Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin loukkaus, joka ulkonäöstäsi on sanottu?

Vierailija
01.08.2015 |

Mul on pari aika hyvää: olit ennen ruma ja läski, nyt vaan ruma ! ( he he) ja "näytöt ihan tuksulta" ota noista selvää... ps. Oon ihan normaalinätti, ainaki mielestäni??!!! :D

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiksi vaikka olen normaalipainoinen, läskinaama, lisäksi kaikki meikkaamiseni on haukuttu perin pohjin. Kädet ovat kuulema liian paksut ja kaksoisleukakin onw. Hiukset on likaiset ja rumat ja iho samoin. Nämä kaikki perhe ja lähisukulaiset minulle kertoneet. T: 15v. tyttö

Vierailija
22/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootpas hehkeen näköinen" (pilkallisella äänensävyllä). Päätin siis sinä päivänä olla ihan luomuna ilman meikkiä, kun en kuumeisena vain jaksanut laittautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 17-vuotias ja festareilla, ohi kulkevasta poikaporukasta osoitelttiin ja huudettiin "kyllä tota vois panna, pussi päässä!" Ja röhönaurut perään.

Vierailija
24/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yla-asteella jouduin jostain syysta yhden pojan silmatikuksi ja pahin mita sanoi oli varmaankin etta naytan Olli Jokiselle ja olin siis noin 15v tytto joten ei paljin imarrellut...

Vierailija
25/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva! Saat ympärysmittaa pienemmäksi!" Totesi kaveri, kun sanoin pakaralihasten olevan kipeinä lenkin jälkeen. Muuten ihan jees kannustava kommentti, mutta omasta mielestäni mun perseeni ei ole eikä ole koskaan ollutkaan liian iso.

Vierailija
26/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri luuli mua ohikulkiessaan erääksi lihavahkoksi ja rumahkoksi kollegaksi. Ei tosiaan olla mitenkään samannäköisiä eikä edes suunnilleen samankokoisia. Yhtäläisyydet jää suht samanvärisiin ja pituisiin hiuksiin.

Vierailija
27/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:24"]Mulkosilmä :( Minkäs minä isoille silmilleni mahdan, mutta monet on myös kehunut silmistä :) [/quote] Isot silmät on todella kauniit.

[/quote]

Vitut ole jos ne on sellaiset mulkosilmät.

Vierailija
28/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jätkä kommentoi minua v*tun rumaksi, kun satuin kävelemään hänen ohi. Olin silloin about 15v. :D

Vierailija
29/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:41"]Yksi jätkä kommentoi minua v*tun rumaksi, kun satuin kävelemään hänen ohi. Olin silloin about 15v. :D
[/quote]

Mulla samanlainen kokemus :D

Vierailija
30/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs poika sanoi, että näytän afrikkalaiselta nälkää näkevältä. Olin siihen aikaan hyvin laiha ja kärsin siitä. Surin noita sanoja monta vuotta, vaikka olinkin pojan kanssa sittemmin kaveri.

Vierailija
31/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tollanen pullukka. Todellisuudessa olen ihan normaali painoinen enkä pullukka.

Vierailija
32/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamut on huudellu että huono perse, en panisi, ruma huora, annatko pillua, ootko posliini yms. ei mitään käytöstapoja.

Vierailija
33/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iso perse!" Tuota ovat toistelleet niin tutut kuin tuntemattomat ollessani teini. Perseeni herätti huomiota. Nykyään käytän vain mekkoja ja hameita. Housuissa perse on törkeän näköinen.

Vierailija
34/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on iha hirveesti :D pojat haukku yläasteella ja nyt oiski sit riittämiin niitä miehiä...

Mutta pahimmat:
- oot vitun läski lehmä (olin tuolloin alipainoinen)
- näytät ihan hevoselta
- vittu sä oot ruma
- hyi vittu
- näytät ihan jätkältä
- oot niin ruma et jos mul ois nyt ase niin mä ampuisin sut heti ettei tarvis enää ikinä kattella sun rumaa naamaa

Nyt ku kattoo kuvia tuolta ajalta ni oon ollu ihan perus näkönen. Että kai se luonne enemmänkin ratkasee ketä aletaan kiusaan. Olin ite hiljanen ja ujonpuoleinen kiltti tyttö eli helppo uhri.

Vierailija
35/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiällä pilattu kakkos-nelonen (eli siis rinnaton lauta). 80-luvulla yläasteella rinnakkaisluokan poika.

- Sulla on hirveen leveet pohkeet! / Sun nenä värisee, kun sä puhut / Hyi, sun naaman iho menee hirveen näköiseksi kun sä palelet! (Paras kaverini lukiossa. Pidin ihan normaalina, että hän laukoo päin naamaa näitä totuuksia).

- Päärynä! Huora! (lukiossa tyttöporukka, joiden kiusaamisen kohteeksi jouduin kakkosluokalla. Tuli myös nyrkistä vatsaan vessatiloissa ja muuta sellaista. En unohda, Jutu)

Vierailija
36/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi muistella, mutta olen aina ihmetellyt ihmisen (miehen tai naisen) sivistystasoa ja älyä, jos hän kokee tarpeelliseksi kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti ja niin sanotusti päin kasvoja. Häkellyn joka kerta. Jaa sellaista mieltä olet ulkonäöstäni, ahaa. Edes ja erityisesti läheisen ystävän oikeuksiin ei kuulu tämä. Henkilökohtaisesti en kommentoi (ei tulisi mieleenikään) edes selän takana, paitsi positiivisesti. Pahimmat kommentoijat ovat olleen korkeasti koulutettuja, silti jokin osa sieltä aivoista ja sydämestä on puuttunut. Minua siis kiinnostaa hirveän paljon (ei yhtään) mitä mieltä olette ulkonäöstäni ja olemuksestani. Koska sillä ei ole merkitystä. Ne kymmenet ällät menettävät arvonsa kun sammakot hyppivät ulos sieltä omasta "kauniista" suusta.

Vierailija
37/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-asteikäisenä kävelin koulusta kotiin ja pysähdyin liikennevaloihin. Joku tuntematon poika käveli vierelle ja katsoi muhun päin, jonka jälkeen sanoi lyhyesti ja ytimekkäästi "hyi vittu".

Vierailija
38/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen aviomieheni: Et sä kyllä mitenkään tavallista laihemmalta näytä. Sairastin anoreksiaa, bmi tuolloin about 14,5. Näitä on muitakin. Miljoonia kommentteja ja ihmettelyjä siitä, että kuinka ihmeessä kaikki muut kauhistelee laihuuttani vaikka oon ihan normaalivartaloinen. Yritä siinä nyt sitten syödä niin, että paino nousee..

Vierailija
39/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tiettyyn lestadiolaispoika sanoi kun olin 15-vuotias että noin ruma ei saa tulla tänne bileisiin ja pois lähtiessäni huusi vielä perääni, että kannattais kattoa peiliin välillä tai jotain. Ärsyttää vieläkin, poika itse oli sysiruma XD Vaan niinhän se yleensä menee että se joka haukkuu on ite :)

Vierailija
40/191 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan onnekas, mutta en muista että ulkonäköäni olisi koskaan haukuttu pahasti... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän