Hajuvesi hukassa, sattuuko kukaan tunnistamaan pullon perusteella??
Ongelmana siis on se, että mieheni toi minulle Venäjän työreissultaan tuliaisena hajuveden, jonka tuoksua rakastin, mutta tyhmänä en tajunnut ottaa nimeä ylös... Tuoksua ei ilmeisesti(?) myydä Suomessa, ainakaan en ole törmännyt, ja tyhjää pulloa säilyttelin pitkään mutta heitin lopulta roskiin. Nyt tekisi mieli löytää tuoksu uudelleen... Olin n. parikymppinen kun mies kolmisen vuotta sitten minulle tuoksun osti, kyseessä oli melko keveä päivätuoksu, ei silti mikään kukkaistuoksu vaan hyvällä tavalla melko makea, ei mikään liian teini. Pullo oli jännän mallinen, ylhäältä päin katsottuna kolmion mallinen, mutta vähän kupera, seisoi siis pöydällä niiden kolmion kärkipisteiden varassa, loppu kolmion "vartalo" kuperana ilmassa. Ja kolmio ei siis ollut pystyssä, vaan vaaka-asennossa:) Erittäin hankala selittää:D Pullo oli siis lasinen ja läpinäkyvä, mutta itse hajuvesi oli väriltään oranssia. Pullon korkki oli tumman oranssi, muodoltaan samaa luokkaa kuin itse pullo. Argh, harmittaa vietävästi etten ottanut nimeä ylös ja tuo pakkauskin niin hankala kuvailla... Ei kuitenkaan pitäisi olla mikään hirmu kallis eikä merkkihajuvesi... Näillä vihjeillä, anyone?
Kommentit (128)
Mua jäi nyt oikeesti häiritsemään, oliko tuo oikea ap vai ei. NEVER ENDING MYSTERY
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:11"]Se löytyi, lukee viestissä 45
[/quote]
Alapeukkuja tullut, mutta kukaan ei perustellut miksi. Kävin lukemassa viestin uudelleen ja siinä tosiaan oli jos ei joo niin kuin luin ensin.
Onko mulla nyt väärä käsitys siitä mikä on kupera? Eikö tuollainen olisi kovera?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:20"]
Itse kuvittelen sen pullon tämän näköisenä:
Taideteos omaa käsialaa, saa katsoa mut ei oo pakko hei.
[/quote]
Tosta kuvasta tulee mieleen jotain ihan muuta kuin hajuvesipullo.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:20"]
Itse kuvittelen sen pullon tämän näköisenä:
Taideteos omaa käsialaa, saa katsoa mut ei oo pakko hei.
[/quote]
Tosta kuvasta tulee mieleen jotain ihan muuta kuin hajuvesipullo.
[/quote]
Älä ole niin kaksimielinen. Yksi mieli riittää.
Etkö kysynyt liikettä mistä osti?
Ei uskoisi, että tämä on yksi jännittävimpiä ketjuja aaveella :)
Minkä mallinen pullo oli? Siis pitkä, leveä, matala, kapea yms.
Siis tämmönenkö? Löysin vain kuvan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:37"]Tresor
[/quote] tresor mäkin sanoisin tai passion
Ymmärsin ap:n viestistä, ettei pullon pohja ole tasainen vaan "ilmassa"?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:01"]Ymmärsin ap:n viestistä, ettei pullon pohja ole tasainen vaan "ilmassa"?
[/quote]
Niinhän tuon ymmärtää kaikki jotka osaa lukea...
Googlaa, eau de toilette + vaik triangle, orange tai shape
Claiborne by Liz Claiborne for Women tämä?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:01"]Ymmärsin ap:n viestistä, ettei pullon pohja ole tasainen vaan "ilmassa"?
[/quote]
Niinhän tuon ymmärtää kaikki jotka osaa lukea...
[/quote]
Ehdotetuissa pulloissa vaan ei ole yhdessäkään... Täällä on aika moni vedellyt taas sitruunoita iltapalaksi.
Kannattaa myös muistaa että Venäjällä myydään paljon kopiohajuvesiä aidon näköisissä pakkauksissa ja pulloissa, siksi venäläiset naiset ostavat mieluiten tuoksunsa esim täältä tai muista EU-maista, sekä lentokenttien ja laivojen tax freestä koska tietävät saavansa aitoa tavaraa :)