Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla 40v ei oo ongelmaa saada parikymppisiä miehiä

Vierailija
05.08.2015 |

Taas on tullut viikonloppuna todettua että tällainen keski-ikäinen nainen kiinnostaa kovasti komeita parikymppisiä kolleja. Seksimielessä tietenkin, mutta kuitenkin. Siitähän ne nelikymppiset miehet täällä kokoajan haaveilee; seksistä parikymppisten naisten kanssa kun oman ikäiset on ongelmajätettä...No mikäs siinä, kun en enää kelpaa parisuhteeseen jonkun pönäkän, ikäkriisistä kärsivän nelikymppisen miehen kanssa joka haaveilee lähikaupan nuoresta kassaneidistä niin käytänpä sit tän keski-ikäisen naisen aikani peuhaamalla sängyssä nuorten kollien kanssa, ei paha sekään. Parisuhteet on jo nähty muutenkin ja lapset hankittu. 

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:58"]Otsikkoon viitaten, ei nyt sentään kuka tahansa 40+ nainen saa nuoria miehiä miten haluaa. Eikä varsinkaan niitä komeimpia.
[/quote]
True dat

Vierailija
102/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:08"]Joitaki miehiä selvästi ottaa kupoliin se että vanhemmatkin naiset saavat seksiä aina kun haluavat ja usein vieläpä komeilta nuorilta miehiltä. Miehille kun seksin saaminen on niin työlästä ja kaikkein vaikeinta vanhoille miehille. Ja kyse siis pelkästään seksistä, parisuhde on sitten taas ihan juttu.
[/quote]
Hölmö, sehän on just toisinpäin, seksiä saa kuka vaan mutta parisuhdetta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!  Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!  [/quote] Mistä sä löydät niitä nuoria jannuja?

[/quote]

Erityisesti työpaikka on mainio metsästysmaa. Olen koodari it-alan firmassa ja lähes kaikki työkaverini ovat miehiä. Lisäksi on löytynyt esim. lähikaupan vihanneshyllyltä, kirjastosta, lähibaarista ihan päiväsaikaan yhdellä käydessä.
[/quote]

Kuulostaa uskomattomalta. Ei mua kaupassa kukaan iske mutta lähinnä ehkä katsoo vain pitkään.

Vierailija
104/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]Hauska lukea noita, kun nuorimies sanoo, ettei ikinä panisi kolmekymppistä :D mä oon nyt 30 täyttänyt nainen ja voi että, kun olisin jo parikymppisenä tajunnut relata. Voin kertoa, että tämän parempaa seksiä ei oo silloin ollut. Saman miehen kanssa oltu 11v, eikä tulis mieleenkään vaihtaa. Mieskin samaa mieltä. Ei ikinä vaihtais kuulemma nuorempaan, ei enää kun tietää miten paljon parempaa on tarjolla :)
[/quote]
Mitä muutakaan se voisi sanoa? haloo

Vierailija
105/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:39"]Ihme ketju taas. 

Eiköhän se ole selvää, että yks tykkää tyttärestä ja toinen äidistä. Ja kolmas molemmista. Ei tästä voi oikeasti riidellä.

Sirten vasta tämä ketju olisi objektiivinen, kun jokainen vastaaja olisi 60-vuotias ja omaisi perspektiiviä kertoakseen, milloin oli millaistakin vientiä. Nuoret puhuvat toistaiseksi pelkästä omasta olettamuksestaan ja kuulopuheistaan.
[/quote]
Viisaita sanoja

Vierailija
106/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla näyttää olevan keski-iän kriisi. Säälittävää että tuonikäinen joutuu hakemaan omanarvontuntoa miehille kelpaamisesta.

Vierailija
107/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:58"]Otsikkoon viitaten, ei nyt sentään kuka tahansa 40+ nainen saa nuoria miehiä miten haluaa. Eikä varsinkaan niitä komeimpia.
[/quote]
True dat
[/quote]

Ehkä joku Susanna penttilä kuuluu näihin harvinaisiin.. Sillä on komeahko nuori mies mutta on toki itsekin näyttävä

Vierailija
108/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!  Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!  [/quote] Mistä sä löydät niitä nuoria jannuja?

