Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa mun mies tänään

Vierailija
31.07.2015 |

Meillä on ollut tosi raskas kesä. Miehen äiti on huonossa kunnossa, olemme hoidelleet hänen asioitaan urakalla. Erityispoikamme saa kiukkukohtauksia noin 3 x päivässä. Lisäksi normi kotityöt, työstressit jne. jne. Tänään erityisen vauhdikas päivä, lastenhoitoa, ruuanlaittoa, pyykkiä, tiskiä jne. , mun viimeinen lomapäivä by the way.

Mieheni on erittäin aamu-uninen, lasten kanssa lyhytpinnainen, kaikki harrastuksensa (kalastus, veneily, lintubongaus) vaativat tietenkin ehdottomasti perheen luota poissa oloa syvässä omassa rauhassa.

Varmaan arvaattekin, ettei mulla juuri vastaavia "omia" harrastuksia ole. 

Tänään ruokapöydässä mies alkaa jankuttaa omasta kalastusmatkastaan "poikien" kanssa, ollut hänellä jokasyksyinen traditio. Ihan kuin olisi odottanut multa jotain kannustusta, suunnittelua tms. tämän reissun suhteen. Sanoin että tee miten teet, samalla perkasin kuopukselle broileria kädet rasvassa, toisella korvalla kuunnellen.

Äkkiä mies ampaisee pöydästä kiukuissaan, kuinka hänen matkastaan ei olla täällä yhtään kiinnostuneita, mikään aika ei kuulemma sovi jne. jne. Lähtee ovet paukkuen menemään.

Siis oikeesti, onko miehet ja naiset näin erilaisia, vai olenko mennyt naimaan poikkeuksellisen hönön? Mä mietin aina perheen prioriteetteja, yhteisiä reissuja, lasten asioita ja ongelmia, kodin sisustusta jne.

Ja mies on lähinnä huolissaan OMASTA ajastaan.

Näinä hetkinä ymmärrän kavereita, jotka ovat eronneet ja joilla lapset vaan vuoroviikoin. Saavat edes JOSKUS ihan vaan keskittyä itseensä ilman keski-ikäisen miehen urpoja eksistentiaalisia kriisejä. Damn!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! ;-)

Vierailija
2/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa ääliöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä on huono omatunto selvästi. Tietää että asiat on just noin kuten kuvailit, mut kalareissulle vai mikä se oli ois niin kiva lähteä. Yritti työntää vastuun sulle, että järjestäisit asian hänen puolestaan. Sit mies saa lähteä reissuun hyvällä omallatunnolla. Harmittaahan se kun noin kätevä suunnitelma ei sujunutkaan...

Vierailija
4/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on juuri näin itsekkäitä eli ei sun mies mikään poikkeus ole.Minä minä ja minä.Minun menot ja mun pitää saada levätä välillä.Pilluakin ois kiva saada useemmin jne.Välillä mä mietin miten kukaan jaksaa asua tai yrittää yhdenkään miehen kans.Ei niistä oo perhe-elämään

Vierailija
5/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä ei vaan osaa kantaa vastuuta eikä siten ymmärrä omaa osaansa yhteisen asian, eli sun tapauksessa perheen toiminnasta. Nää tyypit on oikeasti tosi rasittavia. Paranee vain vaihtamalla.

Vierailija
6/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille, lohdutti. Sain muksut nukkumaan, nyt mies mököttää marttyyrina koska "mun asenne" kuulemma torppasi hänen matkansa. Hohhoijaa. En oikeastaan jaksa välittää, vaikka valittaisi kavereilleen, ettei pääse koska vaimo on hankala. Nillittäköön.

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä