Naisilla 40v ei oo ongelmaa saada parikymppisiä miehiä
Taas on tullut viikonloppuna todettua että tällainen keski-ikäinen nainen kiinnostaa kovasti komeita parikymppisiä kolleja. Seksimielessä tietenkin, mutta kuitenkin. Siitähän ne nelikymppiset miehet täällä kokoajan haaveilee; seksistä parikymppisten naisten kanssa kun oman ikäiset on ongelmajätettä...No mikäs siinä, kun en enää kelpaa parisuhteeseen jonkun pönäkän, ikäkriisistä kärsivän nelikymppisen miehen kanssa joka haaveilee lähikaupan nuoresta kassaneidistä niin käytänpä sit tän keski-ikäisen naisen aikani peuhaamalla sängyssä nuorten kollien kanssa, ei paha sekään. Parisuhteet on jo nähty muutenkin ja lapset hankittu.
Kommentit (123)
Ap puhuu totta. Vientiä on kaikenikäisten seurassa, nuoret kollit jaksaa. Yli 50-v miehet on jo ulkonäöltään ihan vanhoja pappoja, moni puolikalju ja ei ne jaksa mitään, haluavat vaan köllötellä kainalossa. Tää on naisen parasta aikaa, ei tarvii pelätä raskaaksitulemista, ei oo vaihdevuodet vielä lähelläkään. Ilo irti! N47
Nelikymppinen seksin puutteessa oleva nainen kiinnostaa parikymppistä miestä, jonka pitää päästä panemaan ketä tahansa kuka vaan antaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:38"]Ap puhuu totta. Vientiä on kaikenikäisten seurassa, nuoret kollit jaksaa. Yli 50-v miehet on jo ulkonäöltään ihan vanhoja pappoja, moni puolikalju ja ei ne jaksa mitään, haluavat vaan köllötellä kainalossa. Tää on naisen parasta aikaa, ei tarvii pelätä raskaaksitulemista, ei oo vaihdevuodet vielä lähelläkään. Ilo irti! N47
[/quote]
Kohta oot vanha sinäkin etkä kelpaa enää oman ikäisillekkään.
Ei ole minulta pois. Jossain vaiheessa kiinnostus naisia kohtaan loppuu ja vanhana kilpailevat jopa harvoista miehistä.
Hyvä kai että joskus kiinnostuvat naisetkin seksistä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa! Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä! [/quote] Oot koko elämäsi vain patja ja kertapano nuoremmille miehille. Mitään muuta susta ei koskaan tuu. Harmittaako? [/quote] Öö, keski-ikäisiä miehiähän varmaan harmittaisi, jos nuoret kauniit naiset tyrkyttäisivät itseä jatkuvasti. Aivan painajaistahan sellainen olisi. Kuka nyt jostain nuoresta pojanklopista pysyvää kumppania etsisi? [/quote] Öö, no etpä saa omanikäisistä miehistä parisuhdetta. Et vaan kelpaa. Pitää yrittää leikkiä jotain puumaa ja panna ihan liian nuoria miehiä. Kuvottavaa jotenkin. Tuollainen lihava tantta.
[/quote]
Olenko väittänyt, etten ole parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa? Omanikäinen mies on kiva henkisen yhteyden vuoksi. Nuoret miehet ovat sitten asia erikseen ja niille on oma tarkoituksensa (vaikka kertaluontoinen).
[/quote]
Ekassa viestissä lukee ihan selkeesti että olet vanhapiika
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:38"]
Nelikymppinen seksin puutteessa oleva nainen kiinnostaa parikymppistä miestä, jonka pitää päästä panemaan ketä tahansa kuka vaan antaa.
[/quote Mistä se mies tietää, että nainen on seksinpuutteessa? Mä en ole seksinpuutteessa, mulla on mies, joka kyllä on mua vaan 4 v nuorempi ja miehet pörrää ympärillä kuin mehiläiset hunakennon. Ja kaikenikäiset, nuorimmat parikymppisiä, vanhimmat varmaan yli 70 v. Suurin osa kuitenkin omanikäisiäni, eli 40+.
