Vaimollani ei ole mitään asiaa puhelimeeni tai muihin viestimiin
Onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on. Tein alussa heti selväksi, että mulle kuulee yksityisyys. Vaimo ei koske puhelimeeni, tietokoneeseeni eikä availe postejani. Postit saa toki tuoda laatikosta, mutta eipä niitä toisen posteja ole lupa tutkiskella.
Minusta on hyvä kun molemmilla on yksityisyys niin on myös luottamus vahva.
Kommentit (66)
Mulla oli mies, joka tonki kaikkia henkilökohtaisia asioitani. Kalenteria, s-postia, puhelinta jne. Itselle ei olisi tullut mielenikään moinen. Lisäksi vielä lähestyi muutamaa ihmistä, joita luuli minun tapailevan ja karkoitti heidät tosi törkeillä valheilla. Et kyllä ne miehetkin osaa.
AP:n jutusta jäi ihmetyttämään, miksi painotetaan sitä ettei vaimolla ole asiaa. Ei kai ap:lla sen enempää ole asiaa vaimon henkilökohtaisiin asioihin.
Puhelin ja läppäri on työnantajan omasuutta ja on keilletty luovuttamasta niitä kenenkään muun käyttöön.
Aloitus itsessään on aggressiivinen.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:09"]
Meillä on kyllä molemmilla lupa lukea viestejä kännykästä ja facebookista jne. On vaihdettu tunnussanat. Jos pitää noin tiukasti varjella yksityisyyttään, niin herättää kyllä epäilyn siitä, että jotain salattavaa. Valitan.
[/quote]
Kuulehan... miksi sinun täytyy saada lukea puolisosi viestit, saati tietää hänen tunnussanansa? Ja ovatko nämä tunnussanat sähköpostin ym. vai oletteko vaihtaneet jopa pankkitunnuksia?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:09"]
Meillä on kyllä molemmilla lupa lukea viestejä kännykästä ja facebookista jne. On vaihdettu tunnussanat. Jos pitää noin tiukasti varjella yksityisyyttään, niin herättää kyllä epäilyn siitä, että jotain salattavaa. Valitan.
[/quote]
Kuulehan... miksi sinun täytyy saada lukea puolisosi viestit, saati tietää hänen tunnussanansa? Ja ovatko nämä tunnussanat sähköpostin ym. vai oletteko vaihtaneet jopa pankkitunnuksia?
[/quote]
Mä olen aina vaan suu yhtä ymmyrkäisenä kun täällä palstalla näitä keskusteluja tulee, mulle on myös ihan käsittämätöntä miksi mun pitäisi tietää miehen mitään tunnuksia/salasanoja, ja vice versa. Tietysti ois ihan hyvä että ne olis jossain tallelokerossa sen varalle kun toinen kupsahtaa...
Jotenkin ollut aina ihan selvää ettei toisen viestejä tai puhelinliikennettä kyylätä, toki on sen verran itsetuntoa ettei tarvitse olla vainoharhainen.