Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin moka jonka olet työssäsi tehnyt

Vierailija
30.07.2015 |

??

Kommentit (186)

Vierailija
121/186 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 04:27"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 04:17"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:38"] Tämä oli kylläkin sukulaiseni, mutta hän nosti yhdessä sh:n kanssa sängystä potilaan, jota ei olisi saanut nostaa, ja potilas sitten ymmärtääkseni kuolla kupsahti siihen paikkaan. Koskaan eivät jääneet kiinni. Olisi mielenkiintoista kuulla miten voi olla mahdollista että potilas on tuollaisessa tilassa. [/quote] Isäni kuoli 11 vuotta takaperin. Häneltä oli leikattu aivokasvain ja kun häntä oltiin nostamassa ja avustamassa vessaan, tuli aivoverenvuoto ja hän menehtyi siihen. Olen joskus miettinyt, olisiko ilman siirtoa jäänyt henkiin. EHkä ei. Toivottavasti kyse ei ole samasta tapauksesta :( [/quote] Olen pahoillani. :(
Miksei leikkauspotilas saanut katetria? Oma isoisäni meni rvauskeskukseen näyttämään ärtynyttä luomea. Lääkäri otti siitä KOEPALAN sen sijaan että olisi poistanut haittaavan luomen. No se luomi siitä ärtyi ja kun näyte tuli takaisin, selvisi että kyseessä on pahanlaatuinen melanooma. Siinä vaiheessa syöpä oli ehtinyt levitä imusolmukkeisiin. Olen itsekin miettinyt että jos luomi olisi vain poistettu, isoisä olisi hengissä. [/quote] En nyt jaksa uskoa että sen luomen leikkaamisen takia ja parin päivän tuloksien odottelun aikana ehti niin pahasti levitä. Eiköhän se ollut jo levinnyt ennen sitä, eikä siihen luomen poisto pelkästään olis auttanut.

[/quote]

Parin päivän? Siellä on taas AV:n näkijälääkäri paikalla.

Tulosta odoteltiin viikkoja. Ei sillä, ei minulla ole mitään "näyttöä" siitä mitä olisi tapahtunut, en ole ennustajaeukko. Saan kai silti ihmetellä miksi siitä haittaavasta luomesta piti jättää rahtuakaan ihmiseen? Pois vain kokonaan ja labraan. Oliskos sulla antaa tälle selitystä kun nyt siellä tiedät?

Vierailija
122/186 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaalta tuli iso nippu rahaa ja laskin ne kahden setelin verran väärin (1000 euroa). Kyse useammasta sadastatonnista, eikä ole firmassa laskukonetta. Saatiin onneksi asia selvitettyä jälkeenpäin, mutta kyllä hävetti sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/186 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:35"]

ään ärtynyttä luomea. Lääkäri otti siitä KOEPALAN sen sijaan että olisi poistanut haittaavan luomen. No se luomi siitä ärtyi ja kun näyte tuli takaisin, selvisi että kyseessä on pahanlaatuinen melanooma. Siinä vaiheessa syöpä oli ehtinyt levitä imusolmukkeisiin. Olen itsekin miettinyt että jos luomi olisi vain poistettu, isoisä olisi hengissä.

Koepalavastaus tulee kahdessa viikossa. Isoisäsi viivytteli asian kanssa, jo näytteenottotilanteessa se oli levinyt imusolmukkeisiin. 

Se porukka ei viivyttele.

Mutta hyvä mielihän näitä lukiessa tietysti tulee. Täytyykö teidän arvailijoiden asia täällä ratkaista kun sanoin että minulle vain nousee mieleen se luomen repiminen näytekappaleeksi? Pitäkää omana tietonanne.

Vierailija
124/186 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:23"]Tämän takia se kasvatuksen perusta tulee hoitaa kotona vanhempien taholta! Opettajilla ei riitä resurssit kasvattaa 30 oppilasta henkilökohtaisesti samalla, kun heille pitäisi opettaa opetussuunnitelmassa vaaditut tiedot. Muutamat vanhemmat voisi katsoa kunnolla peiliin...

Ja tämäkin opettaja varmasti tietää sen, ettei tuollaisia sammakoita tulisi suusta laukoa. Mutta joskus se mitta tulee täyteen. Se kuka sanoo oppilaita puolustuskyvyttömiksi, ei ole kokenut millaista on sietää provosoivaa oppilasta, joka häiriköi toiminnallaan koko luokkaa ja pilaa muiden oppimismahdollisuudet. Opettajan kuuluisi huomioida kaikki tasapuolisesti, mutta minkäs teet, kun luokkakoko on suuri ja yksi vetää koko homman lekkeriksi. Ja vanhemmat ei anna laittaa tätä häirikköä erityisopetukseen, koska eihän meidän Jennica-Aleczander..?!
[/quote]
Ei tuo mitään puolusta. K*sipää mikä k*sipää (opettaja). Ei toiminut mitenkään hyvin (tätä odotti lapselta kuitenkin) eikä kypsästi ja hän oli sentään tuon "taisteluparin" aikuinen.

Kyllästynyt näihin selityksiin: huono päivä, tuli lasi täyteen, pinna paloi jne. jne. Kummasti niitä vaan löytyy sellaisiakin opettajia, joiden ei tarvitse selitellä. Osaavat hoitaa tilanteet niiden vaatimalla tavalla. Itsekin koulussa opettajan virkaa hoitaneena, tiedän että monasti metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Hyvä opettaja hoitaa tilanteet ja tulee juttuun erilaisten oppilaiden kanssa. Tulihan tuonkin opettajan brutaalius tässäkin esille, joten vaihtaisi ammattia.

Että seli seli.

Vierailija
125/186 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:57"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:26"]

Sanoin raivostuttavalle ja provosoivalle oppilaalle, että voi kun et olisi täällä ja turpa kiinni. :( Lapsi oli tokalla. T. alakoulun opettaja

[/quote]Hyvä, että joku kerrankin sanoi hänelle suoraan.
[/quote]
Olette aika sairaita.
[/quote]
Minusta tintuu aina pahalta, jos aikuinen ei osaa kayttäytyä vaikka odottaa sitä pieneltä. Varsinkin noin pienten kohdalla.

En ymmärrä mistä on tullut sellainen kuva, että työntekijä voisi käyttäytyä miten sattuu, vaarsinkin puolustuskyvyttömien kohdalla.
[/quote]
Ei tuollainen sovi alakoulun opettajaksi. LAPSELLE puhuu miten sattuu. Tulisi huutelemaan aikuiselle niin katsotaan kuka huutaa ja kenelle.

Mutta luulen että egg loppuu aikuisen kohdalla.

Vierailija
126/186 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:23"]Tämän takia se kasvatuksen perusta tulee hoitaa kotona vanhempien taholta! Opettajilla ei riitä resurssit kasvattaa 30 oppilasta henkilökohtaisesti samalla, kun heille pitäisi opettaa opetussuunnitelmassa vaaditut tiedot. Muutamat vanhemmat voisi katsoa kunnolla peiliin...

Ja tämäkin opettaja varmasti tietää sen, ettei tuollaisia sammakoita tulisi suusta laukoa. Mutta joskus se mitta tulee täyteen. Se kuka sanoo oppilaita puolustuskyvyttömiksi, ei ole kokenut millaista on sietää provosoivaa oppilasta, joka häiriköi toiminnallaan koko luokkaa ja pilaa muiden oppimismahdollisuudet. Opettajan kuuluisi huomioida kaikki tasapuolisesti, mutta minkäs teet, kun luokkakoko on suuri ja yksi vetää koko homman lekkeriksi. Ja vanhemmat ei anna laittaa tätä häirikköä erityisopetukseen, koska eihän meidän Jennica-Aleczander..?!
[/quote]
Minkäs teet, niinkö? Laittaisin oppilaan ulos luokasta tai rehtorin puhutteluun. Mutta paskaa en suoltaisi suustani pihalle.

Kovin helppoa. Mieluummin puutun kuin olen paskasuu.

Vierailija
127/186 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:53"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:23"]Tämän takia se kasvatuksen perusta tulee hoitaa kotona vanhempien taholta! Opettajilla ei riitä resurssit kasvattaa 30 oppilasta henkilökohtaisesti samalla, kun heille pitäisi opettaa opetussuunnitelmassa vaaditut tiedot. Muutamat vanhemmat voisi katsoa kunnolla peiliin...

[/quote]
Ei tuo mitään puolusta. K*sipää mikä k*sipää (opettaja). Ei toiminut mitenkään hyvin (tätä odotti lapselta kuitenkin) eikä kypsästi ja hän oli sentään tuon "taisteluparin" aikuinen.

Kyllästynyt näihin selityksiin: huono päivä, tuli lasi täyteen, pinna paloi jne. jne. Kummasti niitä vaan löytyy sellaisiakin opettajia, joiden ei tarvitse selitellä. Osaavat hoitaa tilanteet niiden vaatimalla tavalla. Itsekin koulussa opettajan virkaa hoitaneena, tiedän että monasti metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Hyvä opettaja hoitaa tilanteet ja tulee juttuun erilaisten oppilaiden kanssa. Tulihan tuonkin opettajan brutaalius tässäkin esille, joten vaihtaisi ammattia.

Että seli seli.
[/quote][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:53"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 04:23"]Tämän takia se kasvatuksen perusta tulee hoitaa kotona vanhempien taholta! Opettajilla ei riitä resurssit kasvattaa 30 oppilasta henkilökohtaisesti samalla, kun heille pitäisi opettaa opetussuunnitelmassa vaaditut tiedot. Muutamat vanhemmat voisi katsoa kunnolla peiliin...

[/quote]

Että seli seli.
[/quote] ja minä olen kyllästynyt näihin selityksiin : Vaativa lapsi, erityinen lapsi, erityisherkkä lapsi. Jotkuk kakarat vain ovat kusipäitä ja niisttä tulee kusipääaikuisia

Vierailija
128/186 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että nää jotka puolustaa niitä kusipääkakaroita, ovat itekin olleet sellaisia, tai eivät muista miten vittumaisia kakarat voi olla.

Vierailija
129/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyössä ollessani en lukenut listaa kovin tarkasti kun kuvittelin muistavani ulkoa. Menin sitten väärään siivouskohteeseen, ihmettelin vain että no on kai täällä puhdasta... Ei mikään ihme kun siellä ei edes oltu tilattu siivousta.
Toisesta kohteesta ei soitettu perään, onnekseni siellä oli ilmeisesti sen verran puhdasta että siivouksen puuttumista ei oltu huomattu. Hävettää!

Vierailija
130/186 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä terveysalalla, jossa potilaat kutsutaan nimellä hoitohuoneeseen. No oli tulossa potilas, jonka nimi oli tuiki tavallinen suomalainen nimi kuten jorma virtanen. Menin odotushuoneeseen ja siellä istui vain nainen. En huutanut nimeä, kun ajattelin sen olevan turhaa. Noh, aika kului eikä potilasta näkynyt.. Sitten otinkin jo seuraavan potilaan sisään ja hoidin hänet. Tämän potilaan jälkeen odotushuoneessa istunut nainen tuli luokseni ja sanoi että hänellä olisi ollut aika tunti sitten... Olin ihan nolona ja kysyin hänen nimeään - jorma virtanen. Olin tosi häkeltynyt ja pahoittelin tilannetta# :-D Siitä lähtien olen aina huutanut potilaan nimeä vaikka nimi olisi mikä. Ei nykyään näistä tiedä...

Vierailija
131/186 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:01"]

odotutin puolivahingossa asiakasta odotistilassa n. 1,5h.

[/quote]

Ap: Jos sinusta tämä on pahin moka/pahimpia mokia mitä olet tehnyt, niin aika mitätön se on. En nyt tiedä liittyykö se minuun vai johonkin muuhun tapaukseen, mutta jos minuun, niin ihan turhaan mietit ja syyllistät itseäsi. Olin nimittäin keksinyt koko vaivan. Se oli pelkkää mielikuvituksen tuotetta! Tajusin jälkeenpäin, ettei olisi pitänyt. Kirjoitin jotain ikävää vastaukseksi, koska olin pahalla päällä ja ajattelin, että muutenkin odotit sellaista vastausta. No, eipä olisi sitäkään pitänyt ja yleensä en ärsyyntyneenä kirjoita mitään, koska sellaisessa mielentilassa kaikki mahdollinen aiheuttaa suuttumusta. Palstalla on taas ainakin yksi kuolemaa käsittelevä ketju ja joskus on ollut paljon synkempiäkin ketjuja, ilmeisesti aika usein sinun aloittamiasi. Jos ne johtuu tästä jutusta, niin anna olla, ihan turhaan kiusaat itseäsi. Et ole tehnyt mitään pahaa, jonka takia sinun pitäisi alkaa inhoamaan tai vihaamaan itseäsi. Minusta vaikutat liian kriittiseltä omien tekemistesi suhteen. Koet varmaan usein ansaitsevasi rangaistuksen milloin mistäkin pikku jutusta. Jos vielä haluat tietää tuohon tapaukseen liittyen, niin en odottanut kauan, vaan noin vartin, koska oli kiire luennolle. En ollut silloin edes vihainen tai saanut itkukohtausta, eikä siitä aiheutunut minulle mitään haittaa. Sinulle näköjään aiheutui. Anteeksi siitä! -n27 

