Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Murharyhmässä työskennellyt Kristiina Komulainen lopettaa poliisina - valmistui vasta viime vuonna: "Olen nähnyt kentällä sen, mitä suuri osa siviileistä ei arjessaan koskaan kohtaa"

Vierailija
05.03.2022 |

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Murharyhmassa-tyoskennellyt-Kristiina-Kom…

Näin, että rusinat pullasta. Ilmainen koulutus, vähän työkokeilua ja sit ei mua huvitakaan enää.

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisissahan on paljon erilaisia työtehtäviä, rikospoliisi ja  liikkuva poliisi vain kaksi esimerkkiä. Kummallista siksi että heti lopetetaan.

Bingo. Vastaus tähän tapaukseen löytynee siitä, että käytti sitä vaan CV:n ja kokemuksen kartuttamiseen, että voi sitten käyttää sitä pongahduslautana johonkin seuraavaan projektiin. Oma mielipiteeni on, että tuollainen organisaation hyväksikäyttö omiin henk. koht tarkoitusperiin on aika kylmän laskemoivaa ja itsekästä, siellä kun ei ole jengi tekemässä niitä hommia tuollaisten syiden takia...

Näinhän jokainen uraihminen tekee. Onko ihan pakko olla noin TYH MÄ? Työttömillekin täällä aina sormi pystyssä neuvotaan,että ota vastaan mikä vaan työ, se voi olla ponnahduslauta parempiin hommiin.

Vierailija
182/183 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän luuli? Sana murharyhmä…

Vois ihminen pikkusen miettiä ennakkoon. Kallis koulutus. Kyllä on ollut pakko tietää mihin on kouluttautumassa.🧐

Ei ollut tainnut tutkia mitä ura murhatutkijana tuo tuollessaan. Ba-dum-tss.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitten seuraavaksi keksisi?