Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi olisi murhaaja, menisitkö hänen puolestaan vankilaan?

Vierailija
04.08.2015 |

Tämä kysymys tuli mieleeni yhdestä ajankohtaisesta fiktiivisestä rikossarjasta jonka nimeä en voi kertoa koska joku joka ei ole nähnyt sarjaa voisi suuttua mulle tästä juonipaljastuksesta :(

Ottaisitko lapsesi rikoksen niskoillesi ja suojelisit häntä menemällä itse vankilaan ja sanoisit että sinä olet se syyllinen eikä lapsi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta riippuu tapauksesta. Jos pystyy automaattisesti sanomaan ei tai kyllä välittamättä olosuhteista niin ei ole kovin kiinteaa suhdetta lapseensa muutenkaan tai se on vääristynyt.

Vierailija
42/47 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta edellyttäisin häntä käymään sielunhoidossa vähintään sen ajan kun olisin vankilassa puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
44/47 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:39"]Oi ihanaa menisin. Olen yksinhuoltaja ja maine siis jo mennyt, ku viel vahinkoraskaus kyseessä yhden illan jutulle. Haaveilen just jostain eristyksestä jossa ei tarvis tehä mitään. Elinkautinen kiitos vielä, ettei miehetkään enää pääsis satuttamaan.
[/quote]luin vahinkoraiskaus ja olin tulossa mesoamaan..

Vierailija
45/47 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, että suostuisinko olemaan sellaisen ihmisen äiti tai missään tekemisissä. Olen työssä, jossa käsitellään rikollisten tietoja, eikä multa ole koskaan herunut heille mitään rispektiä. Mulla on lasten suhteen suuret ehdot ja omani kasvatan kovalla kurilla.

Saavat itse antaa seuraukset ja se on varma, että eivät mun perintöä saa, jos jonkun rikoksen tekevät.

Vierailija
46/47 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Vierailija
47/47 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 ihmistä alapeukuttanut aloitusta... onko nuo sellaisia ihmisiä jotka arvasivat mistä sarjasta on kyse ja suuttuivat juonipaljastuksesta? :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan