Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan seksikumppaneistasi hävennyt penistään?

Vierailija
01.08.2015 |

Olen nähnyt varmaan 15 eri miehen peniksen ja vain yksi on sitä hävennyt. Olimme n.16-17 v. pojan luona hänen sängyssään peitto päällä. Istuimme siis ja poika halusi pitää peittoa munansa päällä kun koskettelin sitä . Jossain vaiheessa sitten kurkkasin peiton alle ja poika laski peiton nopeasti takaisin alas. Oli lyhyt ja todella ohut. Pienin näkemäni. Myöhemmin kun puhuimme tapahtuneen jälkeen puhelimessa poika kysyi että "et kai sä nähny mun munaa?" En muista mitä vastasin muttta jostain syystä en halunnut nähdä poikaa enää. :D
Kertokaapa onko teillä vastaavia kokemuksia!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis tämän pojan äiti? 

Vierailija
2/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:24"]Olitko siis tämän pojan äiti? 
[/quote]

No on sullakin ajatukset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä?

Vierailija
4/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä?
[/quote]

En minä hänen penikselleen nauranut vaan kysymykselle "et kai nähny mun munaa?" Miten meidän seksikään olisi toiminut jos hän olisi koko ajan peitellyt munaansa minulta? Ap

Vierailija
5/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yhden miehen kanssa joka halusi aina pimeässä. En tiedä mikä vika hänellä oli vai oliko kaikki korvien välissä. Melko outoa koska en ole sitä ennen tai sen jälkeen törmännyt siihen että mies ujostelisi. Syö kyllä seksikkyyttä kun häpeää, eli naiset älkää tekään miettikö niitä omia virheitä! :)

Vierailija
6/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä?
[/quote]
Ja auta armias jos mies sanoo sanallakaan siitä että naisen vaginassa on vähän turhan paljon tilaa.

Vierailija
7/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja miehetkö ei naureskele ja pilkkaa naisten rintoja? Eipä vissiin joo.

Vierailija
8/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä?
[/quote]

[/quote]
No itseasiassa ei niin paljoa mitä naiset arvostelee miesten peniksiä.

Vierailija
9/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä?
[/quote]
Ja auta armias jos mies sanoo sanallakaan siitä että naisen vaginassa on vähän turhan paljon tilaa.
[/quote]

Ap ei missään vaiheessa sanonut että olisi maininnut pojalle hänen peniksensä koosta. Jos ei ole mitään mistä ammattiloukkaantuja voisi loukkaantui, hänen pitää keksiä sellainen. Ja sinä teit sen juuri.

Vierailija
10/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä?
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Hahaha :D Olen siis ap ja voin sanoa että en ole koskaan pilkannut miehen penistä mutta minun rintojani on pilkattu. Että pidäpä vaan mölyt mahassasi. Luulet tietäväsi kaiken vaikka et tiedä yhtään mitään.

Vierailija
11/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:20"]

Olen nähnyt varmaan 15 eri miehen peniksen ja vain yksi on sitä hävennyt. Olimme n.16-17 v. pojan luona hänen sängyssään peitto päällä. Istuimme siis ja poika halusi pitää peittoa munansa päällä kun koskettelin sitä . Jossain vaiheessa sitten kurkkasin peiton alle ja poika laski peiton nopeasti takaisin alas. Oli lyhyt ja todella ohut. Pienin näkemäni. Myöhemmin kun puhuimme tapahtuneen jälkeen puhelimessa poika kysyi että "et kai sä nähny mun munaa?" En muista mitä vastasin muttta jostain syystä en halunnut nähdä poikaa enää. :D Kertokaapa onko teillä vastaavia kokemuksia!

[/quote]

Olimme? Teitä olis siis montakin ahdistelemassa tätä poikaparkaa?

Vierailija
12/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:20"]

Olen nähnyt varmaan 15 eri miehen peniksen ja vain yksi on sitä hävennyt. Olimme n.16-17 v. pojan luona hänen sängyssään peitto päällä. Istuimme siis ja poika halusi pitää peittoa munansa päällä kun koskettelin sitä . Jossain vaiheessa sitten kurkkasin peiton alle ja poika laski peiton nopeasti takaisin alas. Oli lyhyt ja todella ohut. Pienin näkemäni. Myöhemmin kun puhuimme tapahtuneen jälkeen puhelimessa poika kysyi että "et kai sä nähny mun munaa?" En muista mitä vastasin muttta jostain syystä en halunnut nähdä poikaa enää. :D Kertokaapa onko teillä vastaavia kokemuksia!

