Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä?? (Maisa Torpan uusin kuva)

Vierailija
31.07.2015 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015073120115406_vi.shtml

Eikös Maisa ole noin 22 vuotias... Miten ihmeessä noin nuori tyttö saa naamansa ihon noin vanhaksi ja huonokuntoseksi...????? aurinko, tupakka, alko, valvominen, kemikaalit????  Siis loksahti ihan suu auki kun näin ton kuvan!!

Itse olen 27v, ja ihossani ei ole vielä selviä juonteita. Pidän tärkeänä itseni huoltamista, ja se onneksi kannattaa! Tulin todella onnelliseksi!!! :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 26 ja mulla on paljon siloisempi iho. Tosin kalpeampikin

Vierailija
2/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv....

Vierailija
4/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, olen samanikäinen ja voisin ulkonäköni puolesta olla melkein ton lapsi :D

Vierailija
5/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ilkeitä kommentteja iltalehdessä. Maisa vaikuttaa kivalta tytöltä eikä ansaitse tuollaista kuraa niskaansa. Nätti on sekä meikin kanssa että ilman.

Vierailija
6/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä kuvassa tekoripset ja kulmat valmiina :)

Vierailija
7/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kuva ei ole ilman meikkiä nähnytkään. Vain meikkivoide puuttuu.

Vierailija
8/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko. Tuksulla näkyy myös hyvin auringon haittavaikutukset, iho on laikukas, ruskea, parkkiintunut, täynnä luomia ja varmaan maksaläiskiäkin.

Vierailija
9/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika karua herätä aamulla tuon näköisen naisen vierestä :D onko hän todellakin vasta 22v???

Vierailija
10/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä maksaläiskänaama. Ei edes tällä 3:n lapsen kolmekymppisellä äidillä ole tuollaista. Tosin, en ikinä ota aurinkoa, enkä kesällä ole ulkona ilman meikkivoidetta ja kasvot ovat vaaleat ja kauniit.

Vierailija
11/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis APUA :D Jos en tietäis Maisan ikää, veikkaisin tuon vasemman puolimmaisen kuvan perusteella lähemmäs 40 v. Miltähän Maisa näyttää, vaikka 10 vuoden päästä?? Tää kuva pitäis liittää kyllä, johonkin auringonoton haittojen valistuskampanjaan :D Tuo nainen on kyllä pilannut kasvonsa totaalisesti, Maisa oli todella kaunis vielä muutama vuosi sitten, kun oli vielä luonnollisen näköinen.

Vierailija
12/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi peruttu. Olen 26 ja viimeisen vuoden aikana huomannut ensimmäisiä juonteita silmänympärysihossa läheltä katsottuna hyvässä valaistuksessa. No jaa, geenit eivät ole hyvät (herkkä, punoittava, kuiva couperosa iho) mutta ei solariumia eikä tupakkaa koko ikänä. Ehkä en angstaa.

Vierailija
13/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, hyvä että vahingonilo teki teidän ikäkriiseistä ja paskasta elämästä helpompaa sietää.

Vierailija
14/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein valkoiseksi YLIBLONDATTU LETTI korostaa aina ihon virheitä moninkertaisesti. Punaisuutta/keltaisuutta/oranssisuutta, finnejä, maksaläiskiä, ryppyjä, pulloposkia, epätasaisuutta jne jne jne. Monet sanovatkin että vaalea letti vanhentaa eikä anna mitään anteeksi kuvissa, tai luonnossa. Katsokaa vaikka Tuksua. Tässä Maisan lookissa on valitettavan paljon tuksumaista. Ollut jo kauan.

Valkoinen letti sopii harvalle, Gwen Stefani on niitä harvoja, ja Marilyn oli.

Maisalle sopisi parhaiten se oma brunette hiusväri, karamellinsävyisillä raidoilla.

Punertavat ja tummat hiukset antavat enemmän anteeksi ja kehystävät kasvoja eri tavalla kuin ylivalkaistut tai keltaiset. Siksi tummemmat sävyt saavat monet naiset näyttämään ikäistään nuoremmilta.

Vierailija
15/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hampaisiin laitettu 2 numeroa liian isot neon-sinivalkoiset kuoret vai onko ne photoshopattu, oikeanpuoleisessa kuvassa???

Vierailija
16/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo floridamummonvalkoinen vaalennus joka tekee hänestä vanhemman näköisen kuin mitä oikeasti on.

Vierailija
17/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:52"]

Olisi aika karua herätä aamulla tuon näköisen naisen vierestä :D onko hän todellakin vasta 22v???

[/quote]

Näyttää +35 vuotiaalta. Sellaista raikkautta ja heleyttä, mitä tuon ikäisessä vielä luulisi olevan ei ole lainkaan.

Vierailija
18/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:33"]

Se on tuo floridamummonvalkoinen vaalennus joka tekee hänestä vanhemman näköisen kuin mitä oikeasti on.

[/quote]

Ja auringossa grillattu iho.

Vierailija
19/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Frendeissä missä Ross kävi suihkurusketuksessa? Tuli se mieleen. Nuorena mennyt ihonsa pilaamaan, huuletkin näyttää feikeille ja omista hampaista ei taida olla paljoa jäljellä kun nuo näyttää kuorille.

Vierailija
20/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 39 ja ihoni on huomattavasti tasaisemman ja "siistimmän" näköinen. On tietenkin löysempi mutta ei tuollainen maksaläiskäinen. Nätimpi tuo Maisa on kyllä mitä muistinkaan, ehkä kuitenkin ihonsa takia vuosiaan vanhemman näköinen.