Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan narauttaa miehen joka pettää kanssani avovaimoaa

Vierailija
03.08.2015 |

Haluan miehen vain itselleni. Hän ei kuitenkaan näytä saavan aikaiseksi eroa nykyisen avovaimonsa kanssa vaikka heillä enää pelkkä kämppissuhde. Ovat yhessä lapsen ja sen tavan vuoksi että on helppo olla yhdessä ja mies pitää mua siinä sivussa. Haluaisi minun kanssa perheen mutta mukavuudenhaluisena ei osaa tehdä sitä viimeistä repäisyä huonosta suhteesta. Pelkää myös että nainen vie lapsen hänen elämästään.

En keksi enää muuta, mun on narautettava jotenkin mies tälle naiselle. Miten? Ideoita?
En halua tehdä sitä omalla nimellä.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:10"]Käy laskemassa eritteitä muualla ja tulee KOTIIN
[/quote]

Te kaikki pelokkaat naiset, koittakaa rauhoittua. Ja voi teidänkin mies rakastua ihan oikeesti johonkin naiseen, jonka tapaa teidän jälkeenne. Puolet liitoista päättyy ja vielä useampi rakastuu. Olkaa nyt realisteja.
[/quote]

Nyt yrität kaunistella jotain mitä ei pysty. Koska ensinnäkin harva oikeasti pettää tuosta vain, kyllä ne petturit ovat vähemmistöä ja hyvä niin. Toisekseen peittämällä alkanut suhde päättyy pettämiseen, tavalla tai toisella. Eli pettäjän kanssa ei kannata suhdetta aloittaa.
[/quote]Eikä pettäjän kans kannata jatkaa avioliittoa!!!!ja perhe-elämää.

Vierailija
62/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko noin tyhmä? Jos niillä olis "kämppissuhde" se ois naisen jo jättänyt... Miksi aloit suhteeseen varatun miehen kanssa? -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sekaannut kahden ihmisen parisuhteeseen? 

Etsi itsellesi vapaa mies.

Vierailija
64/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus narautat ja luuletko tosissas ettei mies älyäisi kuka on naiselleen kertonut? Tuskin se tuolla on asiasta huudellut.. Oot varsin idiootti ihminen .. "se haluaa mun kanssa perheen" Sua on kusetettu ...

Vierailija
65/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta joka on suhteessa varatun miehen kans jolla on pieniä lapsia puuttuu empatiakyky.Fiksu empaattinen nainen ei halua olla se syy miksi lasten ydinperhe hajosi.Eli naiselta puuttuu empatiakyky ja moraali.Ne eivät hänessä jostain syystä ole kehittyneet.....

Vierailija
66/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:51"]Naiselta joka on suhteessa varatun miehen kans jolla on pieniä lapsia puuttuu empatiakyky.Fiksu empaattinen nainen ei halua olla se syy miksi lasten ydinperhe hajosi.Eli naiselta puuttuu empatiakyky ja moraali.Ne eivät hänessä jostain syystä ole kehittyneet.....
[/quote]

Toisen naisen vika ei millään tavalla ole se, jos pariskunta ei sovi yhteen ja ei pysy parantamaan tai ei halua parantaa tilannetta. Pidetäänpä nyt vastuu ihan vaan siellä, minne se kuuluu.

Vierailija
67/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHIS

No minä ainakin olen visusti päättänyt muuttua. Olen pettänyt nuorena tyhmyyksissäni ja kadun sitä aivan valtavasti. Häpeä teoistani on ollut aivan hirveä ja vieläkin aika kova. Kävin terapiassakin asiasta, koska pelkäsin juuri että kun kerran pettää, niin olen aina pettäjä. Halusin muuttua. Ja uskon kovasti että olen oikeasti muuttunut, ei tulisi mieenkään pettää aviopuolisoani, ei ikinä. Kyllä ihminen pystyy muuttumaan jos niin haluaa, varsinkin jos töppäilyt on nuorella iällä.

Tiedän muuten kaksi suhdetta, jotka on alkanut pettämällä. Kyllä nekin on molemmat jo melkein vuosikymmenen jatkunut ja ainakin ulkoakatsoen tosi onnellisena. En sitten tietenkään tiedä mitä kulisseissa tapahtuu. Mutta tuntuu vähän mustavalkoiselta ajatella että mikään ei koskaan voi muuttua, että maailmassa on tasan "hyvät" ja "huonot" ihmiset ja sillä sipuli. 