[/quote]

Olimme? Teitä olis siis montakin ahdistelemassa tätä poikaparkaa?
[/quote]

"Olimme noin 16-17-vuotiaina pojan luona". Mikä tuossa on väärin? Lyhensin vain. Ja miksi kiinnität huomiota epäolennaisiin asioihin? Ap

Vierailija
13/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä? [/quote] Ja auta armias jos mies sanoo sanallakaan siitä että naisen vaginassa on vähän turhan paljon tilaa. [/quote] Ap ei missään vaiheessa sanonut että olisi maininnut pojalle hänen peniksensä koosta. Jos ei ole mitään mistä ammattiloukkaantuja voisi loukkaantui, hänen pitää keksiä sellainen. Ja sinä teit sen juuri.

[/quote]

Kalikka kalahti, kuitenkin. ;))

Vierailija
14/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä? [/quote] Ja auta armias jos mies sanoo sanallakaan siitä että naisen vaginassa on vähän turhan paljon tilaa. [/quote] Ap ei missään vaiheessa sanonut että olisi maininnut pojalle hänen peniksensä koosta. Jos ei ole mitään mistä ammattiloukkaantuja voisi loukkaantui, hänen pitää keksiä sellainen. Ja sinä teit sen juuri.

[/quote]

Kalikka kalahti, kuitenkin. ;))
[/quote]

Sovitaan sitten niin että pilkkasin. Täytyypä alkaa pilkata kaikkien mahdollisten miesten peniksiä niin sinäkin olet sitten tyytyväinen! Ap

Vierailija
15/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kakskymppisenä tapailin yhtä miestä/poikaa (taisi olla 22 tai jotain) ja kun ekaa näimme toisemme alasti niin mies kysyi heti, että onko mielestäni hänen penis pieni... Ja ei se mikään iso ollut, mutta meni vähän fiilis, eikä hän osannut sitä käyttäkkään vaikka yritin olla kannustava ja sanoin että on ihan normaalikokoinen. En olisi varmaan kiinnittänyt erityisesti huomiota kokoon jos ei olisi heti sitä häpeillen ottanut puheenaiheeksi.
Eli miehille vinkkinä, että olkaa itsevarmana vaikka olis kuinka pieni.

Vierailija
16/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä?
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Hahaha :D Olen siis ap ja voin sanoa että en ole koskaan pilkannut miehen penistä mutta minun rintojani on pilkattu. Että pidäpä vaan mölyt mahassasi. Luulet tietäväsi kaiken vaikka et tiedä yhtään mitään.
[/quote]
Olen mies jolla on vähän enemmän naiskavereita mitä mieskavereita. Naiset on paljon julmempia mitä miehet. Miehille riittää että naisella on tissit, naiset vaatii että miehen pitää olla täydellinen. Se että sä et oo koskaan arvostellu ei tarkota etteikö moni muu niin tekis. Sä oot vaan fiksumpi tapaus.

Vierailija
17/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:45"]Kerran kakskymppisenä tapailin yhtä miestä/poikaa (taisi olla 22 tai jotain) ja kun ekaa näimme toisemme alasti niin mies kysyi heti, että onko mielestäni hänen penis pieni... Ja ei se mikään iso ollut, mutta meni vähän fiilis, eikä hän osannut sitä käyttäkkään vaikka yritin olla kannustava ja sanoin että on ihan normaalikokoinen. En olisi varmaan kiinnittänyt erityisesti huomiota kokoon jos ei olisi heti sitä häpeillen ottanut puheenaiheeksi.
Eli miehille vinkkinä, että olkaa itsevarmana vaikka olis kuinka pieni.
[/quote]

Tämäpä. Meni minullakin maku tuohon poikaan juuri siksi että häpeili. Ap

Vierailija
18/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:31"]Naisille on sopivaa ja täysin luontevaa nauraa poikaparalle,  jota Herramme on sattunut siunaamaan tavallista pienemmillä vehkeillä?
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Olen mies jolla on vähän enemmän naiskavereita mitä mieskavereita. Naiset on paljon julmempia mitä miehet. Miehille riittää että naisella on tissit, naiset vaatii että miehen pitää olla täydellinen. Se että sä et oo koskaan arvostellu ei tarkota etteikö moni muu niin tekis. Sä oot vaan fiksumpi tapaus.
[/quote]

Jepejep. Sinä et voi todistaa että peniksiä pilkattaisiin enemmän kuin rintoja. Näytäpä tutkimuksia aiheesta jos väität jotain. Ei siitä edes tarvitse kilpailla kumpia haukutaan enemmäb. Se riittää että haukkumista tapahtuu puolin ja toisin. Ja nyt katoat silmistäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi