Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä helvetin trendi tämä on!?

Vierailija
31.07.2015 |

Voi saamattomuuden huippu! Vähän aikaa sitten olin kahvilassa (missä oli iso naistenvessa vaipanvaihtopöytineen), ja eikös joku mamma ruvennut vauvansa vaippaa ihan siinä pöydässä vaihtamaan koko täyden kahvilan edessä! Itse olin hieman kauempana, mutta ilme viereisen pöydän ihmisten kasvoilla kertoi kaiken. Ilmoitin asiasta heti kahvilan kassaneidille joka vain katsoi minua hölmistyneenä ja mutisi jotain: "jaahas, oho, hmmm, mites noin", eikä sanonut äipälle mitään.

Ja tänään taas, mutta tällä kertaa kyseessä oli ravintolan pöytä! Näytti tämänkertainen äippä niin elämäänsä kyllästyneeltä, että selvästi alkoi julkisiin vaipanvaihtopuuhiin vain muita ruokailijoita kiusatakseen, mutta ei hele sentään!

Onko tämä joku uusi trendi että meidän eevertille ja peevertille vaihdetaan pampersit ihan missä halutaan ja viis veisataan minkäänlaisesta sivistyksestä ja käytöstavoista.

Pitää varmaan ruveta vaihtamaan omat menkkasiteet siellä ravintolan pöydällä, sehän on vaan luonnollinen asia joka pitää muiden kestää, miksi mun pitäisi joutua vessaan asti raahautumaan sen takia. Tällä logiikalla tuntuu monet lapselliset muijat olevan liikenteessä. Kaksi sanaa: HEI HALOO!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:27"]Mun kaverin mielestä on ihan ok ottaa lapselta vaippa pois, että voi tuuletella pehvaa. Kiva sit kieriä kusisella perseellä meidän mattojen päällä.

Peseytymisen jälkeen tuulettelu olis ihan ok, jos tykkää riskeerata pesulalaskun verran. Mun mielestä kuset matolla ei ole ok. Kaverin mielesti pieni pissa ei silleen haittaa...
[/quote]

Arvaus: sulla ei varmaan ole vauvaa tai ainakaan vauvaa ja taaperoa?
[/quote]
En ole tuon ekan viestin kirjoittaja, mutta mulla on taapero ja vauva, eikä minulle tulisi mieleenkään laittaa heitä lattialle pylly paljaana ilman pesua ja alustaa siihen matolle. Kyllä käydään se pylly pesemässä ja laitetaan joku peitto tms, minkä voi pestä ihan kotona eikä pesulassa, jos pissat lirahtaa.

Vierailija
22/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:27"]Mun kaverin mielestä on ihan ok ottaa lapselta vaippa pois, että voi tuuletella pehvaa. Kiva sit kieriä kusisella perseellä meidän mattojen päällä.

Peseytymisen jälkeen tuulettelu olis ihan ok, jos tykkää riskeerata pesulalaskun verran. Mun mielestä kuset matolla ei ole ok. Kaverin mielesti pieni pissa ei silleen haittaa...
[/quote]

Arvaus: sulla ei varmaan ole vauvaa tai ainakaan vauvaa ja taaperoa?
[/quote] Mulla on molemmat enkä silti anna ilmakylpyjä kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo todellakin!

Vierailija
24/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:27"]Mun kaverin mielestä on ihan ok ottaa lapselta vaippa pois, että voi tuuletella pehvaa. Kiva sit kieriä kusisella perseellä meidän mattojen päällä. Peseytymisen jälkeen tuulettelu olis ihan ok, jos tykkää riskeerata pesulalaskun verran. Mun mielestä kuset matolla ei ole ok. Kaverin mielesti pieni pissa ei silleen haittaa... [/quote] Arvaus: sulla ei varmaan ole vauvaa tai ainakaan vauvaa ja taaperoa?

[/quote]

Arvaus: sulla ei varmaan ole yliaktiivista rakkoa ja tosi laimeaa pissaa paljosta juomisesta? Sua ei varmaan silleen haittaa jos kusaisen teidän sohvalle. Pissani on hyvin vetistä ja lähes hajutonta. Toisekseen en edes ajatellut kakata, se on jo eri asia.

Vierailija
25/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:03"]Vauvalaisilla ei ole MITÄÄN asiaa MIHINKÄÄN julkiseen kulkuneuvoon IKINÄ. Saatika että siellä saisi vaihtaa sen kakaran paskoja. Menköön vanhempi vaikka päälleen seisomaan junan/bussin/lentokoneen katolle, mutta MUITA IHMISIÄ EI SAA HÄIRITÄ MITENKÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]

Sinun huutamisesi häiritsee.

Vierailija
26/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:27"]Mun kaverin mielestä on ihan ok ottaa lapselta vaippa pois, että voi tuuletella pehvaa. Kiva sit kieriä kusisella perseellä meidän mattojen päällä. Peseytymisen jälkeen tuulettelu olis ihan ok, jos tykkää riskeerata pesulalaskun verran. Mun mielestä kuset matolla ei ole ok. Kaverin mielesti pieni pissa ei silleen haittaa... [/quote] Arvaus: sulla ei varmaan ole vauvaa tai ainakaan vauvaa ja taaperoa?

[/quote]

Pissat ja paljas perse matolla ei siis haittaa? Kai myös aikuiset vieraasi saavat hieroa paljasta pyllyään mattoosi? Lirauttaa siihen vähän jos hätä tulee kesken kaiken?

Vierailija
27/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:53"]

[/quote]

Pissat ja paljas perse matolla ei siis haittaa? Kai myös aikuiset vieraasi saavat hieroa paljasta pyllyään mattoosi? Lirauttaa siihen vähän jos hätä tulee kesken kaiken?
[/quote]

Tais olla se lasta riisuva kaveri linjoilla...

Vierailija
28/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneen nyt ymmärtää kun vessaan ei yksinkertaisesti mahdu, mutta eri asia ravintolassa tai kahvilassa.

Vierailija
29/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta. Ei ole koskaan tullut tarvetta vaihtaa vaippaa julkisesti. Lentokoneessa vaippa on vaihdettu omalla paikalla jos kyse on ollut housuvaipasta ja meidän rivillä ei ole ollut muita mutta vauvojen kakkavaipat on vaihdettu siellä vessassa. Mä en myöskään ole kokenut koskaan tarvetta imettää julkisesti. Siis näytellä tissejäni tai olettaa että vauva häiriintymättä syö kun paikalla on muita ihmisiä. Se imetyskin on ollut mulle sellainen intiimi tilanne jossa koen ainoan asian joka merkitsee jotakin olevan täydellinen keskittyminen vauvaan. Jopa kotona vaikka lapsia on useita niin muut lapset ovat jättäneet rauhaan kun olen imettänyt.

Mua häiritsee jos viereisessä pöydässä pariskunta kourii toisiaan ja suutelee niin että räkä kiiltelee poskilla ja niin häiritsee myös se jos joku heittää vauvelin tiskiin vaihtaakseen vaippaa.

Vierailija
30/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:37"]

Xenia ei kyllä ikinä käyttäytyisi noin vaikka pikkulapsen kanssa paljon on liikkeellä ja matkustelee. 

[/quote]

Mitä Xenia tähän nyt kuuluu?

Vierailija
31/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kerran vaihtanut vauvalle jossain pikaruokapaikassa vaipan siten, että olen kääntänyt matkarattaat ensin jonnekin nurkkaan siten että muut eivät näkisi mitä aion tehdä. Lisäksi iso kuomu mahdollisimman alas. Sitten selkänoja alas ja vauva makuuasentoon. Ja meikä kyykkyyn rattaiden eteen. Pikainen pissavaipanvaihto, kakkavaippaa en alkaisi vaihtamaan muuten kuin vessanpuolella.

Siitä syystä olen kaihtanut vessassa vaipanvaihtoa, koska ko ravintoloissa on yleensä niin likaiset vessat, ettei sinne tee mieli mennä, eikä ainakaan vauvaansa viedä. Sitä paitsi, jos pissavaipan vaihtaa siten, ettei koske vauvan alushousualueelle, eikä siihen itse vaippaankaan kuin päällisin puolin, niin mitään pöpöjä ei ko hommasta tartu kenellekään. Pöpösempiä on se ravintoloiden ruokakauhat ja ketsuppihanat yms. Noin puolet miehistähän ei pese käsiään saippualla oikeaoppisesti vessakäynnin jälkeen. Miettikääpä sitä.

Vierailija
32/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Arvaus: sulla on sekä vauva että taapero ja molemmat kuseksii pitkin sohvia, tuoleja, mattoja ja lattioita sekä kotona että vieraisilla?

Vierailija
33/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahvilassa töissä ja hyvin yleistä on tämä vaipanvaihto pöydässä. Meillä tilat menevät niin, että minulla ei ole suoraa näköyhteyttä kaikkiin kahvilapöytiin ja usein tätä vaippatoimintaa tapahtuu huomaamattani. Todella ällöttävää ja pahinta on, että monet eivät edes vaivaudu kiikuttamaan sitä paskavaippaa roskikseen vaan jättävät sen minun siivottavakseni mukavasti siihen tarjottimelle astioiden ja ruuantähteiden sekaan :))))))!

Vierailija
34/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:30"]

Mä olen muutaman kerran vaihtanut vauvalle jossain pikaruokapaikassa vaipan siten, että olen kääntänyt matkarattaat ensin jonnekin nurkkaan siten että muut eivät näkisi mitä aion tehdä. Lisäksi iso kuomu mahdollisimman alas. Sitten selkänoja alas ja vauva makuuasentoon. Ja meikä kyykkyyn rattaiden eteen. Pikainen pissavaipanvaihto, kakkavaippaa en alkaisi vaihtamaan muuten kuin vessanpuolella.

Siitä syystä olen kaihtanut vessassa vaipanvaihtoa, koska ko ravintoloissa on yleensä niin likaiset vessat, ettei sinne tee mieli mennä, eikä ainakaan vauvaansa viedä. Sitä paitsi, jos pissavaipan vaihtaa siten, ettei koske vauvan alushousualueelle, eikä siihen itse vaippaankaan kuin päällisin puolin, niin mitään pöpöjä ei ko hommasta tartu kenellekään. Pöpösempiä on se ravintoloiden ruokakauhat ja ketsuppihanat yms. Noin puolet miehistähän ei pese käsiään saippualla oikeaoppisesti vessakäynnin jälkeen. Miettikääpä sitä.

[/quote]

Onhan ne likaisia jos jokainen pissakäsillä niihin koskee, ovenkahvat, pöydät, tuolit jne.

Vierailija
35/35 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Enpä taida koskaan mennä kahvilaan tai ravintolaan töihin. Onneks sentään eivät ruokakaupassa vaihda.