Naisilla 40v ei oo ongelmaa saada parikymppisiä miehiä
Taas on tullut viikonloppuna todettua että tällainen keski-ikäinen nainen kiinnostaa kovasti komeita parikymppisiä kolleja. Seksimielessä tietenkin, mutta kuitenkin. Siitähän ne nelikymppiset miehet täällä kokoajan haaveilee; seksistä parikymppisten naisten kanssa kun oman ikäiset on ongelmajätettä...No mikäs siinä, kun en enää kelpaa parisuhteeseen jonkun pönäkän, ikäkriisistä kärsivän nelikymppisen miehen kanssa joka haaveilee lähikaupan nuoresta kassaneidistä niin käytänpä sit tän keski-ikäisen naisen aikani peuhaamalla sängyssä nuorten kollien kanssa, ei paha sekään. Parisuhteet on jo nähty muutenkin ja lapset hankittu.
Kommentit (123)
No itse aikanaan 18-kesäisenä tapasin yhden vajaa nelikymppisen naisen ja kyllä se seksi oli jotain ihan muuta kuin mitä se oli oman ikäisten tyttöjen kanssa. Tuli ainakin opittua paljon uusia asioita ja tuntui melkein että tämä nainen lähes käytti minua ja naiviuuttani hyväkseen, mutta ei se paljoa haitannut.
Ei tämä nainen mikään missi ollut, mutta se seksi oli uskomatonta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:42"] Mulle ainakin kelpais fwb-suhteeseen noin 35-45 nainen. En halua mitään yhden yön suhdetta, kun ei siitä saa mitään irti. Ja en todellakaan kelpuuttaisi aivan ketä tahansa, kyllä mullakin kriteereitä on vaikka kovasti aina panettaa ;) M24 [/quote] Sinä typykkä. [/quote] Mies kyllä olen ja voit sen tulla itse tarkistamaan, jos olet nainen ;-) M24
[/quote]
Etsit vain toisen lesbonaisen ja se on siinä!
Mertsi
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]
Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman.
[/quote]
Koska yleensä ne parikymppiset naikkoset eivät tiedä mitä haluavat sängyssä ja ovat muutenkin seksuaalisesti epävarmoja.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]
Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman.
[/quote]
No sinä saatkin valita seksikumppanisi ihan itse. Sanoinpa vaan että on kyllä todella paljon noita puuman etsijöitä liikkeellä kuitenkin...
[/quote]
Niin ja tulet ehkä tietämään, että niiltä puumilta voi parhaassa tapauksessa oppia jotakin. Lycka till!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:28"]Jep, ap, tunkua on! Ei kylläkään vaan nuorista miehistä, vaan kaikenikäisistä. Ja mä oon jo lähempänä viittäkymppiä. Nuoret miehet varmaan haluaa lähinnä seksiä, mutta vanhemmat ehkä muutakin. Outoa on se, että näitä lähestymisyrityksiä tulee ihan arkipäivän tilanteissa, ei missään baareissa, en edes käy baareissa. Tällä hetkellä kolme miestä piirittää, yksi on n. 35-v, toinen n. 50 v ja kolmas varmaan lähemmäs 60 v. Nää ei ole tehneet mitään suoria ehdotuksia ja niinpä en ole saanut sanottua, että olen naimisissa.
Mielenkiinnolla odotan, että mikä on se ikä naiselle, joilloin miesten kiinnostus lopahtaa. Siskoni nauroi, että eipä ole vielä tullut se raja vastaan, hän on 60 v. Mites miehillä, onko teillä sellainen raja, jolloin naiset eivät enää jatkuvasti yritä iskeä?
[/quote]
Olen nelikymppinen mies ja ainakaan vielä ei ole tullut raja vastaan. Parikymppisenä tuli iskuyrityksiä lähinnä oman ikäisiltä, nyt 20-55.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!
Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!
[/quote]
Oot koko elämäsi vain patja ja kertapano nuoremmille miehille. Mitään muuta susta ei koskaan tuu. Harmittaako?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:28"]Jep, ap, tunkua on! Ei kylläkään vaan nuorista miehistä, vaan kaikenikäisistä. Ja mä oon jo lähempänä viittäkymppiä. Nuoret miehet varmaan haluaa lähinnä seksiä, mutta vanhemmat ehkä muutakin. Outoa on se, että näitä lähestymisyrityksiä tulee ihan arkipäivän tilanteissa, ei missään baareissa, en edes käy baareissa. Tällä hetkellä kolme miestä piirittää, yksi on n. 35-v, toinen n. 50 v ja kolmas varmaan lähemmäs 60 v. Nää ei ole tehneet mitään suoria ehdotuksia ja niinpä en ole saanut sanottua, että olen naimisissa.
Mielenkiinnolla odotan, että mikä on se ikä naiselle, joilloin miesten kiinnostus lopahtaa. Siskoni nauroi, että eipä ole vielä tullut se raja vastaan, hän on 60 v. Mites miehillä, onko teillä sellainen raja, jolloin naiset eivät enää jatkuvasti yritä iskeä?
[/quote]
Olen nelikymppinen mies ja ainakaan vielä ei ole tullut raja vastaan. Parikymppisenä tuli iskuyrityksiä lähinnä oman ikäisiltä, nyt 20-55.
[/quote]
Jos sulla on paksu lompakko niin noi parikymppiset pimut siks yrittää iskee sua
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]
[/quote]
Koska yleensä ne parikymppiset naikkoset eivät tiedä mitä haluavat sängyssä ja ovat muutenkin seksuaalisesti epävarmoja.
[/quote]
Ehkä ne sit yleensä onkin. Mutta mä oon jonkin verran yli 20 ja hyvin estoton ja kiimainen sängyssä. Ja mua on aina kehuttu. Orkkujakin aloin saamaan muutama vuosi sitten, eli eipä se aina iästä oo kiinni. Monella nelikymppisellä voi olla jo kuivuusongelmaa, vaihdevuodet alkaa, iho rypistyy yms
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:28"]Jep, ap, tunkua on! Ei kylläkään vaan nuorista miehistä, vaan kaikenikäisistä. Ja mä oon jo lähempänä viittäkymppiä. Nuoret miehet varmaan haluaa lähinnä seksiä, mutta vanhemmat ehkä muutakin. Outoa on se, että näitä lähestymisyrityksiä tulee ihan arkipäivän tilanteissa, ei missään baareissa, en edes käy baareissa. Tällä hetkellä kolme miestä piirittää, yksi on n. 35-v, toinen n. 50 v ja kolmas varmaan lähemmäs 60 v. Nää ei ole tehneet mitään suoria ehdotuksia ja niinpä en ole saanut sanottua, että olen naimisissa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Just. Senhän ne näkeekin ensimmäisenä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:28"]Jep, ap, tunkua on! Ei kylläkään vaan nuorista miehistä, vaan kaikenikäisistä. Ja mä oon jo lähempänä viittäkymppiä. Nuoret miehet varmaan haluaa lähinnä seksiä, mutta vanhemmat ehkä muutakin. Outoa on se, että näitä lähestymisyrityksiä tulee ihan arkipäivän tilanteissa, ei missään baareissa, en edes käy baareissa. Tällä hetkellä kolme miestä piirittää, yksi on n. 35-v, toinen n. 50 v ja kolmas varmaan lähemmäs 60 v. Nää ei ole tehneet mitään suoria ehdotuksia ja niinpä en ole saanut sanottua, että olen naimisissa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä miehestä voi nähdä onko se hyviin toimeentuleva
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman. [/quote] Koska yleensä ne parikymppiset naikkoset eivät tiedä mitä haluavat sängyssä ja ovat muutenkin seksuaalisesti epävarmoja. [/quote] Ehkä ne sit yleensä onkin. Mutta mä oon jonkin verran yli 20 ja hyvin estoton ja kiimainen sängyssä. Ja mua on aina kehuttu. Orkkujakin aloin saamaan muutama vuosi sitten, eli eipä se aina iästä oo kiinni. Monella nelikymppisellä voi olla jo kuivuusongelmaa, vaihdevuodet alkaa, iho rypistyy yms
[/quote]
varmaan meillä on kuivuusongelmia yms :-)))). Eiköhän se ole vasta 55- vuotiaiden ongelma.
n47
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman. [/quote] Koska yleensä ne parikymppiset naikkoset eivät tiedä mitä haluavat sängyssä ja ovat muutenkin seksuaalisesti epävarmoja. [/quote] Ehkä ne sit yleensä onkin. Mutta mä oon jonkin verran yli 20 ja hyvin estoton ja kiimainen sängyssä. Ja mua on aina kehuttu. Orkkujakin aloin saamaan muutama vuosi sitten, eli eipä se aina iästä oo kiinni. Monella nelikymppisellä voi olla jo kuivuusongelmaa, vaihdevuodet alkaa, iho rypistyy yms
[/quote]
varmaan meillä on kuivuusongelmia yms :-)))). Eiköhän se ole vasta 55- vuotiaiden ongelma.
n47
[/quote]
No ei oo sullakaan kuule pitkä aika siihen :D ja ei se nyt maagisesti ala 55 v iässä vaan suakin nuoremmalla voi olla jo.
No tulis nyt se ekakaan nainen iskemään, niin vois miettiä, että missä iässä ne iskuyritykset loppuu. M36
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa! Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä! [/quote] Oot koko elämäsi vain patja ja kertapano nuoremmille miehille. Mitään muuta susta ei koskaan tuu. Harmittaako?
[/quote]
Öö, keski-ikäisiä miehiähän varmaan harmittaisi, jos nuoret kauniit naiset tyrkyttäisivät itseä jatkuvasti. Aivan painajaistahan sellainen olisi.
Kuka nyt jostain nuoresta pojanklopista pysyvää kumppania etsisi?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä ne sit yleensä onkin. Mutta mä oon jonkin verran yli 20 ja hyvin estoton ja kiimainen sängyssä. Ja mua on aina kehuttu. Orkkujakin aloin saamaan muutama vuosi sitten, eli eipä se aina iästä oo kiinni. Monella nelikymppisellä voi olla jo kuivuusongelmaa, vaihdevuodet alkaa, iho rypistyy yms
[/quote]
Huomaa taas Alapeukuista että senioreihin kolahti. Tää ketju on pelkkää 40-50v pönkitystä, vain heitä saa kehua, muuten tulee vihaista alapeukkua
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa! Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä! [/quote] Oot koko elämäsi vain patja ja kertapano nuoremmille miehille. Mitään muuta susta ei koskaan tuu. Harmittaako?
[/quote]
Öö, keski-ikäisiä miehiähän varmaan harmittaisi, jos nuoret kauniit naiset tyrkyttäisivät itseä jatkuvasti. Aivan painajaistahan sellainen olisi.
Kuka nyt jostain nuoresta pojanklopista pysyvää kumppania etsisi?
[/quote]
Öö, no etpä saa omanikäisistä miehistä parisuhdetta. Et vaan kelpaa. Pitää yrittää leikkiä jotain puumaa ja panna ihan liian nuoria miehiä. Kuvottavaa jotenkin. Tuollainen lihava tantta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!
Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!
[/quote]
Mistä sä löydät niitä nuoria jannuja?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:28"]Jep, ap, tunkua on! Ei kylläkään vaan nuorista miehistä, vaan kaikenikäisistä. Ja mä oon jo lähempänä viittäkymppiä. Nuoret miehet varmaan haluaa lähinnä seksiä, mutta vanhemmat ehkä muutakin. Outoa on se, että näitä lähestymisyrityksiä tulee ihan arkipäivän tilanteissa, ei missään baareissa, en edes käy baareissa. Tällä hetkellä kolme miestä piirittää, yksi on n. 35-v, toinen n. 50 v ja kolmas varmaan lähemmäs 60 v. Nää ei ole tehneet mitään suoria ehdotuksia ja niinpä en ole saanut sanottua, että olen naimisissa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä miehestä voi nähdä onko se hyviin toimeentuleva
[/quote]
No hohhoijaa. Selitys se on tuokin. Samassa paikassa on ollut varmasti aina joku yhtä hyvin tienaava ja minua paremmin tienaavia. Ei jaksais enää nykypäivänä kun monet naiset tienaa enemmän kuin perusjampat enempää kommentoida tuota.
Miksi keski-ikäisille miehille on niin valtava ongelma se, että keski-ikäisellä naisella on itseään nuorempi mies? Ihan hirveää naureskelua, "vitsailua", suoranaista veetuilla saa kuulla jatkuvasti. Mieheni on minua 12 v nuorempi ja ollaan oltu yhdessä jo vuosia, naiset eivät ole koskaan sanoneet mitään ikävää, mutta suunnilleen jokaikinen vähänkään tutumpi omaa ikäluokkaani oleva mies katsoo oikeudekseen kommentoida asiaa. Itselleni ei tulisi mieleenkään sanoa kenekään parisuhteesta yhtään mitään. Ottaako miehet tällaisen ikäeron jotenkin henkilökohtaisena loukkauksena vai mikä siinä on? Kanssani samanikäisellä miehellä työpaikallamme on itseään lähes 20 v nuorempi vaimo ja se on miehistä vain hieno homma. Tosin nyt kun tuolla pariskunnalla on kaksi pientä lasta, tuollekin miehelle on alettu piruilemaan ja luomaan tahallisia sääliviä katseita. Miksi miehet ovat tällaisia? Selittäkää miehet.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:45"]
Lol, no nyt on saavutus :D Tiedoksesi: miehet maksavat seksistä cp-vammaisen naisen ja orangin kanssa. Eiköhän siinä yksi keski-ikäinen tavisnainenkin mene...
[/quote]
onpa katkera ja aliarvioiva lausunto miehistä....
[/quote]
Ei niinkään.. naisena et ymmärrä dynamiikkaa ..
[/quote]
Ei se tajua vieläkään.. miksi maksaa siitä mitä saa joka baarista. Isot hyvät rinnat (ei riippu) ovat harvemmassa. Niistä voi jo maksakkin.. ihan huvikseen ja vaikka kavereiden kesken.