Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakijat! Jos joku soittaa hakemuksenne perään, niin miten muistatte..

Vierailija
31.07.2015 |

Vähän nolo kysymys ehkä. Teen tietenkin räätälöidyn hakemuksen joka paikkaan, ja selaan vähän tietoa netistä että mikäs firma kyseessä. Päivittäin tulee kuitenkin laitettua 1-7 hakemusta, joten on aivan mahdotonta muistaa mitä kaikkea olen hakenut. Oon pistänyt toki ylös firmat ja tehtävät, mihin haetaan. Muuten olisikin noloa ja vois hakea vahingossa kaksi kertaa samaan paikkaan :D. Mutta jos nyt mulle soittais joku jostain ja sanois esimerkiks, että "Tässä Maija Meikäläinen yritys Meikäläisestä terve, soittelen hakemuksesi perään. Mikä sai sinut kiinnostumaan juuri meidän yrityksestämme?" niin menisin varmaan aivan mykäksi! Miten ihmeessä pitäis muistaa, millaisen hakemuksen on mihinkin laittanut?

Koulutukseni ei ole tiettyyn ammattiin, joten työmahdollisuudet on laajat. Näin ollen olen hakenut kaikkea mikä vähänkään läheltä liippaa. Myös firmat ovat melkein kaikki olleet selaisia, että en ole koskaan edes kuullut niistä.. Miten te muut olette selvinneet?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tallennan sen sivun, jolla työpaikkailmoitus on. Ei se vie montaa sekuntia, kun klikkaa File > Save Page As.. Sieltä omalta koneelta sen ilmoituksen löytää sitten myöhemminkin, vaikka työnantaja vetäisikin ilmoituksen pois netistä.

Ja sen ekan puhelun aikana todellakin sovitaan vaan haastattelun ajankohta, ei siinä aleta käymään tehtävää läpi...

Vierailija
22/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun eräästä yrityksestä soitettiin yhtä paikkaa haettuani, en siinä tilanteessa enää yhtään muistanut yksityiskohtia siitä hommasta, johon hain (mietin mielessäni tyyliin, että missä kaupungissa tää työ mahtoi edes olla?!) Se tuli varmasti puhelin aikana ilmi, joten ei ollut yllätys, ettei mua valittu :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo mun puhelinhaastattelu oli varmaan poikkeus kun siitä ei ollut etukäteen mainintaa. :) taidan tosiaan tallentaa noi sivut jatkossa!
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi