Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan narauttaa miehen joka pettää kanssani avovaimoaa

Vierailija
03.08.2015 |

Haluan miehen vain itselleni. Hän ei kuitenkaan näytä saavan aikaiseksi eroa nykyisen avovaimonsa kanssa vaikka heillä enää pelkkä kämppissuhde. Ovat yhessä lapsen ja sen tavan vuoksi että on helppo olla yhdessä ja mies pitää mua siinä sivussa. Haluaisi minun kanssa perheen mutta mukavuudenhaluisena ei osaa tehdä sitä viimeistä repäisyä huonosta suhteesta. Pelkää myös että nainen vie lapsen hänen elämästään.

En keksi enää muuta, mun on narautettava jotenkin mies tälle naiselle. Miten? Ideoita?
En halua tehdä sitä omalla nimellä.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:25"]

Joo ymmärrän tän kaiken. Tämä on vaan kestänyt monta vuotta ja tiedäthän miltä tuntuu kun on rakastunut? Vaikeaa jättää kaikki. Muutama kk sitten sanoin että tästä tehtävä loppu ellei tee muutosta omassa elämässään. Itki ihan hulluna mies ja rukoili etten jättäisi. En jättänyt. ap

[/quote]

Sanot sille, että viikko aikaa erota tai tämä oli tässä. Anna itkeä, jos itkee, mutta älä pilaa elämääsi. Miehen päätös, mitä tekee.

Vierailija
22/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä ehdottomasti! Mä haluaisin tietää sen miehestäni, koska se ei kertoisi itse kuitenkaan. Pitää olla kunnon todisteita tai mies puhuu vaimon ympäri. Pistä teistä "vahingossa" valokuva julkiseksi faceen tai Instagramiin, josta joku naisen tuttu voi ns vahingossa huomatta sen ja vinkata vaimolle. Vaikka anonyymin mailin kautta. Sitten pahoittelet miehelle järkyttyneenä toki valokuvavahinkoa. Tai lähetät jonkun tekstarin niin, että vaimo huomaa pakostakin. Tai otatat teistä valokuvia ja joku ulkopuolinen muka kiristää teiltä rahaa. Tai olet vaan yhteydessä vaimoon suoraan, kuten rehellinen tyyppi tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:17"]Kiitos kommentoija 24.
Olitteko sitten tekemisissä sen jälkeen sen miehen kanssa kun jätit suhteen?
[/quote]

Ei oltu tekemisissä miltei kahteen vuoteen. Sitten törmäsimme sattumalta ja tunteet roihahti kuin taukoa ei olisi ollutkaan niin pakkohan siinä oli itse kunkin myöntää että tässä nyt oli sitä jotain. Seurustelin itsekin tuolloin toisen kanssa.

Nyt ollaan naimisissa ja toinen lapsi tulossa ja yhteistä historiaa 7-8 vuotta takana. Siihen nähden tuo kaksi vuotta tuntuu mitättömältä ajalta.

Vierailija
24/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä vaan. Sen kun teet, et näe miestä enää. Taidat olla aika hyväuskoinen?

Vierailija
25/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:35"]Käräytä vaan. Sen kun teet, et näe miestä enää. Taidat olla aika hyväuskoinen?
[/quote]

En siis ajatellut henk koht naria sitä. Haluaisin vaan auttaa. mies tuntuu niin epätoivoisesti hakevan tilannetta jossa jäätäisi kiinni

ap

Vierailija
26/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikirjaimet S.L, vaimon nimi kaksi-osainen, alkaa kirjaimella M. Mies käy vieraissa.

Vierailija
27/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ollu siis mun tilanne tää ylempi.
ap

Vierailija
28/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hukkaat vuosia elämästäsi tuollaisessa suhteessa. Saattaa olla että lapset jää tekemättä kun biologinen kellosi alkaa tikittämään.

Jos miehellä on lapsi niin se on elinikäinen suhde ja tulee pysymään vaikka naiset rinnalla vaihtuisi. Mieti tarkkaan oletko haluamassa uusioperhettä. Jos tätä palstaa olet vähänkään seurannut uusiokuviot ovat useimmiten hankalia. Paha äitipuoli ei ole lapsen etu. Lapset ovat viattomia uhreja näissä kuvioissa.

Unohda mies, on niitä muitakin olemassa ja etsi vapaa ja lapseton. Pitkällä aikavälillä olet ehdotukseeni tyytyväinen.

Vierailija
29/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap mutta ei hyvältä vaikuta... Kaikki sympatiat menee nyt kyllä vaimolle ja lapselle.

Vierailija
30/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pettäen tulee se pettäen menee..

Vierailija
31/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen suhde. Aluksi sain pidettyä tunteet erossa, mutta sitten rakastuin. Kuukausi sitten päätettiin lopettaa koko säätö. Mies pelkäsi, että jään häneen roikkumaan, sillä hän ei aio erota lasten takia. Niinpä niin... Joku saattanut joskus kuulla saman selityksen ennenkin. Parempi kuitenkin näin minusta. Tosi vaikeaa on ollut olla erossa ja näen lisäksi miestä päivittäin töissä. Välillä ahdistaa ihan älyttömästi. Sanoisin kuitenkin, että älä lähde käräyttelemään miestä. Jos et kelpaa miehelle kokonaan, niin ei voi mitään. Kyllä mä uskon, että jos mies oikeasti olisi sinut ottamassa, niin se ottaisi eron ja lähtisi. Kerta ei tuommoista saa aikaan, niin miksi haluisit noin nahjuksen miehen?

Minä en olisi edes halunnut, että mies olisi eronnut minun takiani, enkä kommentoinut heidän liittoaan. Heidän avioliittonsa on heidän asiansa. Minusta eron pitää lähteä miehestä itsestään.

