Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoitua laihduttamiseen normaalipainoisena?

Vierailija
25.07.2015 |

Mulla usein laihdutus loppuu siihen kun alan miettiä, ettei mun tartte laihtua. Toisaalta haluaisin olla hoikka mut toisaalta oon tyytyväinen tähänkin. Se kuuluisa 5kg on jotenkin hankala kun ei oo mikään "pakko"..

Miten te muut motivoidutte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kautta, että mulla on paljon vaatteita, jotka näyttävät paremmalta kun olen hoikka. Jenkkakahvat ei pursuile farkuista yms.

Vierailija
2/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole terveydellisistä syytä eikä halua muuttaa ulkonäköä, niin eihän sun tarttekaan motivoitua laihduttamaan, elelet vaan normaalipainoisena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ristiriitaiset fiilikset koko hommasta. Mitkä asiat sulla puhuu laihduttamista vastaan, mitkä puolesta?

Mulla vastaan: olen terve ja normaalipainoinen, syön pääasiassa terveellisesti ja paino on pysynyt "lihomiskauden" jälkeen suunnilleen samana (lihoin siis n.5kg työpaikan vaihtuessa), terveyssyitä laihduttamiselle ei ole

Puolesta: mulla on vaatteita, jotka kiristää tässä painossa, ja joita tekisi mieli käyttää, näytän mielestäni paremmalta bikineissä hoikempana, jaksan juosta paremmin kevyempänä, haluaisin että lihakseni näkyisivät paremmin

Ja tuntuu siis typerältä nuo pelkät ulkonäkösyyt laihduttaa, kun näinkin olen ihan ok näköinen ja kokoinen, terveys tai muita syitä en oikein keksi laihduttamiselle.

Sitten, miksi kuitenkin parantaisin elämäntapojani entisestään..? Jos jättäisin vähemmälle sokeri- ja rasvaherkut-voisinko jaksaa paremmin, olisinko terveempi? Liikuntaa ei ole tarvetta tai halua lisätä, nämä hassut herkuttelut on jääneet vähän niin kuin tavaksi tuon lihomiskauden jälkeen, ja oikeastaan haluaisin kovasti niitä vähentää, mutta se on kovin vaikeaa, kun konkreettisesta hyödystä ei ole varmuutta. 

Vierailija
4/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään tapauksessa pidäkään motivoitua jos olet kerta normaalipainoinen. Dieettaamallahan sitä saa vaan aineenvaihduntansa rikki.

Googlettele ennemmin anti-diet ja intuitive eating.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän