Millaisella vaatetuksella nukut? Vai nukutko alasti?
Tuli tuosta mormoni-yöpaitakeskustelusta mieleen :D Itse nukun yleensä pelkissä alushousuissa, joskus on myls toppi ja joskus nukun kokonaan alasti. Meillä on niin lämmin, kun päivän paistaa aurinko sisälle, että pärjään noin ihan hyvin. Ja talvellakaan ei oikeastaan millekkään yövaatteelle ole tarvetta, kun on paksu peitto ja mieheni on kuuma kuin patteri niin jos palelee menen vaan kylkeen kiinni :D
Kommentit (47)
Pelkät alushousut jalassa mullakin.
Alushousut ja rintaliivit läpi vuoden riittävät. Nainen 37 v.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:41"]Alushousut ja rintaliivit läpi vuoden riittävät. Nainen 37 v.
[/quote]
Eikö rintsikat paina, jos on koko yön päällä? :) Mä pystyn päikkärit nukkumaan liivien kanssa, mutta yöllä en yllä pystyisi. Ap
Pitempi paita tai paituli ja pikkarit päällä. Talveksi taidan hankkia tuon mainitun yöpaidan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:41"]Alushousut ja rintaliivit läpi vuoden riittävät. Nainen 37 v.
[/quote]
Eikö rintsikat paina, jos on koko yön päällä? :) Mä pystyn päikkärit nukkumaan liivien kanssa, mutta yöllä en yllä pystyisi. Ap
[/quote]
Ei ne pahemmin paina. Mutta voisi kyllä kokeilla nukkua ilmankin. :)
Alushousuilla, kesät talvet. Myös reissussa, mökillä, kylässä.
Pitkähihainen trikoopaita ja shortsit.
Yöpaita tai paituli. Pikkarit vain menkkojen aikana.
Mökillä pitkä puuvillainen yöpaita, kotona paituli (vuodenajasta riippuen naruolkaimilla tai pitkillä hihoilla). AINA ilman alushousuja ja rintsikoita.
Pelkillä alushousuilla. Joskus talvella yöpaita, mutta mieluummin ilman sitä.
Mekko tai alasti
Kylmällä yöpaita ja housut
pitää tuulettaa itteesä
Mulla yövaatetus vaihtelee. Joskus on pitkähihainen pusero ja kangashousut, joskus jumpsuit, joskus shortsit ja t-paita.
Näköjään sinne yöpaita ketjuun kerääntyi kaikki tollaisten pitkien yövaatteiden käyttäjät ja tänne kaikki, jotka nukkuvat pelkillä pikkuhuosuilla ja topilla? :D ap
Toi on mun vakkariyöpaita. Lisäksi pikkuhousut ja joskus harvoin sukat kun mies valittaa että mun jääkylmät varpaat osuu inhottavasti sen sääriin.
Alasti, paitsi jos lapsilla on yökyläkavereita. Silloin alusvaatteissa.
Toppi tai lyhyt yömekko ja pikkarit. Sukatkin alkavat hiostaa, joten laitan mieluummin enemmän peittoa kuin lisään vaatetusta.
Miehen paita ja sen huppari. Housuina pelkät alushousut tai kangasshortsit.
En voi nukkua vaatteet päällä, ahdistun kovasti.