Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä on kestänyt keuhkojen toipuminen koronasta?

Vierailija
05.03.2022 |

Monilla tutuilla lievät oireet, mutta silti keuhkot menneet huonoon kuntoon ja hengittäminen ja hapenotto pitkään huonoa.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti yskä reilu 2vk. En tuntenut hengenahdistusta. Rokottamaton N45

Vierailija
22/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pieninoirein sairastaneet, raskaskin liikunta on onnistunut heti paranemisen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vähän reilu viikko siihen meni. 

Niin minäkin luulin, mutta nyt 3kk:n päästä kun piti puhaltaa lapselle ilmapalloja niin olipa vaikeaa, joten ei vieläkään ole palautunut täysin.

Vierailija
24/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toivuitte töihin takaisin? Siis jos työ muuta kuin koneen äärellä istumista/maksamista?

Hyvin toivuin. 5 päivää saikulla ja sitten taas normaalisti hommiin.  

Vierailija
25/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 päivää oli treenikalenterin mukaan taukoa harjoittelusta. Mukaanlukien siis itse sairaspäivät alussa.

Vierailija
26/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lampaat ihmetelee kun keuhkoja puristaa :D oisko se hyytymäherkkä veri piikeistä se  joka teillä sielä kehkoissakin vaivaa. Kannattiko myrkyttää ittensä ? Ei ois kannattanut

Ei lapsipieni, se ei ole mikään veri mikä siellä puristaa. Kannattaa vähän perehtyä keuhkojen toimintaan. 

Vierailija
27/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja tarpeellinen aloitus. Pohdin tätä itse kauan. Noin kuukausi kesti palautua, tänään kävin reippaalla hiihtolenkillä ilman minkäänlaisia koronaoireita. Uskomattoman kiitollinen olp terveydestä!

Vierailija
28/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kestänyt vajaa kaksi vuotta.

Vierailija
29/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lampaat ihmetelee kun keuhkoja puristaa :D oisko se hyytymäherkkä veri piikeistä se  joka teillä sielä kehkoissakin vaivaa. Kannattiko myrkyttää ittensä ? Ei ois kannattanut

Minä rokotettu,kaveri rokottamaton. Arvaapa kummalla tauti otti keuhkoihin ja kovaa?

Sun logiikalla arvaat väärin.

Vierailija
30/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusilla ohjeilla esim. nuoret urheilevat voivat palata täysipainoiseen harjoitteluun vasta 17 päivää parantumisen jälkeen.

Vierailija
31/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään rokotetta en ottanut ja silti koronaoireet ja keuhkot oli puoliteholla reilun viikon.

Vierailija
32/32 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk kesti, sairauslomalla olin 4kk. Vieläkin tuntuu oikein kovassa rasituksessa. Ja sellainen epämääräinen väsymys on jäänyt, keho ja mieli kuormittuu paljon herkemmin. Mietin jo, että ei tässä varmaan ikinä palata entiseen tilaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän