Mies ei syttynyt vartalostani
Kai sitten niin. Mies itse vähän hiirulaiskroppainen. Oletin että saunan jälkeen oltaisiin edetty asiassa. Mikähän meni vikaan?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa menetit mitään. Se on ollut miehen onni että päässyt hiirulaisvartaloineen edes sun kanssa saunaan.
Kyllä nähtävästi aika paljon menetti kun vauva palstalle on tehtävä ketju siitä.
Ketjun on aloittanut Nico, 28. Ei kokemuksia naisista, vain vihaa heitä kohtaan 🤷🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen deittaillut just noita vähän itseään täynnä olevia hinteliä Jumalan lahjoja naisille ja pilannut itsetuntoni täysin. En muutenkaan ole ollut sinut kroppani kanssa oikein iki, vaikka olenkin ihan näpsäkkä, eikä nuo miesten huomautukset auta yhtään. Nyt löysin miehen, joka ihan suorastaan jumaloi mua ja mietin vaan, että mikähän vika siinä on, kun vuosikausia kuuntelin peräeikkojen haukkuja ja päähäni iskostui ajatus, että olen ruma ja ällöttävä. Että miksi tuo on mun kanssa kun mähän oon objektiivisesti ihan kammottava. 😂
Noi kai se jumaloi kun on soijapoika.
Itse asiassa tää on varmaan miehekkäin mies, jonka kanssa oon ikinä ollut. Just semmonen 188cm laatikkoleuka. En tiedä, mitä oon peräelmoissa ikinä nähnyt.
Mit.vit, onko noi jotkut samanlaiset kuin tekohampaat.
Hampaat lasiin ja leuka laatikkoon ja 188sm?
Ettei sittenkin leuan koko olisi lähempänä 188mm?
Onko hän jotenkin vammainen?
Ottaako koville, kun muut pääsee pukille ja itse ei sitten millään, vaikka kuinka negasit?
Olen kolmatta kertaa naimissa, joten pilua on tullut ns. ovista ja ikkunoista.
Oliko herra leukalaatikko avaruusinsinööri vai aivokirurgi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies saa erektion yli 23-vuotiaan naisen kanssa.
Jotenkin outo ilmiö tämä impotenssillaan kehuskelu.
Ja muutenkin puhuu passskaa.
Naiset, jotka eivät käytä ehkäisyä (Suomessa lähinnä vanhoillislestadiolaiset) saavat vauvoja vielä 40-45+ yli kymmenen synnyttäneenä, eli todistetusti näiden miehillä ottaa eteen.
Se, että överi länsimaalaistuneet surkimusmiehet ovat lähteneet tuolle tielle on vain heidän oma mokansa ja toisaalta hyvä juttu, sillä maailmassa on liikaa ihmisiä eikä kaikkien kannata lisääntyä. Etenkään noiden, joille kaikki elämässä on vain elämystä ja pintaa. Eivät ole hyviä kasvattajia tai mitään perheenisä-tyyppejä.
Ihmeellistä miten tätä yläpeukutetaan, vaikka tuossa viestissähän käytännössä haukutaan vauvapalstamiesten tyyppiset surkimusmiehet lyttyyn? Tosin ehkä he tiedostavat itsekin tilansa ja sen, etteivät ole ihmisiä joiden kannattaisi lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen deittaillut just noita vähän itseään täynnä olevia hinteliä Jumalan lahjoja naisille ja pilannut itsetuntoni täysin. En muutenkaan ole ollut sinut kroppani kanssa oikein iki, vaikka olenkin ihan näpsäkkä, eikä nuo miesten huomautukset auta yhtään. Nyt löysin miehen, joka ihan suorastaan jumaloi mua ja mietin vaan, että mikähän vika siinä on, kun vuosikausia kuuntelin peräeikkojen haukkuja ja päähäni iskostui ajatus, että olen ruma ja ällöttävä. Että miksi tuo on mun kanssa kun mähän oon objektiivisesti ihan kammottava. 😂
Itse asiassa tää on varmaan miehekkäin mies, jonka kanssa oon ikinä ollut. Just semmonen 188cm laatikkoleuka. En tiedä, mitä oon peräelmoissa ikinä nähnyt.
Ottaako koville, kun muut pääsee pukille ja itse ei sitten millään, vaikka kuinka negasit?