Vierailija
32/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kuuntelemassa ja sekoittamassa päätäsi täällä? Soita prepaid numerosta naiselle pikaisesti ja anna prepaid sen jälkeen jollekkin rentulle.

Vierailija
33/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:00"]

Heh, itsekkin olin ollut "vaan kämppiksenä " nykyisen mieheni kanssa jo ties vaikka kuinka pitkään, virallisesti oltiin erottu, mutta asuimme yhdessä muka taloudellisista syistä. Ei kumpikaan oikeasti halunnut lähteä ja sillä tiellä ollaan vieläki. En usko että käräyttäminen auttaa sua tossa tilanteessa lainkaan.

[/quote]

Käräyttäminen auttaa lähinnä sitä miehen vaimoa. Suosittelen lämpimästi. 

Vierailija
34/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:56"]Mulla oli vähän samanlainen suhde. Aluksi sain pidettyä tunteet erossa, mutta sitten rakastuin. Kuukausi sitten päätettiin lopettaa koko säätö. Mies pelkäsi, että jään häneen roikkumaan, sillä hän ei aio erota lasten takia. Niinpä niin... Joku saattanut joskus kuulla saman selityksen ennenkin. Parempi kuitenkin näin minusta. Tosi vaikeaa on ollut olla erossa ja näen lisäksi miestä päivittäin töissä. Välillä ahdistaa ihan älyttömästi. Sanoisin kuitenkin, että älä lähde käräyttelemään miestä. Jos et kelpaa miehelle kokonaan, niin ei voi mitään. Kyllä mä uskon, että jos mies oikeasti olisi sinut ottamassa, niin se ottaisi eron ja lähtisi. Kerta ei tuommoista saa aikaan, niin miksi haluisit noin nahjuksen miehen?

Minä en olisi edes halunnut, että mies olisi eronnut minun takiani, enkä kommentoinut heidän liittoaan. Heidän avioliittonsa on heidän asiansa. Minusta eron pitää lähteä miehestä itsestään.
[/quote]

Miehen vaimon kuuluu saada tietää. Ja horolle karman laki iskeköön samalla lailla.

Vierailija
35/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:49"]

Haluat miehen joka pettaa avovaimoaan? Luuletko olevasi niin spesiaali ettei se pettaisi sinuakin?

[/quote]

Kun ottaa pettäjän, niin saa pettäjän.

En tiedä yhtään pettäjää joka olisi ollut toisessa suhteessa uskollisena lopun elämäänsä.

[/quote] Heh, itse ollut mieheni kanssa 18v eikä pettäminen ole käynyt mielessäkään, toisin kuin edellisessä suhteessani.

Vierailija
36/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies sua tahdo.Varattua naivaa ei kukaan ota tosissaan kuin paskanpuheissa ja pantaessa.Mies

Vierailija
37/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on niin perinteisiä tarinoita, vässykkä mies ei saa jostain kumman tekosyystä aikaiseksi eroa ja vässykkä toinen nainen rakastuu tyhjänpuhujaan ja uskoo kaikki tarinat sekä odottaa, odottaa ja odottaa kunnes rupeaa miettimään että ei helvetti miksei se vieläkään voi erota. Säälin näitä ihmisiä.. :D onnetonta kuppaamista eikä mitään aitoa.

Vierailija
38/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:46"]nää on niin perinteisiä tarinoita, vässykkä mies ei saa jostain kumman tekosyystä aikaiseksi eroa ja vässykkä toinen nainen rakastuu tyhjänpuhujaan ja uskoo kaikki tarinat sekä odottaa, odottaa ja odottaa kunnes rupeaa miettimään että ei helvetti miksei se vieläkään voi erota. Säälin näitä ihmisiä.. :D onnetonta kuppaamista eikä mitään aitoa.
[/quote]Samoin vaimon osa noissa kuvioissa on tosi säälittävä.Sitä miestä tarvittas kotona kun jälkikasvuakin on eikä muita nussimassa.Eikä tällanen mies kunnioita omaa perhettään ollenkaan.Hyi saatana.

Vierailija
39/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:46"]nää on niin perinteisiä tarinoita, vässykkä mies ei saa jostain kumman tekosyystä aikaiseksi eroa ja vässykkä toinen nainen rakastuu tyhjänpuhujaan ja uskoo kaikki tarinat sekä odottaa, odottaa ja odottaa kunnes rupeaa miettimään että ei helvetti miksei se vieläkään voi erota. Säälin näitä ihmisiä.. :D onnetonta kuppaamista eikä mitään aitoa.
[/quote]Samoin vaimon osa noissa kuvioissa on tosi säälittävä.Sitä miestä tarvittas kotona kun jälkikasvuakin on eikä muita nussimassa.Eikä tällanen mies kunnioita omaa perhettään ollenkaan.Hyi saatana.
[/quote]
Olet aivan oikeassa!

Vierailija
40/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:46"]nää on niin perinteisiä tarinoita, vässykkä mies ei saa jostain kumman tekosyystä aikaiseksi eroa ja vässykkä toinen nainen rakastuu tyhjänpuhujaan ja uskoo kaikki tarinat sekä odottaa, odottaa ja odottaa kunnes rupeaa miettimään että ei helvetti miksei se vieläkään voi erota. Säälin näitä ihmisiä.. :D onnetonta kuppaamista eikä mitään aitoa.
[/quote]
Olet aivan oikeassa!
[/quote]Eli soita vaimolle.Toivotaan et se jättää miehen.Ja sitten sinäkin jätät vaikka olisikin nyt mies vapaa.Oppiipahan mies ettei sitä kyrpääkään työnnellä millon vaan ja missä vaan menettämättä jotain.Jee!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi