Mikä on mielestäsi paras tuoksu/haju?
Kommentit (65)
Unohdinkin sireenien tuoksun..hyvä kun 2 muistutti. Samoin kielot ja metsän tuoksu. 3
Uusien kirjojen tuoksu. Tulee alakouluajat mieleen :)
- Kuivat kahvinporot
- Puhtaat hiukset
- Terva
- Mieheni
- Käteni kun olen antanut kunnon käsihoidon miehelleni
- Koirani tassut
❤️
Nyt kun oon raskaana niin parkkihallit (sateella vielä parempi) ja meidän taloyhtiön polkupyörävarasto.. 😅 En oo vielä ihan varma, voiko tuoksusta saada orgasmin, mutta en ihmettele yhtään mikäli se noista hajuista tässä raskauden viimeisten viikkojen aikana vielä tapahtuisi..
Yhden ihanan naisen tuoksu on parasta maailmassa...voisin taintua siitä ihanaan pumpulinpehmeään prinsessauneen.
T. Lepakkonainen
Vastaleikatun nurmikon tuoksu.
Kissan tuoksu.
Monenlaista lautaa myyvän puutavarakaupan tuoksu. Ylitse muun.
Valkoisten tryffeleiden tuoksu pariisilaisessa ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissan tassut <3
Kissa talloo ulosteissaan ja sitten sen jalat tuoksuu hyvältä...
Koiran kuono ja otsa sekä käpälien anturat.
Vastapestyn lepakon karvojen tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Nivushiki ja tissinalushiki.
Ihan tosissasiko näin väität? :O
Vierailija kirjoitti:
Vastapestyn lepakon karvojen tuoksu.
Ihanan lepakonpesijän tuoksu. ;)
Minust jokin sellainen joka on teatterissa. SIinä niinkuin on sellainen haju että siinä yhdellä paikalla on eletty monia erilaisi tarinoita, kertomuksia elämästä, siinä on paljon tunnetta ja ihmisen kyyneleitä. Siinä on niin pitkä matka aikakausiin ja ihmisen syvimpiin syövereihin, ajatuksiin, kokemuksiin ja tuntemuksiin että se tuoksu ja tunnelma ikäänkuin aina tahtoo vastaanottavaisin mielin avata ihmiselle sen kaiken uuden tarinan niistä ihmisistä, jotka tahtovat synnyttää, heittäytyä ja eläää uudestaan jotakin koko ajajaksojen tarinoissa, ajatuksissa, kokemuksissa ja tunteissa, jonka ihminen vain ylitsepyyhkäiseen nopeasti koska ihmisen aivo on niin lavea että uusi todellisuushävittää vanhaa, mutta siinä se kaikki syntyy elämään taas uudestaan ja siihen voi yhtyä.
Kai te tiedätte että se ns sytytetyn saunan tuoksu on erittäin vaarallisia pienhiukkasia jotka menee aivoihin saakka! Erityisesti lapsia pitää varjella nuotiosavuilta ja muilta!
Ulkoilma rankkasateen jälkeen