Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä on kestänyt keuhkojen toipuminen koronasta?

Vierailija
05.03.2022 |

Monilla tutuilla lievät oireet, mutta silti keuhkot menneet huonoon kuntoon ja hengittäminen ja hapenotto pitkään huonoa.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää. En ole sairastanut flunssia useaan vuoteen, enkä ole myöskään pilannut vastustuskykyäni ja terveyttäni lääkekokein.

Vierailija
2/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän reilu viikko siihen meni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 päivää. En ole sairastanut flunssia useaan vuoteen, enkä ole myöskään pilannut vastustuskykyäni ja terveyttäni lääkekokein.

Korona tosiaan vaikuttaa myös aivoihin ja ilmeisesti sinulla ei sitä varakapasiteettiä ollut juurikaan. 

Vierailija
4/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ottanut keuhkoihin yhtään. Kolme rokotetta auttoi. Oli vähän nuhaa omikron mulla.

Vierailija
5/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt keuhkot miksikään koronasta. En tosin ole ottanut kokeellisia geeniterapiainjektioitakaan tuhoamaan vastustuskykyäni.

Vierailija
6/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kuukausi, sitten ei enää henkeä ahdistanut kävelylenkillä. Raskaampi liikunta tekee vieläkin vähän pahaa.

Vierailija
7/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko aiheuttaa karanteeneja toisille? Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
8/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni kuukausi, sitten ei enää henkeä ahdistanut kävelylenkillä. Raskaampi liikunta tekee vieläkin vähän pahaa.

Ihan oikein sinulle, senkin vastuuton covidiootti. Tajuatko miten paljon olet aiheuttanut haittaa muille?

Vierailija
9/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään koti testi näyttää vielä positiivistä

Vierailija
10/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän oli nuhaa ja yskää, ei tuntunut keuhkoissa. Lihassärkyä oli aluksi. Minä rokottamaton ja puolisolla kolme rokotusta, suunnilleen samanlaiset oireet oli molemmilla. Lapsilla oli kuumetta, 2-vuotiaalla 39 astetta kuumetta päivän verran, 6-vuotiaalla 38 kuumetta pari päivää, ja on valitellut päänsärkyä.

Vierailija
11/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sinulle, senkin vastuuton covidiootti. Tajuatko miten paljon olet aiheuttanut haittaa muille?

Millä perusteella olen covidiootti?

Vierailija
12/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani ollut viikset jo 4kk. Eikä vielä tietoa, koska pääsee eroon. Korona tekee tosi pahaa tuhoa nimenomaan keuhkoihin. Ei todellakaan voi verrata millään lailla flunssaan!

Vierailija
13/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tuntunut keuhkoissa mitään. Muutaman päivän oli lievää nuhaa ja haju- ja makuaisti normaalia heikompana. Ei muuta. Käytin kaikkia mahdollisia luonnonaineita koronan hoidossa, kuten aina kun on flunssa: auringonhattua, vitamiineja, sinkkiä, aromaöljyjä, höyryhengitystä, söin paljon valkosipulia, join inkivääriteetä. Sairastin koronan syksyllä -20. Ei jäänyt mitään jälkioireita. Tietenkään ei ollut piikkejä, kun ei niitä silloin vielä ollut olemassakaan, enkä ole senkään jälkeen ottanut. Koronalle olen altistunut tuon jälkeen monta kertaa, en ole käyttänyt rättejä, käsidesiä, olen elänyt mahdollisimman normaalisti, ei ole uudelleen tarttunut. Viime viikkoina olen altistunut lähemmäs 10 kertaa, ei oireita. Että kai se tauti antaa aika hyvän suojan.

Kahdella tutulla on ollut kovempi tauti, olivat molemmat sairaalassa, ei kuitenkaan teholla. Toinen piikitetty, toinen ei. Kummallakin myös jäi keuhkotuntemuksia, piikitetyllä vähän pidempään ja hänelle jäi myös korkea verenpaine ja syke nousee helposti vielä kuukausien päästä. En usko, että piikki suojaa ketään miltään, vaan kyse on jostain muusta, kenelle tulee kova tauti ja kenelle ei. Esim. perimä, elämäntavat, miten tautia hoitaa, onko alla kovaa stressiä ja väsymystä.

Vierailija
14/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/2020 korona olettavasti (ei päässyt testiin)

12/2020 tuntui ensimmäisen kerran, että hengitys kulkee suht normaalisti ja voin kävellä entiseen rivakkaan tapaan sekä ottaa muutamia juoksuaskeleita

Viime vuonna ja tänä vuonna on sitten ollut on-off meininkiä. Välillä ihan jees olo ja välillä tuntuu vaivalloiselta hengittää ja liikkuminen on hidasta.  Sitten välillä taas puhkun energiaa ja tekisi mieli kävellä vaikka kuuhun. 

Vierailija
15/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin omicronin, lähinnä flunssalta tuntui lukuunottamatta voimakasta väsymystä ja kurkkukipua. Keuhkoissa ei tuntunut yskää kummemmalta eikä jäänyt mitään pidempää oiretta. Viikossa ohi.

Vierailija
16/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lampaat ihmetelee kun keuhkoja puristaa :D oisko se hyytymäherkkä veri piikeistä se  joka teillä sielä kehkoissakin vaivaa. Kannattiko myrkyttää ittensä ? Ei ois kannattanut

Vierailija
17/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toivuitte töihin takaisin? Siis jos työ muuta kuin koneen äärellä istumista/maksamista?

Vierailija
18/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin (omasta mielestäni) koronan tammikuun puolivälissä-helmikuussa 2020, 1,5 kuukautta lievää lämpöä ja lievää flunssaa, outoja oireita vihdellen, mutta ei vikaa keuhkoissa. Olin tammikuussa kiinalaisten turistien kanssa samassa tapahtumassa. 2021 syksyllä todettiin rasvamaksa, vaikken juo alkoholia ja syön suht terveellisesti. Muistan lääkärin järkyttyneen ilmeen, kun sanoin, etten juo alkoholia kuin enintään yhden lasin viiniä vuodessa, joskus on vuosia etten juo lainkaan, enkä siksi osannut epäillä mitään ennen vihlovaa kipua oikeassa kyljessä. Oma epäilys, että taudit liittyvät yhteen.

Että sellainen vaan tuli mieleen, että vaikka olisi helppo tauti, kannattaa seurata sitä omaa oloaan pidempään, useampi vuosi.

Vierailija
19/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli raskaampi hengittää ja semmonen puristava tunne rinnassa, aina ruokailun jälkee n

Vierailija
20/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lampaat ihmetelee kun keuhkoja puristaa :D oisko se hyytymäherkkä veri piikeistä se  joka teillä sielä kehkoissakin vaivaa. Kannattiko myrkyttää ittensä ? Ei ois kannattanut

Sain rokottamattomana koronan. Teholle jouduin kun happi oli loppua ja happiviiksien kanssa meni 15 päivää puhumattakaan painajaisista, päänsärystä, kykenemättömyydestä nukkumaan. Ja jatkossa todellakin otan kaikki rokotteet mitä tarjotaan, sillä tuota samaa en halua kokea enää koskaan. Ainut mitä olen katunut on se, miksi en ottanut aikaisemmin rokotteita?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä