Poika toi sitten tyttökaverin näytille
Olen aiemmin jutellut tytön kanssa niitä näitä kun ovat jutelleet skypessä pojan kanssa. Hirveän ujon ja kiltin oloinen tyttö.
Tuli sitten tänään käymään ja hänellä oli violetit hiukset! Jotenkin menin ihan sanattomaksi.
Oli edelleen mukavan ja fiksun oloinen, mutta noi hiukset....
Kommentit (32)
Kuinkas nyt ap, aikuinen ihminen, sortui arvioimaan ihmitä ulkonäön perusteella.
Mun 7-vuotiaalla tytöllä on puoliksi violetit hiukset :) Idolinsa mukaan piti saada värjättyä :)
Ole onnellinen! Mitäpä jos poikasi olisikin tuonut poikaystävänsä näytille? Veikkaan, että sen jälkeen olisi kelvannut vaikka kalju ja karvaiinen tyttöystävä
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:20"]
Olen aiemmin jutellut tytön kanssa niitä näitä kun ovat jutelleet skypessä pojan kanssa. Hirveän ujon ja kiltin oloinen tyttö.
Tuli sitten tänään käymään ja hänellä oli violetit hiukset! Jotenkin menin ihan sanattomaksi.
[/quote] sekö on pääasia, et kysynyt mitä kouluja käynyt, onko suunnitelmissa yliopisto, no riippuu jos sun poikas taas on amis niin samaa tasoa oleva paras
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:20"]
[/quote] sekö on pääasia, et kysynyt mitä kouluja käynyt, onko suunnitelmissa yliopisto, no riippuu jos sun poikas taas on amis niin samaa tasoa oleva paras
[/quote]
En kyllä ymmärrä sitäkään jos aletaan tollasia ensitapaamisella kysellä. Ei se (korkea)koulutuskaan maailman tärkein asia ole vaikka Suomessa niin nyt on uskoteltu viimeiset vuosikymmenet.
Minua ihmetyttää enemmän miksi sinun 24-vuotias poikasi asuu ilmeisesti kotona. :D
Mullakin oli kerran violetit hiukset, tosin ei tarkoituksella vaan epäonnistunut kotivärjäys :-D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:40"]Onkohan sillä tiukka pillu?
[/quote]
Viivapillu, menee vaan 2 sormea
Poikas taitaa olla oikein mammanpoika. Muuttaako tyttökin teille asumaan?
Violetit! Varmaan saatananpalvoja!!!!!! Ristiinnaulitse se saatanan kummajainen!
Höh, kuinka moni ajattelisi "kiltin ja ujon" tytön olevan liilahiuksinen?
Niin me vaan teemme johtopäätöksiä ihmisistä liian vähäisin lähtötitiedoin ja joskus käy näin.