[/quote]

Erityisesti työpaikka on mainio metsästysmaa. Olen koodari it-alan firmassa ja lähes kaikki työkaverini ovat miehiä. Lisäksi on löytynyt esim. lähikaupan vihanneshyllyltä, kirjastosta, lähibaarista ihan päiväsaikaan yhdellä käydessä.
[/quote]
Luulin, että vihanneshyllyltä löytyy vain 80+ naisia

Vierailija
109/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]Hauska lukea noita, kun nuorimies sanoo, ettei ikinä panisi kolmekymppistä :D mä oon nyt 30 täyttänyt nainen ja voi että, kun olisin jo parikymppisenä tajunnut relata. Voin kertoa, että tämän parempaa seksiä ei oo silloin ollut. Saman miehen kanssa oltu 11v, eikä tulis mieleenkään vaihtaa. Mieskin samaa mieltä. Ei ikinä vaihtais kuulemma nuorempaan, ei enää kun tietää miten paljon parempaa on tarjolla :)
[/quote]

No voi, alkaako ikäkriisiä pukkaamaan :) oikein huokuu tekstistäsi
[/quote]
No mulla sama juttu kun tuolla kirjottajalla. Vähän alle 30 olen. Kyllä seksi on parempaa nyt kun kakskymppisenä. Mun mies sanoo, että sä oot vaan parantunu vuosi vuodelta, et oo mikään teinityttö enää. Mutta meillä onkin tuon kirjoittajan kanssa molemmilla vakaat parisuhteet, eikä kaivata random-tyypeiltä hyväksyntää.

Vierailija
110/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:00"] Nainen 60 v alkaa olla tilanteessa ettei saa eläkevuosiksi (20-30 v eteenpäin) minkäänlaista miestä joten onnea ja iloa niin kauan kun sitä kestää. [/quote]Kyllä saa, jos nuorempi mies kelpaa. Omanikäiset tuossa ikäryhmässä on tietysti pääasiassa varattuja ja vanhemmat vainajia tai rollaattoripappoja. Naisilla vaan on se rima niin korkealla miesten suhteen, että monet ovat mieluummin yksin, kuin huolivat kenet vaan, miehillä toisinpäin. [/quote] Totta, hyvät miehet ja naiset on tuossa iässä jo visusti varattu. Valitan.

[/quote]

Naiset varsinkin, koska kysyntä nuoriin naisiin on valtavan kova. Sen sijaan vapaita hyviä miehiä voi tuossa iässä olla vielä jäljellä.

Vierailija
111/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:00"] Nainen 60 v alkaa olla tilanteessa ettei saa eläkevuosiksi (20-30 v eteenpäin) minkäänlaista miestä joten onnea ja iloa niin kauan kun sitä kestää. [/quote]Kyllä saa, jos nuorempi mies kelpaa. Omanikäiset tuossa ikäryhmässä on tietysti pääasiassa varattuja ja vanhemmat vainajia tai rollaattoripappoja. Naisilla vaan on se rima niin korkealla miesten suhteen, että monet ovat mieluummin yksin, kuin huolivat kenet vaan, miehillä toisinpäin. [/quote] Totta, hyvät miehet ja naiset on tuossa iässä jo visusti varattu. Valitan.

[/quote]

Naiset varsinkin, koska kysyntä nuoriin naisiin on valtavan kova. Sen sijaan vapaita hyviä miehiä voi tuossa iässä olla vielä jäljellä.
[/quote]
Missä iässä 60v?

Vierailija
112/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]Hauska lukea noita, kun nuorimies sanoo, ettei ikinä panisi kolmekymppistä :D mä oon nyt 30 täyttänyt nainen ja voi että, kun olisin jo parikymppisenä tajunnut relata. Voin kertoa, että tämän parempaa seksiä ei oo silloin ollut. Saman miehen kanssa oltu 11v, eikä tulis mieleenkään vaihtaa. Mieskin samaa mieltä. Ei ikinä vaihtais kuulemma nuorempaan, ei enää kun tietää miten paljon parempaa on tarjolla :)
[/quote]
Mitä muutakaan se voisi sanoa? haloo
[/quote]
Kyllä sinäkin vielä löydät sen oikean miehen, joka rakastaa pelkästään sinua <3 Älä vielä luovuta!

Vierailija
113/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:38"]

Mulle kävis minkäikänen tahansa asteikolla 20-55, vaan en tunnu kelpaavan kellekään. Ja mitään kaunotarta en oo hakemassa, ihan tavista. Missä te ihanat naiset luuraatte? M36

[/quote]

Paranna tasoas, jotain sussa on vialla jos et kelpaa yhdellekään naiselle. Onko hygieniä, ulkonäkö, sosiaaliset taidot kunnossa? Ihan perusjutut nyt kuntoon ja uudelleen yrittämään.

[/quote]

Hienot alapeukutukset totuuteen...

Ihan samalla tavalla jos naista ei miehet huoli vika on naisessa itsessään. Sama juttu miehillä.

Ei kannata syyttää muiden nirsoutta jos ei osaa tarkastella itseään realistisessa valossa. Ei se toki multa pois ole, jos joku on niin helvetin tyhmä ettei tajua parantaa omaa tasoaan vaan mieluummin itkee sinkkuuttaan... rassukat.

Vierailija
114/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!  Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!  [/quote] Mistä sä löydät niitä nuoria jannuja? [/quote] Erityisesti työpaikka on mainio metsästysmaa. Olen koodari it-alan firmassa ja lähes kaikki työkaverini ovat miehiä. Lisäksi on löytynyt esim. lähikaupan vihanneshyllyltä, kirjastosta, lähibaarista ihan päiväsaikaan yhdellä käydessä. [/quote] Kuulostaa uskomattomalta. Ei mua kaupassa kukaan iske mutta lähinnä ehkä katsoo vain pitkään.

