Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilla 40v ei oo ongelmaa saada parikymppisiä miehiä

Vierailija
05.08.2015 |

Taas on tullut viikonloppuna todettua että tällainen keski-ikäinen nainen kiinnostaa kovasti komeita parikymppisiä kolleja. Seksimielessä tietenkin, mutta kuitenkin. Siitähän ne nelikymppiset miehet täällä kokoajan haaveilee; seksistä parikymppisten naisten kanssa kun oman ikäiset on ongelmajätettä...No mikäs siinä, kun en enää kelpaa parisuhteeseen jonkun pönäkän, ikäkriisistä kärsivän nelikymppisen miehen kanssa joka haaveilee lähikaupan nuoresta kassaneidistä niin käytänpä sit tän keski-ikäisen naisen aikani peuhaamalla sängyssä nuorten kollien kanssa, ei paha sekään. Parisuhteet on jo nähty muutenkin ja lapset hankittu. 

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän työpaikalla riittää näitä katkeria vanhoja ukkoja, sen lisäksi ovat kyllä niin elähtäneitä, että huhhuh. Sitten ne vielä yrittää vikitellä meitä nuoria naisia, yääk. No, kohteliaitahan me niille ollaan, jotkut niistä sitten luulee, että ollaan heistä kiinnostuneita. Huvittaviahan vanhat miehet on, ei sille mitään mahda ja toisaalta kyllä jotenkin lutusia, tulee mieleen semmoset vanhat teddy-karhut.

Vierailija
82/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:00"]

Nainen 60 v alkaa olla tilanteessa ettei saa eläkevuosiksi (20-30 v eteenpäin) minkäänlaista miestä joten onnea ja iloa niin kauan kun sitä kestää.

[/quote]Kyllä saa, jos nuorempi mies kelpaa. Omanikäiset tuossa ikäryhmässä on tietysti pääasiassa varattuja ja vanhemmat vainajia tai rollaattoripappoja. Naisilla vaan on se rima niin korkealla miesten suhteen, että monet ovat mieluummin yksin, kuin huolivat kenet vaan, miehillä toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:00"]

Nainen 60 v alkaa olla tilanteessa ettei saa eläkevuosiksi (20-30 v eteenpäin) minkäänlaista miestä joten onnea ja iloa niin kauan kun sitä kestää.

[/quote]Kyllä kai tuossakin ikäryhmässä yksinäisiä miehiä on enemmän kuin naisia? Vasta sitten kun miehet alkaa todenteolla kuukahtaa, eli yli 70 v, niin sitten naisilla on miehistä pula, tosin, eivät taida tuonikäiset naiset enää miestä huoliakaan.

Vierailija
84/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]

Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman.

[/quote]

No sinä saatkin valita seksikumppanisi ihan itse. Sanoinpa vaan että on kyllä todella paljon noita puuman etsijöitä liikkeellä kuitenkin...

[/quote]minkä tasoisia noi puuman etsijät ovat? mä uskon että eivät saa omanikäsiltä niin yrittävät "kypsempiä" naisia tyyliin "täs ois nuort lihaa kelpaaks" jne. mut eipä tolla väliä, jokainen tehköön niinkuin tekee.

Vierailija
85/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:21"]

No sinä saatkin valita seksikumppanisi ihan itse. Sanoinpa vaan että on kyllä todella paljon noita puuman etsijöitä liikkeellä kuitenkin...

[/quote]

Aha. No en tiedä samanikäisistä kamuistani ainoatakaan.

[/quote]

No mutta eihän sitä viitsi kertoa, jos on käynyt panemassa kaverin äitiä ;)

[/quote]

Tiedän varmuudella, että asia ei näin ole.

Vierailija
86/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin voisin ottaa Jennifer Anistonin tai Demi Mooren tasoisen puuman, mutta nämä Suomen puumat on yleensä Paula Lehtomäen tai Paula Koivunimen näköisiä.

Vierailija
87/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman. [/quote] No sinä saatkin valita seksikumppanisi ihan itse. Sanoinpa vaan että on kyllä todella paljon noita puuman etsijöitä liikkeellä kuitenkin... [/quote] Niin ja tulet ehkä tietämään, että niiltä puumilta voi parhaassa tapauksessa oppia jotakin. Lycka till!

[/quote]

Suu kiinni nyt! Mä en ota nelikymppistä naista, usko se jo! Asia on loppuunkäsitelty. Parikymppisenä miehenä mulle kelpaa vain suunnilleen samanikäiset naiset.

