Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi hyvännäköinen vai ruma?

Vierailija
22.08.2022 |

Itse olen ruma. Tuntuisi hyvältä, jos joskus tuntisi itsensä kauniiksi. Pakko myöntää, että olen kyllä kateellinen kauniille ihmisille. Kroppaa voi treenata ja voit kehittää itseäsi ja tienata suuria summia rahaa, mutta kasvoja et voi korjata.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan äärimmäisen ruma mutta rumahko, sekä naamasta että kropasta. En ole kateelllinen kellekään enkä hyötyisi mitään siitä jos olisin kauniimpi. Hyvää on elämä näinkin ollut. Miehiäkin on löytynyt aina, jos olen sellaista halunnut. 

Vierailija
2/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedostamattomasti hyvän näköinen kun niin paljon itseäni hivelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni ns. rumankauniina. Mussa on rumuutta, mutta myös kauneutta tai ehkä enemmänkin söpöyttä.

Vierailija
4/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olen, olen ollut jo vauvasta asti.

Elämä on ollut helpompaa osin, mutta osin ei.

Vierailija
5/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, olen tavallisen perusnätti ja se riittää hyvin. En ole koskaan miettinyt ulkonäköäni arkimeikkiä pidemmälle, keskityn ihan muuhun.

Vierailija
6/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ok ja se riittää minulle.

Vierailija
7/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ruma. Lihava mies, haisen ja hampaat huonot.

Silti kolme lasta. En ollut nuorena ruma...

Vierailija
8/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon omasta mielestä nätti. Nuorena olin tosi kaunis, nyt tietysti ikä näkyy kasvoissa ja vartalossa mutta olen silti ihan tyytyväinen peilikuvaani. Ja kauneus voi olla myös taakka, itse kärsin siitä nuorena paljon. Kähmittiin, ehdoteltiin, tuijoteltiin ja vaikka mitä häirintää joutui kokemaan. Vuosien ja vuosien ajan. Nyt on hyvä:) N 57

Vierailija
9/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin  melko kaunis, nyt lihavana keski-ikäisenä olen ruma. En minä sillä kauneudella nuorena oikein mitään tehnyt, kun olin introvertti ja ujo niin lähinnä häiritsi ja ahdisti miesten huomio ja lähestymiset. Enkä ole koskaan ollut sellaisessa ammatissakaan, jossa ulkonäöstä olisi etua.

Vierailija
10/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut todella kaunis ja saanut siitä aina kuulla.

Nykyään pidän itseäni aika rumana. Laihdutus varmasti parantaisi tilannetta ja laihdutankin koko ajan.

Iän tuomia muutoksia näkyy (olen 40) ja olenkin jotain kevyttä ehostusta jo kasvoilleni tehnytkin.

Se että on ollut nuorena kaunis on oikeasti aika kova pala purtavaksi koska kauneus ei ole ikuista.

Jos laittaudun vimpan päälle niin silloin koen olevani vielä ihan hyvännäköinen ja saankin huomiota tuolloin. Viimeksi kuulin että olen erittäin kaunis nainen kun olin laittautunut.

Ehkä se on myös itsetuntoasia eli laittautuneena hymyilee enemmän ja on itsevarmempi niin sehän aina kaunistaa ihmistä.

Mutta siis taviksena pidän itseäni nykyisin.

Vierailija
11/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja siitä kertoo se että täytän tänä vuonna 34 eikä yksikään mies ole lähestynyt mua/ollut kiinnostunut musta. Ikisinkkuna hautaan.

Vierailija
12/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis olen, olen ollut jo vauvasta asti.

Elämä on ollut helpompaa osin, mutta osin ei.

Jotenkin tästä tulee fiilis, että kirjoittaja on 100 vuotias. "Kaunis jo vauvana" :D 

Anna mun kaikki kestää..

Vierailija
13/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä. Useimmiten koen olevani ruma.

Vierailija
14/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen pallinaamamuija.

Vierailija
15/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kaunis, mutta lihava, eli palstan standardien mukaan siis ruma.

Vierailija
16/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Butterface.

Vierailija
17/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tavallinen, muiden mielestä kaunis, koskee niin naisia kuin miehiäkin. Työkaverinaiset sanovat aina kauniiksi ja nuorekkaaksi.

Vierailija
18/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista massaa. En erotu kadulla rumana enkä hyvännäköisenä. 

Vierailija
19/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo tavallinen, naama hieman keskimääräistä parempi mutta meikkaan myös jonkin verran mikä auttaa asiaa.

Vierailija
20/52 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa.