Helle: Lukekaa Hesarista Emmi Olinista! Polkee spinningpyörää kuumassa yksiössään
Ja avaa parvekkeen oven kuumimpaan aikaan. "Kuin etelän loma!" hän sanoo.
Katsokaa itse, jos ette usko!
Kommentit (12)
No en kato kun nautin vielä hetken tästä kuumuus-tekisyystä maata ketarat levällään sohvalla, juoda sidukkaa, syödä sipsiä ja turvota. Koska helle.
Okei. Kai sinäkin oot jo vetänyt parin tunnin spinning treenit olohuoneessasi tänään kuten Emmi?
Vierailija kirjoitti:
No en kato kun nautin vielä hetken tästä kuumuus-tekisyystä maata ketarat levällään sohvalla, juoda sidukkaa, syödä sipsiä ja turvota. Koska helle.
Taodat olla jo ennestään aika turpea...
Minä poljen tyttöystävääni pienessä yksiössä!
M38
Aamulla olin lenkillä ja huomenna aamulla vesijuoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Kai sinäkin oot jo vetänyt parin tunnin spinning treenit olohuoneessasi tänään kuten Emmi?
Puoli tuntia kuntopyöräilyä riittää minulle.
En lue koska ei kiinnosta, mutta helteestä oikeasti nauttiva ihminen on joko fyysisesti jollain tavalla sairas tai sitten hän on tullut tänne maasta jossa on lämmintä vuoden ympäri. Kantasuomalainen on biologiselta perimältään sellainen ettei kuumuus sovi sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taodat olla jo ennestään aika turpea...
kyl koska syksyl ei voi liikkua koska sataa ja vituttaa eikä talvella tiettykään, koska liukasta ja vituttaa, keväällä vaivaa kevätväsymys ja vituttaa. Kesällä ois voinut tehä jotain mut sit tuli tää helle. 🤷
Minä menen kävelylle ihan oikeasti ulos, kun aurinko alkaa laskea. Sitä olen tehnyt tässä jo pitkän aikaa. Suosittelen ulosmenoa niin Emmille kuin aloittajallekin. Ei paistu aivot.
Vierailija kirjoitti:
En. Salilla olen kyllä käynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä menen kävelylle ihan oikeasti ulos, kun aurinko alkaa laskea. Sitä olen tehnyt tässä jo pitkän aikaa. Suosittelen ulosmenoa niin Emmille kuin aloittajallekin. Ei paistu aivot.
Lähdin ulos aamulla kello 05.45. Eikö se riitä? Ap
Mitä sanovat talvihullut tähän?