Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika toi sitten tyttökaverin näytille

Vierailija
31.07.2015 |

Olen aiemmin jutellut tytön kanssa niitä näitä kun ovat jutelleet skypessä pojan kanssa. Hirveän ujon ja kiltin oloinen tyttö. 

Tuli sitten tänään käymään ja hänellä oli violetit hiukset! Jotenkin menin ihan sanattomaksi. 

Oli edelleen mukavan ja fiksun oloinen, mutta noi hiukset....

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kuinka moni ajattelisi "kiltin ja ujon" tytön olevan liilahiuksinen?

Niin me vaan teemme johtopäätöksiä ihmisistä liian vähäisin lähtötitiedoin ja joskus käy näin.

Vierailija
22/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pidä violetista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas nyt ap, aikuinen ihminen, sortui arvioimaan ihmitä ulkonäön perusteella.

Vierailija
24/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 7-vuotiaalla tytöllä on puoliksi violetit hiukset :) Idolinsa mukaan piti saada värjättyä :)

Vierailija
25/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen! Mitäpä jos poikasi olisikin tuonut poikaystävänsä näytille? Veikkaan, että sen jälkeen olisi kelvannut vaikka kalju ja karvaiinen tyttöystävä

Vierailija
26/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:20"]

Olen aiemmin jutellut tytön kanssa niitä näitä kun ovat jutelleet skypessä pojan kanssa. Hirveän ujon ja kiltin oloinen tyttö. 

Tuli sitten tänään käymään ja hänellä oli violetit hiukset! Jotenkin menin ihan sanattomaksi. 

[/quote] sekö on pääasia, et kysynyt mitä kouluja käynyt, onko suunnitelmissa yliopisto, no riippuu jos sun poikas taas on amis niin samaa tasoa oleva paras

Vierailija
27/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:20"]

[/quote] sekö on pääasia, et kysynyt mitä kouluja käynyt, onko suunnitelmissa yliopisto, no riippuu jos sun poikas taas on amis niin samaa tasoa oleva paras

[/quote]

En kyllä ymmärrä sitäkään jos aletaan tollasia ensitapaamisella kysellä. Ei se (korkea)koulutuskaan maailman tärkein asia ole vaikka Suomessa niin nyt on uskoteltu viimeiset vuosikymmenet.

Vierailija
28/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää enemmän miksi sinun 24-vuotias poikasi asuu ilmeisesti kotona. :D

Vierailija
29/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli kerran violetit hiukset, tosin ei tarkoituksella vaan epäonnistunut kotivärjäys :-D

Vierailija
30/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:40"]Onkohan sillä tiukka pillu?
[/quote]
Viivapillu, menee vaan 2 sormea

Vierailija
31/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikas taitaa olla oikein mammanpoika. Muuttaako tyttökin teille asumaan?

Vierailija
32/32 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetit! Varmaan saatananpalvoja!!!!!! Ristiinnaulitse se saatanan kummajainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän