Näkyvätkö teillä solisluut kuten tuolla Hadidin tytöllä? Linkki
Itse olen hoikka, mutta eivät minulla nyt tuolla tavalla näy.
https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Bella-Hadid-yllatti-Pariisin-muotiviikol…
Kommentit (18)
Ei näy.
Aikamoinen riivinrauta tuo, söisi jotain.
Gigi on paljon kauniimpi, hän on sopivan muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy.
Riivinrauta viittaa ikävään luonteeseen, ei ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin, mutta näkyvät kyllä.
Tietenkin minullakin näkyvät, mutta vain edessä. Eivät olkapäille asti. ap
Ei ole koskaan näkynyt vaikka olen ollut hyvinkin laiha.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy.
Tuliko nyt parempi mieli, kun sait haukkua toisen ulkonäköä? Tunnetko itsesi fiksuksi ja sivistyneeksi?
Voi näkyä jos hieman kohottaisi hartioita, asennosta riippuvainen tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy.
Aikamoinen riivinrauta tuo, söisi jotain.Riivinrauta viittaa ikävään luonteeseen, ei ulkonäköön.
Kyllä se on tarkoittaa myös rumaa [naista]
Vierailija kirjoitti:
Ei näy.
Ääh, mikä myötähäpeä tästä kommentista. Kuka on enää tänä päivänä näin vanhanaikaisen nolo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy.
Aikamoinen riivinrauta tuo, söisi jotain.Ääh, mikä myötähäpeä tästä kommentista. Kuka on enää tänä päivänä näin vanhanaikaisen nolo?
Wanhaan aikaan ei oltu noloja, ei ollut třansuja, sateenkaaripaskaa eikä wokeilua. Eikä naiset olleet pulkannarun muotoisia.
Näkyy, näkyy vaikka oon ylipainoinen. 😊
Onhan tuo nyt, posketkin lommolla, mutta tuossa ammatissa pitää hyväksyä, että kärsit jatkuvasta aliravitsemuksesta.
Aika ikävä näky nuo törröttävät luut ja lommolla olevat posket. Kasvotkin tosi kalpeat. Ei näytä terveeltä saatika hyvältä. Gigillä sen sijaam on ehkä bulimia, nuo posket vähän kielivät siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy.
Aikamoinen riivinrauta tuo, söisi jotain.Ääh, mikä myötähäpeä tästä kommentista. Kuka on enää tänä päivänä näin vanhanaikaisen nolo?
Wanhaan aikaan ei oltu noloja, ei ollut třansuja, sateenkaaripaskaa eikä wokeilua. Eikä naiset olleet pulkannarun muotoisia.
Ilmeisesti silloin vanhaan aikaan ei ollut myöskään käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy.
Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy.
Päinvastoin, silloin oltiin hoikkia.
Ei noin, mutta näkyvät kyllä.