Jaa semmonen kiertopalkintoukko sieltä sitten, lol. En ihmettele katkeruuttasi.
Eri
On tällä palstalla kyllä karmeita miehiä, ei voi muuta sanoa näiden kirjoitusten perusteella. Ei mikään ihme jos te ette naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa semmonen kiertopalkintoukko sieltä sitten, lol. En ihmettele katkeruuttasi.
Eri
Oli muuten hyvin lohkaistu :-)
Sama.
On tällä foorumilla sitten karseita naisia...
Saunomisesta on jotain todella epäseksuaalista muutenkin. Istahdetaan lauteelle ja sanotaan 'aaah' iho punaisen ja hikisen kiiltävänä. Mä en ikinä sopisi treffejä johon kuuluisi saunominen.
Vierailija kirjoitti:
Suurik osa naisista on rumia alastomana ja ilman maalikerrosta.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Saunomisesta on jotain todella epäseksuaalista muutenkin. Istahdetaan lauteelle ja sanotaan 'aaah' iho punaisen ja hikisen kiiltävänä. Mä en ikinä sopisi treffejä johon kuuluisi saunominen.
Totta. Aloitus nyt oli luultavasti provo eikä muutenkaan mitenkään kiinnostava, sen sijaan kiinnostavia on miesten kommentit siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kyllä taas muuta todeta kuin sen, että tällä palstalla käy lähinnä se miesten huonoimmisto.
Toki välillä on ihan fiksujakin miehiä paikalla, mutta pääosin enempi vähempi sivistymättömät ja katkerat Iltalehden kommenttiosioiden tyyppiset rasvapenat täällä äänessä. :D
Olisi aidosti mielenkiintoista tavata näitä IRL, sillä omassa kuplassani näiden kaltaiset loistaa poissaolollaan enkä tiedä yhtään, miltä nämä esim. näyttävät, mitä ne elämässään tekevät jne.
"Olisi aidosti mielenkiintoista tavata näitä IRL"
Samaa mietin palstan naisista.
t. m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kolmas vaimosi on tyhmä tai sitten edelliset eivät ehtineet varoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurik osa naisista on rumia alastomana ja ilman maalikerrosta.
Ei ole.
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
On tällä foorumilla sitten karseita naisia...
Ja niillä ou toja miehiä.
Laatikkoleukaa, oles kelu luvan haluavaa, hintelää saunojaa, mutta kaikkia naisia taitaa yhdistää katke ruudesta päätellen sama asia.
Ex ät ovat keksineet kuinka päästä se lluli itista eroon nopeasti.
Pakkasivat kamppeensa ja häipyivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kyllä taas muuta todeta kuin sen, että tällä palstalla käy lähinnä se miesten huonoimmisto.
Toki välillä on ihan fiksujakin miehiä paikalla, mutta pääosin enempi vähempi sivistymättömät ja katkerat Iltalehden kommenttiosioiden tyyppiset rasvapenat täällä äänessä. :D
Olisi aidosti mielenkiintoista tavata näitä IRL, sillä omassa kuplassani näiden kaltaiset loistaa poissaolollaan enkä tiedä yhtään, miltä nämä esim. näyttävät, mitä ne elämässään tekevät jne.
"Olisi aidosti mielenkiintoista tavata näitä IRL"
Samaa mietin palstan naisista.
t. m.
No olisi sekin kieltämättä ihan mielenkiintoista :D
Näin (hetero)naisena kiinnitän vaan enempi huomiota miesten kommentteihin naisia/perhettä/seksiä jne. koskeviin aiheisiin, ei niin paljoa toisten naisten näkemykset kiinnosta. Olen siis sinkku enkä treffaile, lähinnä netissä tarkkailen suomalaisen miehen sielunmaisemaa sen lisäksi mitä siinä omassa kuplassa näkee.
Vierailija kirjoitti:
On tällä palstalla kyllä karmeita miehiä, ei voi muuta sanoa näiden kirjoitusten perusteella. Ei mikään ihme jos te ette naista saa.
Tänne tullaan oppimaa jotain naisista, opitaan
asioita lähinnä miäsvihasta ja annetaan samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies saa erektion yli 23-vuotiaan naisen kanssa.
Ei mun 23v miesystävällä ainakaan ole mitään ongelmia kovettua. :3
t. n35
Sitten te miehet kuitenkin itkette, kun ei ole naista.