Millaisella vaatetuksella nukut? Vai nukutko alasti?
Tuli tuosta mormoni-yöpaitakeskustelusta mieleen :D Itse nukun yleensä pelkissä alushousuissa, joskus on myls toppi ja joskus nukun kokonaan alasti. Meillä on niin lämmin, kun päivän paistaa aurinko sisälle, että pärjään noin ihan hyvin. Ja talvellakaan ei oikeastaan millekkään yövaatteelle ole tarvetta, kun on paksu peitto ja mieheni on kuuma kuin patteri niin jos palelee menen vaan kylkeen kiinni :D
Kommentit (47)
Mulla on niinku pikät kalsarit ja pitkähihainen aluspaita. Ennen nukahtamista rapsuttelen muniani.
Alushousuissa saattaa olla etumuksessa hiukan keltaiseen vivahtavaa väritystä.
Alasti nukun lähes aina. Jos tulee kylmä, laitan sukat jalkaan.
Millä perusteella näihin vastauksiin tulee alapeukkuja? :D
No joo, itse nukun yleensä t-paita + alushousut yhdistelmä ylläni.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:49"]http://img.szafa.pl/ubrania/1/008596083/1325341864/bluzka-koszulka-tshirt-hm-the-rolling-stones-38.jpg
Toi on mun vakkariyöpaita. Lisäksi pikkuhousut ja joskus harvoin sukat kun mies valittaa että mun jääkylmät varpaat osuu inhottavasti sen sääriin.
[/quote]
Hei mulla oli joskus kolme-neljä vuotta sitten ihan samanlainen H&M:ltä ostettu paita, jota kyllä käytin päivisin :D Ap
alasti,jos laitan yöpuvun mä kuitenkin revin sen unissani pois päältäni:D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:49"]http://img.szafa.pl/ubrania/1/008596083/1325341864/bluzka-koszulka-tshirt-hm-the-rolling-stones-38.jpg Toi on mun vakkariyöpaita. Lisäksi pikkuhousut ja joskus harvoin sukat kun mies valittaa että mun jääkylmät varpaat osuu inhottavasti sen sääriin. [/quote] Hei mulla oli joskus kolme-neljä vuotta sitten ihan samanlainen H&M:ltä ostettu paita, jota kyllä käytin päivisin :D Ap
[/quote]
Joo tuo on ostettu H&M:ltä useampi vuosi sitten. Minäkin käytin silloin tuota ihan päiväsaikaan, mutta jotenkin vaihtui pukeutumistyyli niin tuo ei tuntunut enää "omalta". Kuitenkin tuo paita on ihanaa lirmutrikoota ja tykkään Rolling Stonesista niin en hennonut pistää pois. Päätyi sitten yöpaidaksi :)
Alushousuilla nukun. Ilman niitä en jotenkaan osaa nukkua. Muka alkaa paleltaa.