Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella vaatetuksella nukut? Vai nukutko alasti?

Vierailija
05.08.2015 |

Tuli tuosta mormoni-yöpaitakeskustelusta mieleen :D Itse nukun yleensä pelkissä alushousuissa, joskus on myls toppi ja joskus nukun kokonaan alasti. Meillä on niin lämmin, kun päivän paistaa aurinko sisälle, että pärjään noin ihan hyvin. Ja talvellakaan ei oikeastaan millekkään yövaatteelle ole tarvetta, kun on paksu peitto ja mieheni on kuuma kuin patteri niin jos palelee menen vaan kylkeen kiinni :D

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti useimmiten. Joskus joku nukkavieru t-paita

Vierailija
2/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan se sama nahka&karva-asu (useimmiten)...rönttösteepaitaa ja pitkää kalsaria jos paleltaa.
Villasukat aina .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka-karva-asu aina vaan se sama...

Vierailija
4/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29=30 sorryyy meni jtn pieleen postaksessa

Vierailija
5/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:47"]Mekko tai alasti
Kylmällä yöpaita ja housut
pitää tuulettaa itteesä
[/quote]
Tästä tulikin mieleen kuinka mies aina sanoo, että pimpin pitää tuulettua yöllä :D

Vierailija
6/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:46"]Alasti nukun aina.
[/quote]
Sama täällä :D

Yökylässä polvipituinen yömekko ja pikkuhousut :)

Vierailija
7/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on alasti nukkumisessa? Miksi se olisi mukavaa? Mulla toppi, pitkät trikoohousut ja sukat. Muuten palelee reisiin ja jalkoihin. En ymmärrä miksi pitäisi nukkua ilman vaatteita??

Vierailija
8/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:13"]Mikä idea on alasti nukkumisessa? Miksi se olisi mukavaa? Mulla toppi, pitkät trikoohousut ja sukat. Muuten palelee reisiin ja jalkoihin. En ymmärrä miksi pitäisi nukkua ilman vaatteita??
[/quote]
Siksi että mies pääsee nopeammin pökkimään.

Vierailija
9/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:13"]Mikä idea on alasti nukkumisessa? Miksi se olisi mukavaa? Mulla toppi, pitkät trikoohousut ja sukat. Muuten palelee reisiin ja jalkoihin. En ymmärrä miksi pitäisi nukkua ilman vaatteita??
[/quote]

Koska hiessä...aina ...terv nahkakarva-alli

Vierailija
10/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
En minäkään ymmärrä. Eikö näillä vastaajilla ole lapsia/teinejä, koska en minä voisi nukkua alasti, kun lähes parikymppinen poikani asuu vielä kotona ja myös hänen kavereitaan saattaa toisinaan tulla yöksi. Olisihan se näky, kun minä tuossa sängyssä rohjottaisin reva levällään nuorten miesten töllöttäessä tai poikani näkisi.... Yöhh...

Vierailija
11/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:13"]Mikä idea on alasti nukkumisessa? Miksi se olisi mukavaa? Mulla toppi, pitkät trikoohousut ja sukat. Muuten palelee reisiin ja jalkoihin. En ymmärrä miksi pitäisi nukkua ilman vaatteita??
[/quote]
En minäkään ymmärrä. Eikö näillä vastaajilla ole lapsia/teinejä, koska en minä voisi nukkua alasti, kun lähes parikymppinen poikani asuu vielä kotona ja myös hänen kavereitaan saattaa toisinaan tulla yöksi. Olisihan se näky, kun minä tuossa sängyssä rohjottaisin reva levällään nuorten miesten töllöttäessä tai poikani näkisi.... Yöhh...
[/quote]
Meillä ovi on lukossa ettei lapset yllätä ;)

Vierailija
12/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:13"]Mikä idea on alasti nukkumisessa? Miksi se olisi mukavaa? Mulla toppi, pitkät trikoohousut ja sukat. Muuten palelee reisiin ja jalkoihin. En ymmärrä miksi pitäisi nukkua ilman vaatteita?? [/quote] En minäkään ymmärrä. Eikö näillä vastaajilla ole lapsia/teinejä, koska en minä voisi nukkua alasti, kun lähes parikymppinen poikani asuu vielä kotona ja myös hänen kavereitaan saattaa toisinaan tulla yöksi. Olisihan se näky, kun minä tuossa sängyssä rohjottaisin reva levällään nuorten miesten töllöttäessä tai poikani näkisi.... Yöhh... [/quote] Meillä ovi on lukossa ettei lapset yllätä ;)

[/quote]

Ylipäätään ihmetyttää että miksi ne pojan kaverit on siellä makuuhuoneessasi töllöttämässä?

Vierailija
13/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti

Vierailija
14/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älästi!

Vierailija
15/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti, ahdistaa vaatteet päällä nukkuminen. Ei vain onnistu. Jos on oikein kylmä, niin sitten vain useampaa peittoa kehiin :D Mies nukkuu alushousuissa ja paidassa aina, jopa se häiritsee ja emme nuku ikinä lähekkäin silloin. Olen varmaan vähän hullu.

Vierailija
16/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen ajatus, että taidamme tänä yönä nukkua molemmat alasti!

Vierailija
17/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti aina ja ikuisesti. Mieskin alkanut nukkumaan alasti, vaikka sinkkuna nukkui vähintään bokserit päällä. Kehotin vapauttamaan itsensä kahleista :D

Vierailija
18/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nukun t-paita ja kangasshortsit päällä .

Vierailija
19/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:13"]Mikä idea on alasti nukkumisessa? Miksi se olisi mukavaa? Mulla toppi, pitkät trikoohousut ja sukat. Muuten palelee reisiin ja jalkoihin. En ymmärrä miksi pitäisi nukkua ilman vaatteita??
[/quote]
[/quote]

Koska sinä et voi ei voi kukaan muukaan? Koska sinä et ymmärrä kaikki muut on väärässä? Itse nukun makuuhuoneen ovi kiinni, ei haittaa vaikka lapset kavereineen kulkevat muualla asunnossa

Vierailija
20/47 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ja pikkarit, joskus talvella pitkähihainen yöpaita. Ennen nukuin aina alasti, mutta nyt on sänky aina jossain vaiheessa yötä puolillaan lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan