Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin on tapana tuijottaa ihmisiä?

Vierailija
31.07.2015 |

Itse en kyllä kehtaisi tuijottaa kovin kauan ketään..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuojotan sillon kun muut ei näe :D

Vierailija
2/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän epähienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänäön hyvin huonokuntoisen miehen, jota vietiin pyörätuolissa. Päätin, etten töllötä, vaikka mieli teki.

Vierailija
4/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään katsella ihmisiä, katson esim. pukeutumista, tyyliä, olemusta, eleitä, hiuksia, silmiä, meikkiä, kynsiä, jne. Musta on vaan mukava katsella ihmisiä, ei siinä mitään sen syvempää ole.

Vierailija
5/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias tuijottaa pitkään tai vainoharhanen,tai noita kumpaakin.

Sit voi olla tietty niin, et näkee harvoin ihmisiä jolloin tollo jää päälle helpommin.

Jos sit puhutaan kohteliaisuudesta niin vilkaisu on ok ,mut ei pitkään tuijottaminen.

Tietysti jos on tavattoman kaunis ihminen ,niin sitä voi olla ihan kiva tuijottaa pitkään.

Vierailija
6/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:51"]

Mä tykkään katsella ihmisiä, katson esim. pukeutumista, tyyliä, olemusta, eleitä, hiuksia, silmiä, meikkiä, kynsiä, jne. Musta on vaan mukava katsella ihmisiä, ei siinä mitään sen syvempää ole.

[/quote]

Eli katsot sellaista joka miellyttää silmää? Vai ihmetelläksesi jotain kummallista? :)

Vierailija
7/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:52"]Utelias tuijottaa pitkään tai vainoharhanen,tai noita kumpaakin.

Sit voi olla tietty niin, et näkee harvoin ihmisiä jolloin tollo jää päälle helpommin.

Jos sit puhutaan kohteliaisuudesta niin vilkaisu on ok ,mut ei pitkään tuijottaminen.

Tietysti jos on tavattoman kaunis ihminen ,niin sitä voi olla ihan kiva tuijottaa pitkään.

[/quote]Mul on kans sama periaate ,että en tuijota jos nään jonkun ihmisen joka on jollain tavalla erilainen.

Nimittäin tiedän niinkin tyhmiä ihmisiä jotka sanovat hiljaa suulla sen mitä ajattelevat ja vielä silleen nauraen. Viisautta ei saa rahalla, mutta kaikesta voi oppia.

Vierailija
8/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:51"]

[/quote]

Eli katsot sellaista joka miellyttää silmää? Vai ihmetelläksesi jotain kummallista? :)
[/quote]

Molempia :) t. 5

Vierailija
9/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:51"]

[/quote]

Mä oon samanlainen. Ja niin on sisko ja äitikin. 
Mutta siis tuijottelu ei suinkaan ole pahansuopaa, vaan olen/olemme kiinnostuneet erilaisista ihmisistä.
Kohteet harvemmin huomaavat tuijotteluani, osaan olla siinä nykyään jo aika hienovarainen :D

Vierailija
10/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijottaa hymyillen aina kaikki vanhat mummot. En tajua miksi ne niin tekee. Ellei ne sit toljota samalla tavalla kaikkia nuoria. :I Ihme juttu silti.

Vierailija
11/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas suomalaisten ikioma kompleksi, ettei muita ihmisiä saa katsella. Suomessa on kohteliasta pitää katse tiukasti edelläkävelevän takamuksessa, seinillä tai mieluiten maassa.

Vierailija
12/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään usein tuijottamaan, kun ajatukset harhailee muualla. Kohde on välillä seinä, välillä joku toinen ihminen. Ei kannata pahastua.

Vierailija
13/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:05"]Tämä on taas suomalaisten ikioma kompleksi, ettei muita ihmisiä saa katsella. Suomessa on kohteliasta pitää katse tiukasti edelläkävelevän takamuksessa, seinillä tai mieluiten maassa.
[/quote]

Ja onneksi nykyään on tää puhelin.

Vierailija
14/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua katsotaan aina kummallisesti, kun käyn uudessa kaupassa. Huomaan sivusilmällä siis. Koska tajuan että jos itse töllää niin muutkin tölläävät jnejnejne ja ymmärrän jos pikkukaupassa ihmiset katsovat kun vakkareiden seassa on joku uusi, mutta viimeksi olin uudessa s-marketissa...

Ehkä olen vain niin söde<333

Vierailija
15/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään katsoa ihmisiä. Kaikenlaisia. Mielenkiinnosta, ei siksi, että joku olisi "erityinen".

Vierailija
16/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin 13, katse vain sattuu olemaan jonkun ihmisen kohdalla, kun ajatukset menee ihan muualla. Tavallaan "tyhjä" tuijotus siis, en ottaisi henkilökohtaisesti.

Vierailija
17/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on syytetty siitä että tuijotan liian tiukasti toista kun hän puhuu. Oikeasti siihen on syynä vain todella heikko näköni, näen vain 45% siitä mitä ihmiset normaalisti. Joudun aina kertomaan, että tarkoitukseni ei ole tuijottaa, vaan en voi tehdä mitään sille miltä katseeni näyttää.

Vierailija
18/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajatuksissani tuijotan. En siis näe tuijituksen kohdetta

Vierailija
19/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, 12

Vierailija
20/28 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti ja epäkohtelias moukka tuijottaa pitkään. Silloinkin kun kohde on huomannut. Mä tapaan pudistella päätäni jos joku tuijottamalla tuijottaa mua. Katsominen on eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi