Poika toi sitten tyttökaverin näytille
Olen aiemmin jutellut tytön kanssa niitä näitä kun ovat jutelleet skypessä pojan kanssa. Hirveän ujon ja kiltin oloinen tyttö.
Tuli sitten tänään käymään ja hänellä oli violetit hiukset! Jotenkin menin ihan sanattomaksi.
Oli edelleen mukavan ja fiksun oloinen, mutta noi hiukset....
Kommentit (32)
No kysyitkö osaako tehdä läskisoosia?
No, eihän hiusten värillä ole väliä.
Ja minä olen sentäs jo täti-ihminen:)
Oih violetit hiukset on nätit :) itsellänikin oli sellaiset joskus vuosia sitten yläasteella...
Mitä ihmeen väliä sillä on minkäväriset hiukset jollakin on. Eikö se ole pääasia (sanan varsinaisessa merkityksessä) mitä sieltä tukan alta löytyy. Jos sekään. Se on kokonaan pojan päänsärky minkälaisen donnan kanssa kulkee, ei sinun.
Oikeasti violetit? Olisin varmaan kättelyssä sanonut, että nyt olen kateellinen, ihanat hiukset!
Violetit hiukset ovat muodissa. Älä siis pelkää, eiköhän tyttö siirry muodin mukana ja on parin vuoden päästä jo eri väri päässään :)
En usko että on luonnostaan violetit. Todennäköisesti feikattu jollakin hiusvärillä.
Lähteekö väri pois vai onko pysyvästi aina violetti ? Ja ikää oli...15 ?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:29"]Lähteekö väri pois vai onko pysyvästi aina violetti ? Ja ikää oli...15 ?
[/quote]
Joo pysyvästi on väri päässä koko loppuiän. Ja älykkyysosamääräsi oli..?
Hui, minkäköhän väriset hiukset heidän lapsillaan sitten on!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:29"]
[/quote]
Poika on 24 ja tyttö 22
ap
:D Minä olen yleensä tytöiltä kysynyt, mikä heidän oma värinsä on.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:24"]
Mitä ihmeen väliä sillä on minkäväriset hiukset jollakin on. Eikö se ole pääasia (sanan varsinaisessa merkityksessä) mitä sieltä tukan alta löytyy. Jos sekään. Se on kokonaan pojan päänsärky minkälaisen donnan kanssa kulkee, ei sinun.
[/quote]
Kyllä mua ainakin liikuttaa, millainen kumppani lapsellani on. En oikein pidä esim. ajatuksesta väkivaltaisesta puolisosta. Hyvä, kun teitä suvaitsevaisia on, että kaikki käy.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:39"]:D Minä olen yleensä tytöiltä kysynyt, mikä heidän oma värinsä on.
[/quote]
Tuohon voi olla aika vaikea vastata, jos on jo teinistä asti koko ikänsä värjännyt hiuksia. Aika moni ei edes itse tiedä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:24"]
[/quote]
Kyllä mua ainakin liikuttaa, millainen kumppani lapsellani on. En oikein pidä esim. ajatuksesta väkivaltaisesta puolisosta. Hyvä, kun teitä suvaitsevaisia on, että kaikki käy.
[/quote]
Tekeekö violetti hiusväri aiemmin kilttinä ja ujona pidetystä tyttöystävästä väkivaltaisen?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:24"]
[/quote]
[/quote]
Värjätyt hiukset ja väkivalta. Ihan yhtä vakava asia.
Omalla fiksulla tytölläni on ollut mustat, valkoiset, harmaat, pinkit, siniset, likat ja normiruskeat hiukset. Ei todellakaan saanut minulta kannustusta ja/tai tukea värinvaihtoon, mutta pakko myöntää - hiusten väri ei ole vaikuttanut tytön älykkyyteen, sosiaalisiin taitoihin, koulutuloksiin, kesätyön saantiin, kavereihin eikä käyttäytymiseen :) . Rajoitteet ovat valitettavasti meidän omissa päissämme....
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:26"]Violetit hiukset ovat muodissa. Älä siis pelkää, eiköhän tyttö siirry muodin mukana ja on parin vuoden päästä jo eri väri päässään :)
[/quote]Tuskin menee paria vuotta, ei varmaan paria kuukauttakaan kun väri vaihtuu :) Henkilökohtaisesti minusta violetti on paljon parempi kuin nämä kulahtaneet siniset mitä näkee joka puolella. Muutes minun tyttäreni toi tyttökaverinsa kotiin ja sekin on minulle ok, pääasia että viihtyvät yhdessä ja kumppani tekee tyttäreni onnelliseksi - ja näkyy tekevän kun tyttö on yhtä hymyä ja hyväntuulinen 24/7. Kumppanilla ei nyt ollut violetit hiukset, olikohan niissä muuten tekoväriä ollenkaan, ei tullut ajateltua kun kiinnitin huomiota enempi persoonaan :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:29"]
[/quote]
Poika on 24 ja tyttö 22
ap
[/quote]
Kyllä mies ja nainen kyseessä!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:20"]Olen aiemmin jutellut tytön kanssa niitä näitä kun ovat jutelleet skypessä pojan kanssa. Hirveän ujon ja kiltin oloinen tyttö.
Tuli sitten tänään käymään ja hänellä oli violetit hiukset! Jotenkin menin ihan sanattomaksi.
Oli edelleen mukavan ja fiksun oloinen, mutta noi hiukset....
[/quote]
Onko ne hiukset nyt sitten hyvä vai paha? Ei nimi miestä pahenna, joten tuskimpa hiuksetkaan.