Mies herätti yöllä, että hänen päässään tykyttää oudosti
Kun kokeilin hänen päätään niin tunsin selvästi sen tykytyksen. Valvottiin hetki ja se meni ohi. Nyt ei ole enää ollut mitään. Heräsi jo laittamaan esikoiselle aamupalaa. Mua kyllä huolettaa, vaikka mies itse sanoo, että tuskin se oli mitään vakavaa. Tuokin on sellainen, jota ei saa millään lääkäriin. Toivottavasti mikään ei ole vialla.
Kommentit (27)
Se on narsku, kun kerran herätti, kysy vaikka Narsistihullulta!
Vierailija kirjoitti:
Se on narsku, kun kerran herätti, kysy vaikka Narsistihullulta!
Niin terve ihminen ei herättäisi puolisoaan, jos tulisi joku tuollainen kohtaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hartiaseutu jumissa. Mulla on ollu ihan samaa ja jos istun koneella paljon niin alkaa se tykytys. Kävin toissavuonna kuvauttamassa verisuonetkin niin ei siellä mitään ollu. Jännittyneet niska hartia lihakset.
Kiitos tää rauhoitti. Meillä mies on tosi paljon joutunut nyt viime aikoina nostelemaan ja kantamaan lapsia, kun itse en voi. Ehkä tosiaan lihakset jumissa. Ap
Huvittaa kuinka mies saa heti jumituksia ja tykyttelyjä hommasta, jota nainen hoitaa tuntikausia päivässä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hartiaseutu jumissa. Mulla on ollu ihan samaa ja jos istun koneella paljon niin alkaa se tykytys. Kävin toissavuonna kuvauttamassa verisuonetkin niin ei siellä mitään ollu. Jännittyneet niska hartia lihakset.
Kiitos tää rauhoitti. Meillä mies on tosi paljon joutunut nyt viime aikoina nostelemaan ja kantamaan lapsia, kun itse en voi. Ehkä tosiaan lihakset jumissa. Ap
Nainen hoitaa lapset eikä valita eikä oikeastaan ole mitään syytäkään. Kun mies on viikon joutunut nostelemaan lapsia, alkaa päässä tykyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Jotain lihasnykinää. Ne pään verisuonet on siellä kallon sisäpuolella. Ei niitä voi käsin tunnustella.
Kyllä mulla ainakin tuntuu ohimoilla verisuonet
Onko nyt mikä vointi?