Vierailija
88/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea noita, kun nuorimies sanoo, ettei ikinä panisi kolmekymppistä :D mä oon nyt 30 täyttänyt nainen ja voi että, kun olisin jo parikymppisenä tajunnut relata. Voin kertoa, että tämän parempaa seksiä ei oo silloin ollut. Saman miehen kanssa oltu 11v, eikä tulis mieleenkään vaihtaa. Mieskin samaa mieltä. Ei ikinä vaihtais kuulemma nuorempaan, ei enää kun tietää miten paljon parempaa on tarjolla :)

Vierailija
89/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ketju taas. 

Eiköhän se ole selvää, että yks tykkää tyttärestä ja toinen äidistä. Ja kolmas molemmista. Ei tästä voi oikeasti riidellä.

Sirten vasta tämä ketju olisi objektiivinen, kun jokainen vastaaja olisi 60-vuotias ja omaisi perspektiiviä kertoakseen, milloin oli millaistakin vientiä. Nuoret puhuvat toistaiseksi pelkästä omasta olettamuksestaan ja kuulopuheistaan.

Vierailija
90/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:28"]

Mielenkiinnolla odotan, että mikä on se ikä naiselle, joilloin miesten kiinnostus lopahtaa.

[/quote]

Miksi et kysynyt, mikä on se ikä sinun kohdallasi? Yleistyksestä päätellen sinulla kun ei taida olla (iästäsi huolimatta) mitään viisautta tai sydämen sivistystä tajuta, että on paljon naisia, jotka elävät yksin tahtomattaan.

Vierailija
91/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:54"]

Ne antaa paljaalla koska ei tule raskaaksi, juttelevat toisin kuin nuoret naiset, ovat rehevämpiä, kiinnostuvat sinusta toisin kuin nuoremmat...onhan näitä syitä. Nuori saa huomiota ja arvostusta, sitähän parisuhteessakin pettävät hakee muualta.

[/quote]

No, ei nyt sentään nelikymppiset vielä raskaudelta ole turvassa. Ymmärtääkseni tuossa neljänkympin korvilla ja päälle on sellainen hedelmällinen vaihe, jolloin saattaa tärpätä paremmin kuin kolmekymppisenä. Todellisuudessa vielä 45-vuotiaankin on käytettävä ehkäisyä ja jopa viisikymppisenä käyttäisin, koska tiedän kaksi viisikymppisenä vahingossa raskautunutta. 45-vuotiaana tärppää helpostikin vielä, kuten esim. lestadiolaisäideistä huomataan. Yleensä tuon ikäisillä naisilla toki ehkäisy on kunnossa ja esim. kierukka suosittu, joten siinä mielessä ei huolta.

Itse olen 38-vuotias ja mietin, miksi joku parikymppinen poika minut haluaisi. Uskon kyllä, että sängyssä olen parempi kuin nuorena ja se ei ole sitä, että osaan olla "hyvä" (miten nuorena asian käsitin) vaan enemmänkin sitä, että osaan myös vaatia ja ottaa ilon irti. Toinen asia on se, että olen paljon vähemmän neuroottinen, paljon rennompi ja paljon suvaitsevaisempi. Väärät sukat, sukat lattialla, omat menot jne. huihai, mitäs sitten. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää. Se on varmaan se suurin muutos ja usein vanhemmat naiset on järkevämpiä ja rennompia.

Miinuksia nyt varmaan ei tarvi luetella: rupsahtelu jne.

Vierailija
92/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:34"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!  Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!  [/quote] Oot koko elämäsi vain patja ja kertapano nuoremmille miehille. Mitään muuta susta ei koskaan tuu. Harmittaako? [/quote] Öö, keski-ikäisiä miehiähän varmaan harmittaisi, jos nuoret kauniit naiset tyrkyttäisivät itseä jatkuvasti. Aivan painajaistahan sellainen olisi. Kuka nyt jostain nuoresta pojanklopista pysyvää kumppania etsisi? [/quote] Öö, no etpä saa omanikäisistä miehistä parisuhdetta. Et vaan kelpaa. Pitää yrittää leikkiä jotain puumaa ja panna ihan liian nuoria miehiä. Kuvottavaa jotenkin. Tuollainen lihava tantta. [/quote] Olenko väittänyt, etten ole parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa? Omanikäinen mies on kiva henkisen yhteyden vuoksi. Nuoret miehet ovat sitten asia erikseen ja niille on oma tarkoituksensa (vaikka kertaluontoinen). [/quote] Ekassa viestissä lukee ihan selkeesti että olet vanhapiika

[/quote]

No en ole sama kuin se vanhapiika. Enkä oo kyllä läskiä nähnytkään.

Vierailija
93/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:25"]

Ongelma ei ole saada, mutta ongelma on saada ne kassien tyhjennyksen jälkeen jäämäään.

[/quote]

Miksi kukaan nelikymppinen nainen haluaisi saada nuoren miehen jäämään seksin jälkeen?

Seksiähän nämä naiset hakevat, eivät mitään huollettavaa.

Vierailija
94/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitaki miehiä selvästi ottaa kupoliin se että vanhemmatkin naiset saavat seksiä aina kun haluavat ja usein vieläpä komeilta nuorilta miehiltä. Miehille kun seksin saaminen on niin työlästä ja kaikkein vaikeinta vanhoille miehille. Ja kyse siis pelkästään seksistä, parisuhde on sitten taas ihan juttu.

Vierailija
95/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!  Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!  [/quote] Oot koko elämäsi vain patja ja kertapano nuoremmille miehille. Mitään muuta susta ei koskaan tuu. Harmittaako?

[/quote]

Kummallinen kommentti, kuin jostain kaukaa muinaisuudesta jossa naisen arvo riippui siveästä seksuaalisuudesta ja hyvästä avioliitosta. Ajatteleeko joku vielä oikeasti tänä päivänä, länsimaissa, näin? 

No, itse en ainakaan ajattele. Minusta on tullut monenlaista elämässäni, esim. urallani olen menestynyt erinomaisesti. Äidiksi tai vaimoksi en ole halunnut enkä halua. Enkä tosiaan näe vapaassa seksissä vapaiden ihmisten välillä mitään pahaa. Mies haluaa, minä haluan, ketään ei kuseteta lupauksilla enemmästä tai mitään, ehkäisystä huolehditaan. Ei niin mitään pahaa.

Vierailija
96/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]Hauska lukea noita, kun nuorimies sanoo, ettei ikinä panisi kolmekymppistä :D mä oon nyt 30 täyttänyt nainen ja voi että, kun olisin jo parikymppisenä tajunnut relata. Voin kertoa, että tämän parempaa seksiä ei oo silloin ollut. Saman miehen kanssa oltu 11v, eikä tulis mieleenkään vaihtaa. Mieskin samaa mieltä. Ei ikinä vaihtais kuulemma nuorempaan, ei enää kun tietää miten paljon parempaa on tarjolla :)
[/quote]

No voi, alkaako ikäkriisiä pukkaamaan :) oikein huokuu tekstistäsi

Vierailija
97/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä viis, harrastakaa seksiä. Se tekee hyvää. Molemmin päin on kyseessä sitten nainen tai mies on välillä hyvä harrastaa vanhemman tai nuoremman kanssa. Se on mahtava nautinto ja tuo usein lisää erotiikkaa kohtaamiseen.

Vierailija
98/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa!  Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä!  [/quote] Mistä sä löydät niitä nuoria jannuja?

[/quote]

Erityisesti työpaikka on mainio metsästysmaa. Olen koodari it-alan firmassa ja lähes kaikki työkaverini ovat miehiä. Lisäksi on löytynyt esim. lähikaupan vihanneshyllyltä, kirjastosta, lähibaarista ihan päiväsaikaan yhdellä käydessä.

Vierailija
99/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:00"]

[/quote]Kyllä saa, jos nuorempi mies kelpaa. Omanikäiset tuossa ikäryhmässä on tietysti pääasiassa varattuja ja vanhemmat vainajia tai rollaattoripappoja. Naisilla vaan on se rima niin korkealla miesten suhteen, että monet ovat mieluummin yksin, kuin huolivat kenet vaan, miehillä toisinpäin.
[/quote]
Totta, hyvät miehet ja naiset on tuossa iässä jo visusti varattu. Valitan.

Vierailija
100/123 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman. [/quote] No sinä saatkin valita seksikumppanisi ihan itse. Sanoinpa vaan että on kyllä todella paljon noita puuman etsijöitä liikkeellä kuitenkin... [/quote] Niin ja tulet ehkä tietämään, että niiltä puumilta voi parhaassa tapauksessa oppia jotakin. Lycka till!

[/quote]

Suu kiinni nyt! Mä en ota nelikymppistä naista, usko se jo! Asia on loppuunkäsitelty. Parikymppisenä miehenä mulle kelpaa vain suunnilleen samanikäiset naiset.
[/quote]
Tätähän ne puumat ei usko. Pidä pöksyistäs kiinni tai ne iskee! xD