Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies herätti yöllä, että hänen päässään tykyttää oudosti

Vierailija
05.03.2022 |

Kun kokeilin hänen päätään niin tunsin selvästi sen tykytyksen. Valvottiin hetki ja se meni ohi. Nyt ei ole enää ollut mitään. Heräsi jo laittamaan esikoiselle aamupalaa. Mua kyllä huolettaa, vaikka mies itse sanoo, että tuskin se oli mitään vakavaa. Tuokin on sellainen, jota ei saa millään lääkäriin. Toivottavasti mikään ei ole vialla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kandee käydä lekurissa ja verisuonten kunto katsoa

Vierailija
2/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiaseutu jumissa. Mulla on ollu ihan samaa ja jos istun  koneella paljon  niin alkaa se tykytys. Kävin toissavuonna kuvauttamassa verisuonetkin niin ei siellä mitään ollu. Jännittyneet niska hartia lihakset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan miehesi ottaa vähän rennommin jonkun aikaa. Sekä fyysisesti että psyykkisesti.

Vierailija
4/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis 🍾🍷

Vierailija
5/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen nainen.

Vierailija
6/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko tykytys peniksen kärjessä sittenkin?

Kyllä pistää vihaksi tällaiset vastaukset, joskin kertoo aika paljon kirjoittajan älystä…

Älä välitä, ap👍

Vierailija
7/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartiaseutu jumissa. Mulla on ollu ihan samaa ja jos istun  koneella paljon  niin alkaa se tykytys. Kävin toissavuonna kuvauttamassa verisuonetkin niin ei siellä mitään ollu. Jännittyneet niska hartia lihakset.

Kiitos tää rauhoitti. Meillä mies on tosi paljon joutunut nyt viime aikoina nostelemaan ja kantamaan lapsia, kun itse en voi. Ehkä tosiaan lihakset jumissa. Ap

Vierailija
8/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa edes päivystysapuun, jos ei lääkäriin lähde. Miehesi pitäisi viettää pari yötä aivohalvausyksikössä, niin alkaisi lääkäriinmeno kiinnostaa.... Ei ole kiva elää aivovammaisena.

Vierailija
9/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohiiri

Vierailija
10/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan miehesi ottaa vähän rennommin jonkun aikaa. Sekä fyysisesti että psyykkisesti.

Meillä on vasta hieman yli viikon ikäinen vauva ja kolme vuotias niin tämä on aika vaikeaa etenkin kun mä en juurikaan voi auttaa. Ehkä stressikin tekee tuota. Ap

Vierailija
11/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihassupistelun syytä ei tunneta. Väsymys, stressi, ruumiillinen rasitus ja runsas kahvin juonti voivat herkistää sille. Samoin alkoholi ja tupakointi voivat aiheuttaa oireilua.

Pelkästä lihasnykimisestä ei tarvitse huolestua, sillä sitä esiintyy ajoittain lähes jokaisella eikä se ole merkki mistään sairaudesta. Jos elohiiri jatkuu useita viikkoja, leviää muihin lihaksiin ja esiintyy muitakin lihasperäisiä oireita, on syytä hakeutua tutkimuksiin."

Vierailija
12/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrna rokotteet voi laittaa tykyttää.

Vierailija
13/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, mistä kohdasta päätä sinä tunnustelit sitä tykytystä? Eikö pulssia kannattaisi tunnustella ranteesta ennemmin?

Vierailija
14/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasrelaksantit voisivat auttaa mutta ei niitäkään taida enää saada.

Vierailija
15/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, stressi ja ruumiillinen rasitus... Älä ap huoli, kaikki on varmasti oikein hyvin. Teillä on nyt vain monta rautaa tulessa yhtä aikaa.

Vierailija
16/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, mistä kohdasta päätä sinä tunnustelit sitä tykytystä? Eikö pulssia kannattaisi tunnustella ranteesta ennemmin?

Sanoi että PÄÄSSÄ tykyttää,etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi,miksi se pulssin pois ottanu kun halusi kokeilla päätä! jossa TYKYTTI!

Vierailija
17/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän en tiedä missä aloittaja asuu, mutta ainakin pääkaupunkiseudulla on terveyspalvelujen neuvontanumero, mistä voi kysellä neuvoa, että mitähän tällainen oire, että pitääkö mennä lääkäriin jne. Googlaa vaikka terveydenuvonta ja oma paikkakuntasi. Soita sinne. 

Vierailija
18/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän en tiedä missä aloittaja asuu, mutta ainakin pääkaupunkiseudulla on terveyspalvelujen neuvontanumero, mistä voi kysellä neuvoa, että mitähän tällainen oire, että pitääkö mennä lääkäriin jne. Googlaa vaikka terveydenuvonta ja oma paikkakuntasi. Soita sinne. 

Siis sori, tarkoitin Terveyspalvelujen neuvonta + paikkakunta.

Vierailija
19/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lihasnykinää. Ne pään verisuonet on siellä kallon sisäpuolella. Ei niitä voi käsin tunnustella.

Vierailija
20/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan