Mikä on työ, jota kuka tahansa voisi tehdä?
Sellainen työ, jota voisi hakea heti ja aloittaa hiomenna ja jossa ei tarvitse koulutusta, ajokorttia, työturvallisuuskorttia, hygieniapassia, puhelinta tai suosittelijoita. (Puhelin minulla toki on, mutta en halua käyttää sitä työasioihin)
Siivoojankin työhön tarvitaan Suomessa koulutus.
Kommentit (434)
Vuokratyöntekijä. Ilmoittaa alaksi kaikki ja, koulutukseksi ei mitään. Sit vaan menee minne käsketään ja tekee mitä pyydetään. Simple as that.
Vuokratyöntekijä nyt ei mikään ammatti ole, mutta varmaan ainoita missä päivän varoajalla saisi töitä.
Mähän pärjäsin hyvin töiissä mutta suomessa on vaan toinen toistaan pahempia ongelmia ja toisaalta elitismiä.
Jos jos keskitason ylioppilas, enkun open esim amiksessa ei tarvitse niinkään paljon osata.
Vierailija kirjoitti:
Mähän pärjäsin hyvin töiissä mutta suomessa on vaan toinen toistaan pahempia ongelmia ja toisaalta elitismiä.
Rahallla voi ostaa jos on motiiveja ja ei ole riskejä, velvoiitteita eikä vastuuuta. Elämä on peliä.
Täällä lastenohjaajan vaatimuksena oli korkeakoulututkinto.
Myös siivoojilta vaaditaan koulutus.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Puh. myynti provikalla lienee melko varma nakki. Kehitysmaassa on vain vaikea saada kaupaksi.
Työnantajalle tulee kaikenlaisia sivukuluja ja ylimääräistä byrokratiaa työntekijästä. Jos työntekijä tekee nollatulosta, niin se on tappiota työnantajalle. Vaikka se varsinainen palkka jäisi sinne nollan tienoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahallla voi ostaa jos on motiiveja ja ei ole riskejä, velvoiitteita eikä vastuuuta. Elämä on peliä.
Katkeruuutta, kostamista, juonitteluja, mt ongellmia, köyhyyttä, rajua historiaa, päiihteitä, juoruja, omanarvontnnon nostatusta toiisen kärsimykselllä, suhteiita, synkkyyttä, pimeyttä, rasiismia jne...
Seksilinjan tai ennustuslinjan työntekijä. (Niissä voi mieskin olla töissä, mutta koska naiset eivät yleensä soita seksilinjoille, niin miehet työskentelevät gay-linjalla).
Tai chat-operaattori seksi- tai ennustuschatissa.
Joku teollisuusalan homma, kokoonpanija, joku tän tyylinen missä homma opetetaan työpistekohtaisesti.
Pankin sijoitusneuvoja.
Sun täytyy vain täytellä kaavake kysymysten ja vastausten perusteella ja tämän jälkeen suosittelet pankin OMIA rahastoja. Äärimmäisen helppo homma.
Mansikanpoimija, kioskimyyjä, tarjoilija..
Vierailija kirjoitti:
Pankin sijoitusneuvoja.
Sun täytyy vain täytellä kaavake kysymysten ja vastausten perusteella ja tämän jälkeen suosittelet pankin OMIA rahastoja. Äärimmäisen helppo homma.
Kioskin myyjän tehtävä on tuota vaikeampaa. Siinä pitää olla samaan aikaan kaupan kassa, kahvila, veikkauspiste ja posti.
Jo aiemmin mainittu pakkaaja, postittaja, lipunmyyjä. Jos fysiikka kestää niin blokkari, tiskaaja. Jos on edes hygieniapassi niin torimyyjä, jäätelömyyjä.
Vierailija kirjoitti:
Konsultti.
Vai konsulentti, eli tuote-esittelijä?
Vierailija kirjoitti:
En suosittele koulunkäynninavustajaa kellekkää, joka omaa taitoa ja itsetuntoa. Mun opettaja nimenomaan Yritti tehdä musta kurinpitäjää jättäen noudattamatta lain. Kateellinen ilmapiiri😜, kouluttamattomia suositaan koska niillä ei omaa osaamista taustalla. Multa yritettiin viedä täysin ihmisarvo, koska oon taitava ja kaunis ja moni kateellisia. Hirvein työ mitä on ollut ja kokemusta paljon haastavamnistakin töistä.
Minä pidin koulunkäyntiavustajan työstä mutta valitettavasti sillä palkalla ei elä.
Influensserit ja promoottorit näyttää siltä, että työhön ei paljoa vaadita.
Postinlajittelija oon mä. Ihan ok hommaa.
Aivokirurgia, koneinsinöörinä toimiminen yms.
En suosittele koulunkäynninavustajaa kellekkää, joka omaa taitoa ja itsetuntoa. Mun opettaja nimenomaan Yritti tehdä musta kurinpitäjää jättäen noudattamatta lain. Kateellinen ilmapiiri😜, kouluttamattomia suositaan koska niillä ei omaa osaamista taustalla. Multa yritettiin viedä täysin ihmisarvo, koska oon taitava ja kaunis ja moni kateellisia. Hirvein työ mitä on ollut ja kokemusta paljon haastavamnistakin töistä.