Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on työ, jota kuka tahansa voisi tehdä?

Vierailija
06.03.2022 |

Sellainen työ, jota voisi hakea heti ja aloittaa hiomenna ja jossa ei tarvitse koulutusta, ajokorttia, työturvallisuuskorttia, hygieniapassia, puhelinta tai suosittelijoita. (Puhelin minulla toki on, mutta en halua käyttää sitä työasioihin)
Siivoojankin työhön tarvitaan Suomessa koulutus.

Kommentit (434)

Vierailija
61/434 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele koulunkäynninavustajaa kellekkää, joka omaa taitoa ja itsetuntoa. Mun opettaja nimenomaan Yritti tehdä musta kurinpitäjää jättäen noudattamatta lain. Kateellinen ilmapiiri😜, kouluttamattomia suositaan koska niillä ei omaa osaamista taustalla. Multa yritettiin viedä täysin ihmisarvo, koska oon taitava ja kaunis ja moni kateellisia. Hirvein työ mitä on ollut ja kokemusta paljon haastavamnistakin töistä.

Vierailija
62/434 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaskuljettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/434 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratyöntekijä. Ilmoittaa alaksi kaikki ja, koulutukseksi ei mitään. Sit vaan menee minne käsketään ja tekee mitä pyydetään. Simple as that.

Vuokratyöntekijä nyt ei mikään ammatti ole, mutta varmaan ainoita missä päivän varoajalla saisi töitä.

Vierailija
64/434 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän pärjäsin hyvin töiissä mutta suomessa on vaan toinen toistaan pahempia ongelmia ja toisaalta elitismiä.

Vierailija
65/434 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jos keskitason ylioppilas, enkun open esim amiksessa ei tarvitse niinkään paljon osata.

Vierailija
66/434 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän pärjäsin hyvin töiissä mutta suomessa on vaan toinen toistaan pahempia ongelmia ja toisaalta elitismiä.

Rahallla voi ostaa jos on motiiveja ja ei ole riskejä, velvoiitteita eikä vastuuuta. Elämä on peliä.

Vierailija
67/434 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lastenohjaajan vaatimuksena oli korkeakoulututkinto.

Myös siivoojilta vaaditaan koulutus.

Vierailija
68/434 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Puh. myynti provikalla  lienee melko varma nakki. Kehitysmaassa on vain vaikea saada kaupaksi.

Työnantajalle tulee kaikenlaisia sivukuluja ja ylimääräistä byrokratiaa työntekijästä. Jos työntekijä tekee nollatulosta, niin se on tappiota työnantajalle. Vaikka se varsinainen palkka jäisi sinne nollan tienoille.

Vierailija
69/434 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahallla voi ostaa jos on motiiveja ja ei ole riskejä, velvoiitteita eikä vastuuuta. Elämä on peliä.

Katkeruuutta, kostamista, juonitteluja, mt ongellmia, köyhyyttä, rajua historiaa, päiihteitä, juoruja, omanarvontnnon nostatusta toiisen kärsimykselllä, suhteiita, synkkyyttä, pimeyttä, rasiismia jne...

Vierailija
70/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilinjan tai ennustuslinjan työntekijä. (Niissä voi mieskin olla töissä, mutta koska naiset eivät yleensä soita seksilinjoille, niin miehet työskentelevät gay-linjalla).

Tai chat-operaattori seksi- tai ennustuschatissa.

Vierailija
71/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teollisuusalan homma, kokoonpanija, joku tän tyylinen missä homma opetetaan työpistekohtaisesti.

Vierailija
72/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin sijoitusneuvoja.

Sun täytyy vain täytellä kaavake kysymysten ja vastausten perusteella ja tämän jälkeen suosittelet pankin OMIA rahastoja. Äärimmäisen helppo homma.

Vierailija
73/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikanpoimija, kioskimyyjä, tarjoilija..

Vierailija
74/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankin sijoitusneuvoja.

Sun täytyy vain täytellä kaavake kysymysten ja vastausten perusteella ja tämän jälkeen suosittelet pankin OMIA rahastoja. Äärimmäisen helppo homma.

Kioskin myyjän tehtävä on tuota vaikeampaa. Siinä pitää olla samaan aikaan kaupan kassa, kahvila, veikkauspiste ja posti.

Vierailija
75/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aiemmin mainittu pakkaaja, postittaja, lipunmyyjä. Jos fysiikka kestää niin blokkari, tiskaaja. Jos on edes hygieniapassi niin torimyyjä, jäätelömyyjä.

Vierailija
76/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsultti.

Vai konsulentti, eli tuote-esittelijä?

Vierailija
77/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele koulunkäynninavustajaa kellekkää, joka omaa taitoa ja itsetuntoa. Mun opettaja nimenomaan Yritti tehdä musta kurinpitäjää jättäen noudattamatta lain. Kateellinen ilmapiiri😜, kouluttamattomia suositaan koska niillä ei omaa osaamista taustalla. Multa yritettiin viedä täysin ihmisarvo, koska oon taitava ja kaunis ja moni kateellisia. Hirvein työ mitä on ollut ja kokemusta paljon haastavamnistakin töistä.

Minä pidin koulunkäyntiavustajan työstä mutta valitettavasti sillä palkalla ei elä.

Vierailija
78/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influensserit ja promoottorit näyttää siltä, että työhön ei paljoa vaadita.

Vierailija
79/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinlajittelija oon mä. Ihan ok hommaa.

Vierailija
80/434 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokirurgia, koneinsinöörinä toimiminen yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan