Miksi jotkut taivuttaa päätä taaksepäin nauraessaan?
Joskus myös sulkevat silmänsä. Miehet ja naiset. Mistä tulee se tarve taivuttaa niskaansa. Kysyn ilman irvailua, kuulun itse ko. porukkaan.
Tuli mieleen Ensitreffit alttarilla Mikon kuvasta.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Antaa vähän bimbon vaikutelman.
Miehestäkin? Entä jos on Mensan jäsen? Silti vaikutelma on bimbo?
Vierailija kirjoitti:
Toiset menee kumaraan.
Tämä. Mutta miksi? Mistä tulee se tarve mennä mihinkään asentoon? Miksei voi vain olla normaalisti ja nauraa?
Mielikuva: kumaranauraja murjaisee vitsin takakenonaurajalle. Mahtaa näyttää viisaalta.
Tuommoisen naurun nimi oli ennenvanhaan "kekkanauru". Mitä sitä ihmettelemään sen kummemmin, ihmisillä on kaikenlaisia tapoja nauraa. Naurun sanotaan pidentävän ikääkin. Iloisia ihmisiä saisi olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisen naurun nimi oli ennenvanhaan "kekkanauru". Mitä sitä ihmettelemään sen kummemmin, ihmisillä on kaikenlaisia tapoja nauraa. Naurun sanotaan pidentävän ikääkin. Iloisia ihmisiä saisi olla enemmän.
Epäilen, että kyseessä on jokin fysiologinen syy. Just esim. hapen saanti. Siksi kiinnostaa, koska usein ilmiöille on eriskummallisia ja hauskoja taustasyitä.
Iso Arska mainostaa Lidl:n Parkside puutarhatyökaluja niin hän "hah hah hah" nauroi puutarhaveistokselle - ehkä hänellä on joku neurologinen vika?
Minä nauran niin ja vielä pitelen käsillä isoa mahaani aina kun joku työntekijä tulee pyytämän palkankorotusta.
Tuntemani takakenonaurajat nauravat äänekkäästi ja purskahtavat nopeasti nauruun. Luulen, että nauru tulee niin kovalla voimalla että sen ulospäästämäseen tarvitaan tuo päänheilautus taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset menee kumaraan.
Tämä. Mutta miksi? Mistä tulee se tarve mennä mihinkään asentoon? Miksei voi vain olla normaalisti ja nauraa?
Itse nauran noin aina silloin, jos minulla on tosi hauskaa ja olen rennossa ja mieluisassa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että kyseessä on jokin fysiologinen syy. Just esim. hapen saanti. Siksi kiinnostaa, koska usein ilmiöille on eriskummallisia ja hauskoja taustasyitä.
Kyllä. Jos on krooninen nuha tai jotain, niin ilmaa saa parhaiten juuri noin, jos oikein makeasti naurattaa.
Itselle tulee jokin outo kihelmöinti kaulaan kun juttu osuu nauruhermoon, ja kihelmöinti purkautuu ainoastaan vetämällä päätä takakenoon nauraessa. Onnekkaita ovat tuttavat ja ystävät, jotka saavat pakkoliikkeistäni nauttia.
Tai sitten voi nauraa etukenossa ja läpsiä polvea samalla, näin:
https://www.bdaddik.com/32332-large_default/art-print-poster-asterix-an…
Antaa vähän bimbon vaikutelman.