Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan narauttaa miehen joka pettää kanssani avovaimoaa

Vierailija
03.08.2015 |

Haluan miehen vain itselleni. Hän ei kuitenkaan näytä saavan aikaiseksi eroa nykyisen avovaimonsa kanssa vaikka heillä enää pelkkä kämppissuhde. Ovat yhessä lapsen ja sen tavan vuoksi että on helppo olla yhdessä ja mies pitää mua siinä sivussa. Haluaisi minun kanssa perheen mutta mukavuudenhaluisena ei osaa tehdä sitä viimeistä repäisyä huonosta suhteesta. Pelkää myös että nainen vie lapsen hänen elämästään.

En keksi enää muuta, mun on narautettava jotenkin mies tälle naiselle. Miten? Ideoita?
En halua tehdä sitä omalla nimellä.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:51"]Naiselta joka on suhteessa varatun miehen kans jolla on pieniä lapsia puuttuu empatiakyky.Fiksu empaattinen nainen ei halua olla se syy miksi lasten ydinperhe hajosi.Eli naiselta puuttuu empatiakyky ja moraali.Ne eivät hänessä jostain syystä ole kehittyneet.....
[/quote]

Toisen naisen vika ei millään tavalla ole se, jos pariskunta ei sovi yhteen ja ei pysy parantamaan tai ei halua parantaa tilannetta. Pidetäänpä nyt vastuu ihan vaan siellä, minne se kuuluu.
[/quote]Päävastuu on tottakai miehellä .Ok.Mutta on tiedätkö niin suoraselkäisiäkin ihmisiä että ne ei varattuun sekaannu.Eli moraali ennen omaa mielihyvää.Pettäminen on muuten monesti myös pakoa tappavan tylsästä arjesta.Sivusuhteessahan sitä arkea ei samalla lailla eletä.Eli oletetaan et mies jättää vaimon ja aloittaa tän ns.toisen naisen kans.Heidän suhde muuttuu hyväksytyksi ja arki astuu suhteeseen.No se onkin se koettelumuksen paikka.Joskus se kestää, joskus se ei kestä

Vierailija
82/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän