Artemis 2 menossa Kuun kiertoradalle
Kommentit (15)
AI videota. No en seuraa. Inhoittaa nuo tekoälyvideot. Tiktokkikin niitä täynnä.
Minulla on jotenkin huonot fiilikset tuosta. Tulee sellaiset Challenger-fiilikset jostakin syystä, en osaa selittää. Toivottavasti olen väärässä ja kaikki menee hyvin. Laukaisu ainakin sujui hyvin. Nyt he ovat Maan kiertoradalla ja siitä linkoavat siitä sitten Kuun kiertoradalle. Onnistuessaan tekevät ennätyksen etäisyyden puolesta.
Ei ole minnekään Kuuhun menossa. Van Allenin vyöhyke käristäisi astronautit välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minnekään Kuuhun menossa. Van Allenin vyöhyke käristäisi astronautit välittömästi.
Mikäs tämä on, koskaan kuullukkaan.
Hieno juttu! Olin kait 14 kun apolloista ensimmäinen kävi kuussa, ja silloin tällöin ihmetellyt, ettei vieläkään ole päästy takaisin, vaikka tekniikka on kehittynyt valtavasti. Silloin monet (vasemmalta) taivastelivat, miten paljon olisi saatu ruokaa köyhille jne noilla rahoilla - mutta luin että pelkästään jenkeissä käytettiin yhdessä vuodessa monta kertaa enemmän rahaa kosmetiikkaan, kuin koko apollo-ohjelmaan yhteensä. Miksi eivät taivastele meikkeihin tuhlattuja rahoja? Ihan sama tänäänkin?
Vierailija kirjoitti:
Menee Kuun kiertoradalle. Artemis 3 menee sitten Kuun kamaralle.
Vierailija kirjoitti:
Katson live-lähetystä.
Mistä sen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson live-lähetystä.
Mistä sen näkee?
Youtubessa on ainakin striimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä on, koskaan kuullukkaan.
Van halen on kova. Pitäisi tietää.
Eikös siinä ole mukana suomalaista tekniikkaa?
Vierailija kirjoitti:
AI videota. No en seuraa. Inhoittaa nuo tekoälyvideot. Tiktokkikin niitä täynnä.
Housuissa on ai.
Artemis on kuun jumalatar. Hieno nimi.
En tod.