Miksi joillakin on tapana tuijottaa ihmisiä?
Itse en kyllä kehtaisi tuijottaa kovin kauan ketään..
Kommentit (28)
Minulle katsekontaktit ja muut ovat vaikeita, lievä asperger. Kun yritän olla kohtelias, tuijotan kuulemma liikaa. Helpointa olisi olla katsomatta ollenkaan, mutta sitten pitäisi muistaa taas uudelleen ottaa kontakti sopivilla hetkillä.
Itse saatan katsoa pidempään jos jollakin on kivat vaatteet. Tai jos näyttää tosi kummalliselta. En muuten, suomalaiset pukeutuu tylsästi ja valjusti pääosin joten heissä ei oo mitään tuijoteltavaa, mutta aina joskus näkee jotain kivaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:05"]Tämä on taas suomalaisten ikioma kompleksi, ettei muita ihmisiä saa katsella. Suomessa on kohteliasta pitää katse tiukasti edelläkävelevän takamuksessa, seinillä tai mieluiten maassa.
[/quote]
Eikös suomalaiset juurikin ole niitä jotka pälyilevät ja tuijottavat muita? Kun taas muunmaalaiset keskittyvät ystäviinsä ja perheenjäseniinsä tai yksin ollessaan vaikka kirjaan tai puhelimeen.
Te möllääjät, koittakaa pitää edes suu kiinni, ellette ole oikeasti kehitysvammaisia tai muuten rajoittuneita, joilta suun kiinni pitäminen ei ehkä onnistu.
Jos joku tuijottaa, niin tuijotan takaisin.
En tuijota, mutta joskus katsahdan pitkään kivan näköisiä ihmisiä :) joskus he huomaavat katseeni ja olenkin pohtinut, pitäisikö alkaa huikata ohi mennessään esimerkiksi "kiva tyyli" tms? Jotta katsottava ei alkaisi epäillä, että hänellä on nokea poskessa tai mekko hiipinyt ylös :D En kyllä tuijota, muutaman kerran vilkaisen, mutta yleensä ihmiset kyllä huomaavat tämänkin.
(Olen siis 26 v nainen ja yleensä ihailen kivasti pukeutuneita ja persoonallisia muita naisia :) )
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:30"]Jos joku tuijottaa, niin tuijotan takaisin.
[/quote]
Jep. Kannattaa tuijottaa niin kauan kunnes se toinen tajuaa kääntää päänsä pois. Ja ehkä ymmärtää miten noloa tuijottaminen on
Laittakaapas joskus hame päälle niin kyllä saatte katseita. En tarkoita mitään minaria kuitenkaan :D