Miehet nyt on vanhana katkeria kaikesta...niitä harmittaa kun itse eivät kelpaa oikein kenellekään, niitä harmittaa kun tukka tippuu päästä ja erektio heikkenee, niitä harmittaa kun nuoruus on takanapäin, niitä harmittaa kun verenpaine nousee ja kilot kertyy ja energia vähenee...Ei siinä mitään, samalla tavalla naisetkin vanhenee ja rupsahtaa, mutta mikä siinä on, että naisilla riittää vanhanakin virtaa vaikka mihin, ja harvemmat katkeroituu samaan malliin kuin miehet?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman. [/quote] Koska yleensä ne parikymppiset naikkoset eivät tiedä mitä haluavat sängyssä ja ovat muutenkin seksuaalisesti epävarmoja. [/quote] Ehkä ne sit yleensä onkin. Mutta mä oon jonkin verran yli 20 ja hyvin estoton ja kiimainen sängyssä. Ja mua on aina kehuttu. Orkkujakin aloin saamaan muutama vuosi sitten, eli eipä se aina iästä oo kiinni. Monella nelikymppisellä voi olla jo kuivuusongelmaa, vaihdevuodet alkaa, iho rypistyy yms [/quote] varmaan meillä on kuivuusongelmia yms :-)))). Eiköhän se ole vasta 55- vuotiaiden ongelma. n47 [/quote] No ei oo sullakaan kuule pitkä aika siihen :D ja ei se nyt maagisesti ala 55 v iässä vaan suakin nuoremmalla voi olla jo.
[/quote]
varmaa on ainoastaan se, että me kaikki olemme joskus 55-vuotiaita. Myös sinä. Ja me kaikki olemme joskus olleet parikymppisiä. Myös minä.
kenenkään ei pitäisi koskaan ylpeillä iällään, oli se mikä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:25"]Ongelma ei ole saada, mutta ongelma on saada ne kassien tyhjennyksen jälkeen jäämäään.
[/quote] niin ja ne tyhjenee niin nopeasti ne kassit. Kullista ottaa kädellä kiinni ni johan ruiikkii kintuille
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:45"]Miehet nyt on vanhana katkeria kaikesta...niitä harmittaa kun itse eivät kelpaa oikein kenellekään, niitä harmittaa kun tukka tippuu päästä ja erektio heikkenee, niitä harmittaa kun nuoruus on takanapäin, niitä harmittaa kun verenpaine nousee ja kilot kertyy ja energia vähenee...Ei siinä mitään, samalla tavalla naisetkin vanhenee ja rupsahtaa, mutta mikä siinä on, että naisilla riittää vanhanakin virtaa vaikka mihin, ja harvemmat katkeroituu samaan malliin kuin miehet?
[/quote] ne ei elä naisten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]
Mä olen parikymppinen mies, enkä takuulla harrastaisi seksiä 40-vuotiaan naisen kanssa, tuskinpa vain 30-vuotiaankaan kanssa. Miksi ottaisin niitä, kun on omanikäisiäkin tarjolla. Ennemmin olisin vaikka ilman.
[/quote]
No sinä saatkin valita seksikumppanisi ihan itse. Sanoinpa vaan että on kyllä todella paljon noita puuman etsijöitä liikkeellä kuitenkin...
[/quote]
Niin ja tulet ehkä tietämään, että niiltä puumilta voi parhaassa tapauksessa oppia jotakin. Lycka till!
[/quote]
Samanlaisia lahnoja on suurin osa niin kun parikymppisetkin, vaan vähemmän viehättäviä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:45"]Miehet nyt on vanhana katkeria kaikesta...niitä harmittaa kun itse eivät kelpaa oikein kenellekään, niitä harmittaa kun tukka tippuu päästä ja erektio heikkenee, niitä harmittaa kun nuoruus on takanapäin, niitä harmittaa kun verenpaine nousee ja kilot kertyy ja energia vähenee...Ei siinä mitään, samalla tavalla naisetkin vanhenee ja rupsahtaa, mutta mikä siinä on, että naisilla riittää vanhanakin virtaa vaikka mihin, ja harvemmat katkeroituu samaan malliin kuin miehet?
[/quote]
Jaa mä tiedän työpaikaltani montakin vanhaa katkeraa naista. Ne 50v miehet ei oo enää niin komeita mutta hauskoja ja rentoja.
Ne antaa paljaalla koska ei tule raskaaksi, juttelevat toisin kuin nuoret naiset, ovat rehevämpiä, kiinnostuvat sinusta toisin kuin nuoremmat...onhan näitä syitä. Nuori saa huomiota ja arvostusta, sitähän parisuhteessakin pettävät hakee muualta.
Työpaikalla tosiaan tuntuu olevan aika paljon niitä katkeria vanhoja naisia, jotka usein kohtelee huonosti nuorempia naisia. Miehet on rennompia ja osa toki isomahaisia ja puolikaljuja. Osa taas ihan hyvässä kunnossa.
Otsikkoon viitaten, ei nyt sentään kuka tahansa 40+ nainen saa nuoria miehiä miten haluaa. Eikä varsinkaan niitä komeimpia.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:55"]Työpaikalla tosiaan tuntuu olevan aika paljon niitä katkeria vanhoja naisia, jotka usein kohtelee huonosti nuorempia naisia. Miehet on rennompia ja osa toki isomahaisia ja puolikaljuja. Osa taas ihan hyvässä kunnossa.
[/quote]
Juu. Vanhempi nainen on aina kateellinen nuorelle kauniille naiselle. Niin se vaan menee
[/quote]
Kyllä tuo miehen isä näyttää kelpaavan. On parikymppistä ja on yli seittemänkymppistä. Mies etsi isänsä autosta jotain ja penispumppuhan se siellä. Voi luoja, monet naurut on saatu tästä :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:58"]Otsikkoon viitaten, ei nyt sentään kuka tahansa 40+ nainen saa nuoria miehiä miten haluaa. Eikä varsinkaan niitä komeimpia.
[/quote]
Ei niitä parhaimman näköisiä ees vanhat akat kiinnosta koska saavat valikoida kauniimmistakin ja nuorista
Nainen 60 v alkaa olla tilanteessa ettei saa eläkevuosiksi (20-30 v eteenpäin) minkäänlaista miestä joten onnea ja iloa niin kauan kun sitä kestää.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:59"]Ihan totta tuo on! Itse en ole ollut nuorenakaan mitenkään kaunis eikä miehet ole minusta olleet kiinnostuneita. Kolmenkympin jälkeen olen myös lihonut niin että olen lievästi ylipainoinen. Mutta kyllä meinaan on nyt 41-vuotiaana vientiä! Ihan käsittämätöntä se flirtin ja kiinnostuksen määrä mitä nykyisin kohtaan ihan arjessa, kuten töissä, kaupassa jne. Olenkin hyödyntänyt näin sinkkuna asiaa ja viimeisen parin vuoden aikana harrastanut erittäin hyvää seksiä monien itseäni merkittävästi nuorempien miesten kanssa! Itseäni ei enää vakiparisuhteet ja seurustelut kiinnosta, sen verran erakoitunut vanhapiika jo olen. Mutta hyvä seksi kelpaa kyllä! [/quote] Oot koko elämäsi vain patja ja kertapano nuoremmille miehille. Mitään muuta susta ei koskaan tuu. Harmittaako? [/quote] Öö, keski-ikäisiä miehiähän varmaan harmittaisi, jos nuoret kauniit naiset tyrkyttäisivät itseä jatkuvasti. Aivan painajaistahan sellainen olisi. Kuka nyt jostain nuoresta pojanklopista pysyvää kumppania etsisi? [/quote] Öö, no etpä saa omanikäisistä miehistä parisuhdetta. Et vaan kelpaa. Pitää yrittää leikkiä jotain puumaa ja panna ihan liian nuoria miehiä. Kuvottavaa jotenkin. Tuollainen lihava tantta.
[/quote]
Olenko väittänyt, etten ole parisuhteessa ikäiseni miehen kanssa? Omanikäinen mies on kiva henkisen yhteyden vuoksi. Nuoret miehet ovat sitten asia erikseen ja niille on oma tarkoituksensa (vaikka kertaluontoinen).