Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin oudot ihmiset

Vierailija
06.03.2022 |

Mitä outoja ihmisiä olette tavanneet kadulla, kertokaa kokemuksianne :)

Itse usein näen Päärautatieasemalla naisen matkalaukkukärryn kanssa, surettaa ja pohdituttaa hänen kohtalonsa kyllä. Lisäksi usein kadulla tulee vastaan nuorehko nainen, joka aina aloittaa samalla tavalla "Anteeks, oon pikkasen pulassa mun opintotuen kanssa...". Tullut minulle parin vuoden ajalla monta kertaa vastaan ja sanonut saman, mahtanut opintotukipula jatkua pitkään, hmm...

Tarkoitus ei ole missään nimessä pilkata mielenterveyshäiriöistä tai muista ongelmista kärsiviä katujen ihmisiä, vaan jakaa tarinoita ja pohtia kohtaamisia heidän kanssaan!

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen keski-ikäinen(?) nainen, joka hortoilee todella kumarassa huppu päässä ja kuola valuen. Naamassa jotain lävistyksiä tai punaista töherrystä. Tullut vastaan Kampissa ja Sörnäisten metroaseman liepeillä ainakin. Kerran sammahti Kampin bussiterminaalin penkille kun odotin bussia siinä. 

Haju todella likainen ja tunkkainen kun kerran käveli ohitse. Usein pitää myös silmiä kiinni kävellessään, en tiedä onko jossain aineissa, todennäköisesti. 

Sitten Espoosta matkalla Helsinkiin on metroon noussut Tapiolan kohdalla sellainen olisiko parikymppinen nuori nainen, jolla varmaan jotain mt-ongelmia. Kulkee laukka-askelin ympäri vaunua päädystä päätyyn, ääntelee itsekseen ja heittelee puhelintaan maahan. Ihan siististi pukeutunut ja ulkonäöltään sievä nuori nainen, mutta käytös todella outoa ja kaikki ei selvästikään ole kunnossa. 

Vierailija
82/82 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialla on jotain outoja, ei vain Helsingissä. Täällä saa aika pitkälti mennä sellaisena kuin haluaa, huomataan, muttei jäädä pohtimaan sen enempää. Kaitpa minäkin voisin jäädä jonkun silmätikuksi omalla habituksellani, mutta en onneksi sitä itse tiedä. Kukin tyylillään.

Ainahan löytyy tuollaisia jotka puolustelee tai ei välitä ennen kuin joku käy päälle.Sitten kyllä praakutaan että mitä näitä päästetään ihmisten ilmoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla