luottokortille palautuksen nopeasti.
Hermo palaa kohta ko.puljuun