[/quote]

Oletko kokeillut hymyillä sellaiselle pitkään katsovalle? Minä kyllä hymyilen ja saatan heittää jotain läppääkin, testatakseni onko katseen takana enemmänkin kiinnostusta, jos siis mies on kiinnostava. Voi olla että mulle olisi nuorempanakin löytynyt jo seuraa jos olisin silloinkin uskkaltanut olla avoimesti flirtti, mutta silloin olin ujo ja arka ja uskoin ettei kukaan voi olla musta oikeasti kiinnostunut. Jos joku mies katsoi, aloin epäillä että onko mulla vessapaperi roikkumassa hameen alta tai hiukset ihan sotkussa tai jotain ;) 

Vierailija
115/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]Hauska lukea noita, kun nuorimies sanoo, ettei ikinä panisi kolmekymppistä :D mä oon nyt 30 täyttänyt nainen ja voi että, kun olisin jo parikymppisenä tajunnut relata. Voin kertoa, että tämän parempaa seksiä ei oo silloin ollut. Saman miehen kanssa oltu 11v, eikä tulis mieleenkään vaihtaa. Mieskin samaa mieltä. Ei ikinä vaihtais kuulemma nuorempaan, ei enää kun tietää miten paljon parempaa on tarjolla :)
[/quote]

[/quote]

No nimenomaan ei :) mä luulin itsekin parikymppisenä, et kolmekymppinen on vanha. Mä olen todellakin onnellisempi nyt.

Vierailija
116/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!  Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!  [/quote] Mistä sä löydät niitä nuoria jannuja? [/quote] Erityisesti työpaikka on mainio metsästysmaa. Olen koodari it-alan firmassa ja lähes kaikki työkaverini ovat miehiä. Lisäksi on löytynyt esim. lähikaupan vihanneshyllyltä, kirjastosta, lähibaarista ihan päiväsaikaan yhdellä käydessä. [/quote] Kuulostaa uskomattomalta. Ei mua kaupassa kukaan iske mutta lähinnä ehkä katsoo vain pitkään.

[/quote]

Oletko kokeillut hymyillä sellaiselle pitkään katsovalle? Minä kyllä hymyilen ja saatan heittää jotain läppääkin, testatakseni onko katseen takana enemmänkin kiinnostusta, jos siis mies on kiinnostava. Voi olla että mulle olisi nuorempanakin löytynyt jo seuraa jos olisin silloinkin uskkaltanut olla avoimesti flirtti, mutta silloin olin ujo ja arka ja uskoin ettei kukaan voi olla musta oikeasti kiinnostunut. Jos joku mies katsoi, aloin epäillä että onko mulla vessapaperi roikkumassa hameen alta tai hiukset ihan sotkussa tai jotain ;) 
[/quote]
Niin minäkin tarkastan ensitilassa mitä mulla on naamassa vai roikkuuko mussa jotain, esim. se vessapaperi :D

Vierailija
117/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]Hauska lukea noita, kun nuorimies sanoo, ettei ikinä panisi kolmekymppistä :D mä oon nyt 30 täyttänyt nainen ja voi että, kun olisin jo parikymppisenä tajunnut relata. Voin kertoa, että tämän parempaa seksiä ei oo silloin ollut. Saman miehen kanssa oltu 11v, eikä tulis mieleenkään vaihtaa. Mieskin samaa mieltä. Ei ikinä vaihtais kuulemma nuorempaan, ei enää kun tietää miten paljon parempaa on tarjolla :)
[/quote]

[/quote]

No nimenomaan ei :) mä luulin itsekin parikymppisenä, et kolmekymppinen on vanha. Mä olen todellakin onnellisempi nyt.
[/quote]
Samoin. Nyt kun katsoo ajassa taaksepäin niin en haluaisi enää siihen aikaan palata. Seksiäkin tekee enemmän mieli ja se tuntuukin paremmalta kun tietää mitä haluaa ja molemmat tietää mistä toinen tykkää. Mieskin on nyt paaaaljon komeampi kun nuorempana. Uskomatonta ehkä nuorempien mielestä, mutta totta. Kaikki naispuoliset ystävätkin on kauniimpia ja naisellisempia kun nuorempina.
t. Se toinen melkein kolmekymppinen

Vierailija
118/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:32"]

[/quote]

Et oo tarpeeks kaunis :)

Vierailija
119/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi hitto, kuka parikymppinen mies seurustelisi tai edes menisi sänkyyn noin vanhan naisen kanssa?!

YÖK

Vierailija
120/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen kuullu näitä juttuja parikymppisten miesten suusta, kuinka panivat vanhempaa. Ei ollut mitään imartelevaa tekstiä.