Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei syttynyt vartalostani

Vierailija
06.03.2022 |

Kai sitten niin. Mies itse vähän hiirulaiskroppainen. Oletin että saunan jälkeen oltaisiin edetty asiassa. Mikähän meni vikaan?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies saa erektion yli 23-vuotiaan naisen kanssa.

Jotenkin outo ilmiö tämä impotenssillaan kehuskelu.

Ja muutenkin puhuu passskaa.

Naiset, jotka eivät käytä ehkäisyä (Suomessa lähinnä vanhoillislestadiolaiset) saavat vauvoja vielä 40-45+ yli kymmenen synnyttäneenä, eli todistetusti näiden miehillä ottaa eteen. 

Se, että överi länsimaalaistuneet surkimusmiehet ovat lähteneet tuolle tielle on vain heidän oma mokansa ja toisaalta hyvä juttu, sillä maailmassa on liikaa ihmisiä eikä kaikkien kannata lisääntyä. Etenkään noiden, joille kaikki elämässä on vain elämystä ja pintaa. Eivät ole hyviä kasvattajia tai mitään perheenisä-tyyppejä.

Vierailija
42/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse halusit seksiä jonkun hiirulaismiehen kanssa? Miten edes päädyitte saunomaan jos teidän välillänne ei ole kemiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teitkö jotakin sen eteen, että asiassa olisi edetty?

Etpä tietenkään.

Vierailija
44/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen deittaillut just noita vähän itseään täynnä olevia hinteliä Jumalan lahjoja naisille ja pilannut itsetuntoni täysin. En muutenkaan ole ollut sinut kroppani kanssa oikein iki, vaikka olenkin ihan näpsäkkä, eikä nuo miesten huomautukset auta yhtään. Nyt löysin miehen, joka ihan suorastaan jumaloi mua ja mietin vaan, että mikähän vika siinä on, kun vuosikausia kuuntelin peräeikkojen haukkuja ja päähäni iskostui ajatus, että olen ruma ja ällöttävä. Että miksi tuo on mun kanssa kun mähän oon objektiivisesti ihan kammottava. 😂

Noi kai se jumaloi kun on soijapoika.

Vierailija
45/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä tietenkään.

Avasi ddd kuppikoon rintsikkani, vapautin rintaihrani, riisuin xxxl alkkarini ja leväytin itseni parisängylle niin että tyrät rytkähtivät ja sanoin vienosti kuiskaten, "saat teherä mulle mitäs taharot".

Sika pilasi tunnelman sanomalla, "räplää sää ittes märäks, mää käyn sillä aikaa jaskalla".

Vierailija
46/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän ilkeitä miehiä täällä.

Vierailija
47/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä tietenkään.

Tätä itsekin veikkaan, kun lopetin aloitteiden tekemisen ei ollut seksiä kahteen vuoteen, naisystävä ajoittain nurisi että ei ole seksiä mutta mitään ei ollut valmis tekemään että sitä olisi.

M35

Vierailija
48/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen deittaillut just noita vähän itseään täynnä olevia hinteliä Jumalan lahjoja naisille ja pilannut itsetuntoni täysin. En muutenkaan ole ollut sinut kroppani kanssa oikein iki, vaikka olenkin ihan näpsäkkä, eikä nuo miesten huomautukset auta yhtään. Nyt löysin miehen, joka ihan suorastaan jumaloi mua ja mietin vaan, että mikähän vika siinä on, kun vuosikausia kuuntelin peräeikkojen haukkuja ja päähäni iskostui ajatus, että olen ruma ja ällöttävä. Että miksi tuo on mun kanssa kun mähän oon objektiivisesti ihan kammottava. 😂

Itse asiassa tää on varmaan miehekkäin mies, jonka kanssa oon ikinä ollut. Just semmonen 188cm laatikkoleuka. En tiedä, mitä oon peräelmoissa ikinä nähnyt.

Vierailija
49/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja ole posliini.

Jos et noihin kykene, niin lopeta u l i n a.

Vierailija
50/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan saunottu Porvoossa, ap häipyi kuin kusi lumeen.

Vierailija
51/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tää on varmaan miehekkäin mies, jonka kanssa oon ikinä ollut. Just semmonen 188cm laatikkoleuka. En tiedä, mitä oon peräelmoissa ikinä nähnyt.

Mit.vit, onko noi jotkut samanlaiset kuin tekohampaat.

Hampaat lasiin ja leuka laatikkoon ja 188sm?

Ettei sittenkin leuan koko olisi lähempänä 188mm?

Onko hän jotenkin vammainen?

Vierailija
52/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen on niin märkä ettei syty mutta kun on tarpeeksi kuiva palaa paremmin.

Vierailija
53/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen yhtä pitkä kuin paksu selluperse? Siinä näyttää normaalipainoinen mies pienikokoiselta tuollaisten läskikasojen vierellä.

Vierailija
54/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit.vit, onko noi jotkut samanlaiset kuin tekohampaat.

Hampaat lasiin ja leuka laatikkoon ja 188sm?

Ettei sittenkin leuan koko olisi lähempänä 188mm?

Onko hän jotenkin vammainen?

Ottaako koville, kun muut pääsee pukille ja itse ei sitten millään, vaikka kuinka negasit?

Vierailija
55/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama homma kun valitetaan että miehillä on pieni.

No ei kyllä itseäkään kauheasti kiihota eripari rinnat omaava nainen, pari kertaa tullut eteen tälläinen hirvitys.

Vierailija
56/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa menetit mitään. Se on ollut miehen onni että päässyt hiirulaisvartaloineen edes sun kanssa saunaan.

Vierailija
57/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olisi ollut herrasmies että akat ei pääse sanomaan että on vaan yksi asia mielessä että saunoakkaan ei saa rauhassa jne marinaa.

minäkin toimin noin uusissa naissuhteissa eli kävin laskemassa kassit tyhjiksi edellisenä iltana naapurin yh  luona niin ei sitten ollu painetta painaa heti uutta emätintä koeajolle

Vierailija
58/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa menetit mitään. Se on ollut miehen onni että päässyt hiirulaisvartaloineen edes sun kanssa saunaan.

Kyllä nähtävästi aika paljon menetti kun vauva palstalle on tehtävä ketju siitä.

Vierailija
59/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni yksi muisto kaverista joka väitti tarinaa todeksi.

Tyypillä oli tekojalka, polven yläpuolelta amputoitu onnettomuuden seurauksena ja pääsi sitten sänkyyn jonkun baarissa tapaamansa naisen kanssa, irrotti tekojalkansa lattialle pimeässä, kavutessaan naisen päälle ja nainen ihan kiimoissaan runkkasi sitä reidentynkää ja sanoi, "ihanan kokonen, sylkäse siihen kyllä se sinne menee".

Jäi kuulemma hommat kesken.

Vierailija
60/78 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja ole posliini.

Jos et noihin kykene, niin lopeta u l i n a.

Ei tarvitse.

Mulle kelpaa vain partneri, joka todella tykkää mun kehosta. Aina on löytynyt, jonoksi asti.

N40, 167/85, luomupuska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme