Hajuvesi hukassa, sattuuko kukaan tunnistamaan pullon perusteella??
Ongelmana siis on se, että mieheni toi minulle Venäjän työreissultaan tuliaisena hajuveden, jonka tuoksua rakastin, mutta tyhmänä en tajunnut ottaa nimeä ylös... Tuoksua ei ilmeisesti(?) myydä Suomessa, ainakaan en ole törmännyt, ja tyhjää pulloa säilyttelin pitkään mutta heitin lopulta roskiin. Nyt tekisi mieli löytää tuoksu uudelleen... Olin n. parikymppinen kun mies kolmisen vuotta sitten minulle tuoksun osti, kyseessä oli melko keveä päivätuoksu, ei silti mikään kukkaistuoksu vaan hyvällä tavalla melko makea, ei mikään liian teini. Pullo oli jännän mallinen, ylhäältä päin katsottuna kolmion mallinen, mutta vähän kupera, seisoi siis pöydällä niiden kolmion kärkipisteiden varassa, loppu kolmion "vartalo" kuperana ilmassa. Ja kolmio ei siis ollut pystyssä, vaan vaaka-asennossa:) Erittäin hankala selittää:D Pullo oli siis lasinen ja läpinäkyvä, mutta itse hajuvesi oli väriltään oranssia. Pullon korkki oli tumman oranssi, muodoltaan samaa luokkaa kuin itse pullo. Argh, harmittaa vietävästi etten ottanut nimeä ylös ja tuo pakkauskin niin hankala kuvailla... Ei kuitenkaan pitäisi olla mikään hirmu kallis eikä merkkihajuvesi... Näillä vihjeillä, anyone?
Kommentit (128)
Huh, silmissä vilisee hajuvesipulloja. Nään niistä varmaan untakin. O_o
Todella kauniita pulloja onkin olemassa. Tossa yhden tappopitkän linkin kuvissa ihmettelin, että mitä se apina siellä pullojen seassa seikkailee. Kunnes tajusin yhdestä kuvasta senkin olevan hajuvesipullo. :`D
Alkoi tehdä mieli uutta hajuvettä :P Aivan valtavasti noita tuoksuja ja nykyään kun jokaisella popparilla ja mallilla on myös tuoksut niin ei ole ihan helppo tehtävä löytää ap:n.
Mä veikkaisin jotain tämmöstä:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:35"]Ehkä tää? http://aijaa.com/W4uIAG
[/quote] jos se on tämä, niin sanon, että aaveemmammat on uskomattomia :) kaivetaan kaikki esille. Kysy mitä tahansa, täältä löytyyneuvo
Olisiko tuo Naomi Campbellin Exult ?
http://www.fragrantica.com/perfume/Naomi-Campbell/Exult-904.html
Vähän niinku BOSS mut kuitenkin BOGG ;) HIenoa jos löytyi. Kuvailuun olisit voinut kyllä paneutua vähän kauemmin ;D
AP, kirjaudupa fragrantica.com:iin. Siellä on mm. todella kattavat listat tuoksuvalmistajista. Ja jos osaat sanoa edes yhden hajuvedestä löytyvistä tuoksuista, myös sillä voi hakea hajuvesiä, tosin nämä listat eivät täydellisiä ole.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:50"]Jos ei se ole tuo kim kardashianin honey niin minä olen aku ankka
[/quote]
Seisoi kolmiom kärkipisteiden varassa ja kupera siitä keskeltä. Tässä pullossa on toisinpäin, seisoo keskustan varassa, ei kärkipisteiden.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:50"]Jos ei se ole tuo kim kardashianin honey niin minä olen aku ankka
[/quote]
Seisoi kolmiom kärkipisteiden varassa ja kupera siitä keskeltä. Tässä pullossa on toisinpäin, seisoo keskustan varassa, ei kärkipisteiden.
[/quote]
Blaah niin joo
Vitun AAAAAAAAAAAAAAAPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
No hei! :D anteeksi vastaamattomuuteni ja suuri kiitos kaikille avusta! Hajuvesi löytyi ja tadadaa se on tämä!
http://parfumeria-minsk.by/?id=marina-de-bourbon-paradise-lys
Kiitos vielä salapoliiseille!
Houbigant essence rare?