Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan narauttaa miehen joka pettää kanssani avovaimoaa

Vierailija
03.08.2015 |

Haluan miehen vain itselleni. Hän ei kuitenkaan näytä saavan aikaiseksi eroa nykyisen avovaimonsa kanssa vaikka heillä enää pelkkä kämppissuhde. Ovat yhessä lapsen ja sen tavan vuoksi että on helppo olla yhdessä ja mies pitää mua siinä sivussa. Haluaisi minun kanssa perheen mutta mukavuudenhaluisena ei osaa tehdä sitä viimeistä repäisyä huonosta suhteesta. Pelkää myös että nainen vie lapsen hänen elämästään.

En keksi enää muuta, mun on narautettava jotenkin mies tälle naiselle. Miten? Ideoita?
En halua tehdä sitä omalla nimellä.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:49"]

Haluat miehen joka pettaa avovaimoaan? Luuletko olevasi niin spesiaali ettei se pettaisi sinuakin?

[/quote]

Kaikki kakkoset luulevat ensinnäkin, että heillä on huomattavasti pienemmät värkit, ovat tietenkin kauniimpia ja tyylikkäämpiä kuin vaimot ja osaavat viihdyttää miestä, mitä taas vaimo ei osaa. Mies nauraa vain heidän hassuille jutuilleen, kun taas kotona on tylsää, eikä seksiäkään ole. Lapset eivät tietenkään ole tae seksistä, vaan ne on jotenkin vain tulleet, naisen pakottomana. Mies roikkuu vuosia onnettomana jonkun ruman, luotaantyöntävän ja isoreikäisen hirviön kanssa samassa kodissa, puhumatta mitään, ainoastaan unelmoiden toisesta naisesta perhelomillaankin, ja todellakin ilman seksiä. Just! xD

Vierailija
2/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itsekkin olin ollut "vaan kämppiksenä " nykyisen mieheni kanssa jo ties vaikka kuinka pitkään, virallisesti oltiin erottu, mutta asuimme yhdessä muka taloudellisista syistä. Ei kumpikaan oikeasti halunnut lähteä ja sillä tiellä ollaan vieläki. En usko että käräyttäminen auttaa sua tossa tilanteessa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes oikein hakee tilannetta ja paikkaa että jäätäisi kiinni. On niin vässykkä kai sitten kotona ettei osaa ottaa puheeksi.
Ei jumalauta alko oikein vituttamaan itteni puolesta tää :D

ap

Vierailija
4/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:00"]

Heh, itsekkin olin ollut "vaan kämppiksenä " nykyisen mieheni kanssa jo ties vaikka kuinka pitkään, virallisesti oltiin erottu, mutta asuimme yhdessä muka taloudellisista syistä. Ei kumpikaan oikeasti halunnut lähteä ja sillä tiellä ollaan vieläki. En usko että käräyttäminen auttaa sua tossa tilanteessa lainkaan.

[/quote]

Vapaa suhde?

Vierailija
5/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kämppissuhde", "yhdessä vain lasten vuoksi", "mukavuudenhalu"

Joo nyt ap:ta onkin koijattu niin että heiluu, nämä termit tunnestusti kuuluu maailmanhistorian vanhimpiin valeisiin.

Vierailija
6/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän nytkään vietä aikaa sinun ja lapsen kanssa yhdessä. Miksi sen lapsen lisäksi on myös touhuiltava sen toisen naisen eli avopuolison kanssa? Ymmärrätkö, että miehelläsi on toinen nanen? Ihanko totta annat sen viettää perhe-elämää jonkun muun kanssa? Samoin lapsi on hänen aina ja ikuisesti, ei se mihinkään jää vaikka sinun kanssasi olisi. Selittelyn makua, anna olla koko ukko.

Vierailija
7/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukamas vapaa, molemmat kokeili jotain muita kuvioita kämppisaikana. Kuitenkin vietettiin aikaa yhdessä silloin enemmän kun ikinä.

Vierailija
8/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä mies sinulle puhuu on todennäköisesti kakkaa. Heillä voi olla ihan hyvä suhde ja sinä vain piriste siinä sivussa. Avovaimo voi olla jopa raskaana nyt tai tulevaisuudessa. Ymmärrä oma asemasi. Toki tuo avovaimo voi ottaa miehestään eron jos pettämiskuvio selviää. Silloin ehkä saat miehen. Kunnes hän alkaa pettämään sinuakin. Parasta olisi vaan poistua takavasemmalle ja alkaa katselemaan muita miehiä.

Vierailija
9/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pettäjämiehiä riittää. Valehdellaan ummet ja lammet niin vaimolle kuin rakastajattarelle ja naiset uskoo...

Vierailija
10/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lemppasin miehen, joka ei saanut suutaan aukaistua silloselle avokilleen. Ei ollut lapsia kuviossa mukana kylläkään. Erostamme kului kaksi vuotta meni ennen kuin mies sai jätettyä exänsä ja kosittua minua. :D

En itse alkaisi käräyttelemään. Jos mies ei vapaaehtoisesti ole sinun vain, miksi haluaisit väkisin? Lisäksi käräyttöminen johtaisi salaisuuteen sinun ja miehen välillä. Ja lapsi on viaton, eron tulisi olla mahdollisimman riidaton.

Vierailija
11/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todellakin haluaisin tietää jos mun mies pettäis mua. Laita vaikka s postia tai facebookissa yksityisviesti sille avovaimolle. Voipa hyvinkin käydä niin että saat ukon itelles. Laita tähän miehen nimikirjaimet ja paikkakunta vaikka se ei mitään vielä kerro . Mulla on nimittäin epäilys että mieheni pettää. Se ei koskaan sitä kertois.

Vierailija
12/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentoija 24.
Olitteko sitten tekemisissä sen jälkeen sen miehen kanssa kun jätit suhteen?

Vierailija
13/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis ap tuossa kommentissa 26

Vierailija
14/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilijä kommentissa 25, oot varmaan yksi miljoonasta että osuisi oikeaan. en usko että olet kyseisen miehen avovaimo. vai oletko ruokiksella?
ap

Vierailija
15/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiitos narauta ainakaan mulle.Haluan,että eron teked mies eikä joku tuntematon.

Vierailija
16/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä panet varattua miestä, jos haluat jotain vakavaa? Tajuat kai, että tekemällä näin joudut itse mukaan soppaan ja lopputulos ei välttämättä ole mieluisa.

Vierailija
17/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ruokiksella ja tiedän että ihan hakuammuntaa...huoh.

Vierailija
18/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän tän kaiken.
Tämä on vaan kestänyt monta vuotta ja tiedäthän miltä tuntuu kun on rakastunut? Vaikeaa jättää kaikki. Muutama kk sitten sanoin että tästä tehtävä loppu ellei tee muutosta omassa elämässään. Itki ihan hulluna mies ja rukoili etten jättäisi. En jättänyt.
ap

Vierailija
19/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet omituinen. Seksi on seksiä ja sopii vain älykkäille ihmisille. Olen nainen ja vapaa tuollaisista ajatuksista. Jos minulla joskus on ns varattu mies kainalossa, niin se on vain meidän kahden juttu- sitä ei kukaan koskaan muu tule tietämään, enkä myöskään oleta sellaisen suhteen muuksi muuttuvan.

En ole tällä hetkellä ns "oikeassa" suhteessa - jos olisin ei haittaisi mieheni muut jutut. Jokaisella on oma elämä - toista aikuista kun ei voi "naulita" kiinni viereensä. JOs suhde on riittävän hyvä ja kestävä - se kestää myös syrjähypyt, jotka perustuvat pelkästään seksiin - siis ovat leikkiä. Eri asia on, jos toinen rakastuu uuteen  ja vanha suhde päättyy - se tietenkin tuntuu, muttei oikeuta alhaisiin temppuihin. Tämä vain minun mielipiteeni - ehkä ikäni jo sopivasti yli 40 saattaa vaikuttaa siihen, että turhat "höyryt" on vähenneet.

Jos haluaa miehen "päivänvaloon", niin etsii tietenkin vapaita, ja jättää varatut rauhaan.

Vierailija
20/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:19"]

Miksi ihmeessä panet varattua miestä, jos haluat jotain vakavaa? Tajuat kai, että tekemällä näin joudut itse mukaan soppaan ja lopputulos ei välttämättä ole mieluisa.

[/quote]

Se on jo sopassa, mutta ainoastaan mausteena, jonka voi milloin vain jättää pois..   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi