Naisilla 40v ei oo ongelmaa saada parikymppisiä miehiä
Taas on tullut viikonloppuna todettua että tällainen keski-ikäinen nainen kiinnostaa kovasti komeita parikymppisiä kolleja. Seksimielessä tietenkin, mutta kuitenkin. Siitähän ne nelikymppiset miehet täällä kokoajan haaveilee; seksistä parikymppisten naisten kanssa kun oman ikäiset on ongelmajätettä...No mikäs siinä, kun en enää kelpaa parisuhteeseen jonkun pönäkän, ikäkriisistä kärsivän nelikymppisen miehen kanssa joka haaveilee lähikaupan nuoresta kassaneidistä niin käytänpä sit tän keski-ikäisen naisen aikani peuhaamalla sängyssä nuorten kollien kanssa, ei paha sekään. Parisuhteet on jo nähty muutenkin ja lapset hankittu.
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa! Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä! [/quote] Mistä sä löydät niitä nuoria jannuja? [/quote] Erityisesti työpaikka on mainio metsästysmaa. Olen koodari it-alan firmassa ja lähes kaikki työkaverini ovat miehiä. Lisäksi on löytynyt esim. lähikaupan vihanneshyllyltä, kirjastosta, lähibaarista ihan päiväsaikaan yhdellä käydessä. [/quote] Kuulostaa uskomattomalta. Ei mua kaupassa kukaan iske mutta lähinnä ehkä katsoo vain pitkään.
[/quote]
Et oo tarpeeks kaunis :)
[/quote]
En usko että olet yhtään paremman näköinen kuin minä. Kuvaileppa huviksesi itsesi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa! Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä! [/quote] Mistä sä löydät niitä nuoria jannuja? [/quote] Erityisesti työpaikka on mainio metsästysmaa. Olen koodari it-alan firmassa ja lähes kaikki työkaverini ovat miehiä. Lisäksi on löytynyt esim. lähikaupan vihanneshyllyltä, kirjastosta, lähibaarista ihan päiväsaikaan yhdellä käydessä. [/quote] Kuulostaa uskomattomalta. Ei mua kaupassa kukaan iske mutta lähinnä ehkä katsoo vain pitkään.
[/quote]
Oletko kokeillut hymyillä sellaiselle pitkään katsovalle? Minä kyllä hymyilen ja saatan heittää jotain läppääkin, testatakseni onko katseen takana enemmänkin kiinnostusta, jos siis mies on kiinnostava. Voi olla että mulle olisi nuorempanakin löytynyt jo seuraa jos olisin silloinkin uskkaltanut olla avoimesti flirtti, mutta silloin olin ujo ja arka ja uskoin ettei kukaan voi olla musta oikeasti kiinnostunut. Jos joku mies katsoi, aloin epäillä että onko mulla vessapaperi roikkumassa hameen alta tai hiukset ihan sotkussa tai jotain ;)
[/quote]
Oon kyllä monesti. Kyseessä siis nuoret miehet. Kerran yks aivan häkeltyi, se oli suloista. Joskus joku kääntää katseensa pois (ujostelee?) ja joskus joku hymyilee takaisin ja on silmäpeliä mutta siihen se jää. Mua niin harmittaa kun kerran kassalla oli tosi hyvännäkönen kundi ja se monta kertaa hymyili, katsoi pitlään ja oli selvää flirttiä meidän välillä.. En vaan kehdannut kirjoittaa kassakuittiin numeroani ja viedä sille :D ehkä ois pitäny
Urpoja täynnä koko palsta. Persuja vissiin. Jos jos kaksi ihmistä haluaa panna tai parisuhteen niin siitä vaan. Ei kaikki kakskymppiset metsästä puumia eikä kaikki nelikymppiset halua nuorta lihaa. Mut jotkut haluaa. Miten helvetissä se on keltään pois jos ihmiset omasta tahdostaan haluaa pitää hauskaa. Itse en koskisi nuorempiin miehiin kun on oikein hyvä mies ja seksiin olen tyytyväinen. En myöskään koskisi hemaiseviin nuoriin naisiin koska olen hetero. Jokaisella olkoon oma makunsa ja olla kenen kanssa haluaa. Mitä helvettiä se kuuluu kenellekään? N 35v. P.s. Ja kaikki jotka pitää mua vanhana niin ihan rauhassa. Ei kiinnosta. Noi biletykset ja muut on nähty ja koettu. Se oli silloin se. Osalla mun kavereista on nuorempi mies ja osalla vanhempi. Aivan sama. Hyvä tyyppi ratkaisee. Ei ole ikäkriisiä. Ei idioottien kakaroiden mielipiteet kiinnosta. Ero parikymppisten ja kolmekymppisten ja sitä vanhempien välillä on se, et parikymppiset kelaa liikaa ulkonäköä ja stressaa olenko lauta, lihava, lahna, pienimunainen jne jne...ja vanhempia ei moinen jaksa kiinnostaa. Halveksin urpoja. Harmittaa niiden fiksujen parikymppisten miesten ja naisten puolesta jotka joutuu idioottejien kanssa tekemisiin.