On tosi kurjaa, että pettämistä tapahtuu. Mutta kyllä pettäjäkin voi muuttua.

Vierailija
68/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku randomi sometili jolla käräytät sen? siis sille nykyiselle naiselle

Vierailija
69/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille puhelu jossa huudat vaan että äijäs pettää ja lyöt luurin korvaan. kaks sekunttia ja hommat selvät.

Vierailija
70/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moisen tempun jälkeen kuvittelet et mies vielä huolis sut. .

Vierailija
71/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kaikki se, mitä mies on sulle lirkutellut on pelkkää valhetta eikä miehellä ole aikomustakaan erota vaimostaan... Käräytetty mies jäisi vaimo luokse, mikäli vaimo huolisi ja sinä olisit sitten se kakkosvaihtoehto, johon tyytyä kun ei saanutkaan sitä mitä oikeasti haluaisi (tai sitten suuttuu sinulle, ja menetät miehehn joka tapauksessa)... Oletko tämmöistä skenaariota miettinyt? ;)

Entäpä jos lakkaat pitämästä mieheen yhteyttä ja sanot että suhde on poikki niin kauan kun mies on varattu. Jos mies OIKEASTI haluaisi valita vaimon ja sinun väliltä sinut, hän kyllä tekisi sen. Jos ei tule luoksesi, niin tiedätpä ainakin, ettei suhde olisi jatkossakaan kestänyt. Mikäs sillä nyt on ollessa kun saa pitää molemmat.... Kauanko olet tässä suhteessa roikkunut?

Vierailija
72/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko :)

Varaudu yllätykseen, mies ei luultavati ole eroamassa, vaan sinä olet se joka saa kaiken paskan niskaansa ja jää yksin.

Vierailija
73/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:42"]Soita sille puhelu jossa huudat vaan että äijäs pettää ja lyöt luurin korvaan. kaks sekunttia ja hommat selvät.
[/quote]

Näin saat vaan naisesta epäluuloisen. Mies ei myönnä ja joku hullu vaan soitti muuten vaan. Koko ajan takaraivissa onko totta vai ei. Parisuhteissa on kriisejä jotka tulee ja menee. Se että on laimeaa, ei tarkoita, että suhde on ohi. En usko, että mies lähtisi ikinä. Rakastaa pohjimmiltaan vaimoaan ja perhettään. Moni huomaa sen vasta lähdettyään.

Jos haluat kertoa, kerrot kunnolla. Voi olla, että jatkavat kun vaimo antaa anteeksi kunhan lopettaa suhteen. Mies saattaa huomata siinö vaiheessa, että kaduttaa.

Vierailija
74/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat miehen joka pettaa avovaimoaan? Luuletko olevasi niin spesiaali ettei se pettaisi sinuakin?

Vierailija
75/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee anonyymisti. Mutta kai sinä nyt sen tiedät, että nuo puheet pelkkänä kämppiksestä olemisesta on täyttä kukkua.

Vierailija
76/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mustaa valkoisella niin narautat miehen, sen jälkeen poistut itse takavasemmalle ja unohdat koko äijän :)

Vierailija
77/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:49"]

Haluat miehen joka pettaa avovaimoaan? Luuletko olevasi niin spesiaali ettei se pettaisi sinuakin?

[/quote]

Kun ottaa pettäjän, niin saa pettäjän.

En tiedä yhtään pettäjää joka olisi ollut toisessa suhteessa uskollisena lopun elämäänsä.

Vierailija
78/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on koti, lapsi ja satunnaista seksiä ja sun kanssa vakinaista seksiä. Miksi luulet että hänellä on tarvetta muuttaa mitään. Herää pahvi, sinua kusetetaan.

Vierailija
79/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut miljoonia näitä tapauksia samoilla kommenteilla "ei se mies sun luo jää" "se pettää suakin" "paskapuhetta että ei enää rakasta avovaimoaan" ym.
Ikävä kyllä itse tässä samassa jamassa nyt, eikä siis olla mitään teinejä enää. Mies sanoo että voi olla onnellinen vain minun (ja lapsensa) kanssa mutta ei voi lähteä kun on pieni lapsi.

Ihan paskaa, tuntuu että oma elämä valuu samaan aikaan viemäriin

ap

Vierailija
80/82 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit siis kusta omaan pesääsi. Lämmittää vain hetken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän