Nainen.Oletko kaunis?
Kommentit (52)
Olen kyllä. Olen aivan ihana. Ainutlaatuinen.
Onpa kysymys. Kenen mielestä kaunis? Omastaniko - no siinä tapauksessa en ole ainakaan klassinen kaunotar mutta kyllä minussa on ihan viehättäviä asioita joista minulle on sanottukin. Silmiini usein ihastutaan.
Se kun on niin että kaikkien mielestä kaunis on aika vaikea olla. Esimerkiksi minä pidän kauniina jotain mikä toisen mielestä ei sitä ole. Ihmisten mieltymykset kun ovat niin erilaisia.
En oikeastaan :D Mutta ihan sama, eipähän ole ainakaan kauniin naisen ongelmia.
Kyllä trolli olen. Olen aika luonnollinen, en kauheasti laittaudu, mutta perussiisti ja tuoksun aina hyvälle sekä hoidan ihoani. Silmiäni miehet ovat kehuneet ja pyllyäni kääntyneet katsomaan. Enkeliksi myös sanottu, vaikka omasta mielestäni olen välillä aika pirullinen, ainakin pikkusen, joskus vaan vähäsen, jos tarve vaatii..
Olen, mut kruunattiin röllimetsän prinsessaksi, hörökorvat, pottu nokka, ja baamassa ryppyjä. Olen myös rinnaton nainen.
Pois alta missit
Vierailija kirjoitti:
Olen, mut kruunattiin röllimetsän prinsessaksi, hörökorvat, pottu nokka, ja baamassa ryppyjä. Olen myös rinnaton nainen.
Pois alta missit
Saatko nautintoa itsesi mollaamisesta?
Onko tuo edes tervettä?
En ole. Mukavaa kun joka paikassa muita kehutaan.
Olen ihastuttavan viehkeä neitokainen. Katseita saan aina ja kehuja myöskin. En vain miekkosilta, vaan kaikilta (myös kehuja.)
Mieheni mielestä joo. Itseni mielestä en
Varmaankin joidenkin ihmisten mielestä.
Ei varmasti kaikkien. Mutta ei tarvitsekaan.
Jos olen niin olen.Jos en niin en ole.