Vierailija
132/186 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä huoltoasemalla, jonka kauppias oli hyvin temperamenttinen ja tiukka mies. Olin yksin iltavuorossa ja kun sulkemisen aika tuli, unohdin bensapumput auki. Lähdin tyytyväisenä kotiin. Onneksi asema oli syrjäseudulla, joten kukaan ei ollut yön aikana hoksannut mahdollisuutta ilmaisiin bensoihin. Iltapäivällä kun saavuin takaisin töihin aamuvuorolainen kuiskasi minulle mokasta ja kyllä nolotti! Kauppias ei onneksi koskaan saanut mokastani tietää, olisi varmasti antanut potkut kun olin silloin vielä koeajalla. Vieläkin olen ihmeissäni siitä, miten hyvä tuuri kävi, sillä muuten olisi joku voinut tajutessaan varastaa satojen edestä!

Vierailija
133/186 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin vahingossa ainoat avaimet pöntöstä alas. En ymmärrä vieläkään miten niin kävi.

Vierailija
134/186 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vainajan kylmiöön, ennenkuin hänet oli virallisesti todettu kuolleeksi. Terkut tutuille ;)

Vierailija
135/186 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aamulla vahingossa iltalääkkeeni dosetista. Nukahtamislääke alkoi vaikuttamaan kun pääsin työpaikalle, pysyin hyvin hereillä mutta puheeni olivat olleet outoja. Olen vieläpä asiakaspalvelutyössä. Tuosta ei tullut mitään seurauksia eikä esimies tiedä.

Vierailija
136/186 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:23"]

Unohdin potilaan verinäytteet näytteenottohuoneeseen seuraavaan päivään. Eivät enää olleet analysointikelpoisia. Piti kutsua potilas uudestaan näytteisiin ja keksiä hyvä selitys. Duunikaveri otti klamydiaviljelyn potilaan pippelistä vaikka piti ottaa silmästä..

[/quote]

Mulle kävi tämä kämmi viime talvena, mutta olin potilaana. Papa-näyte otettiin, järjestin sitä varten todella täydestä kalenteristani tilaa (ja aikojahan tunnetusti on todella huonosti tarjolla). No sitten tuli kotiin kirje, että valitettavasti näytteenotto epäonnistui ja kehoitus varata uusi aika. Kyllä otti päähän!!

Vierailija
137/186 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuskaisin 5-vuotiaalle (todella raivostuttavalle) tytölle että nyt turpa kiinni tai minä tukin sen. Olen päiväkodissa lastenhoitajana.

Vierailija
138/186 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:17"]

Hukkasin ikkunan pesijänä pankinavaimet. Sitten kävinkin koulut ja pääsin johtoportaaseen monellekin alalle ja kas kummaa en mokannut enää koskaan. Mokia toki tapahtui mutta pystyin aina syyttämään alaisiani. Vittumoinen pomo siis olin, kaikki pomot ei oo mullakin pari hyvää ollut, molemmat naisia. T. Opistoinsinööri

[/quote]

Miten mulla tuli sun tekstistä mieleen että et ole johtoporrasta nähnytkään, pomo et ole koskaan ollut ja et tiedä mitä tarkoittaa opisto, saati insinööri?? 
[/quote]
Hauskaa jos kertoisin että olen tehnyt myös oikolukijan toitä ja editoinut tunnettujenkin ihmisten juttuja ennen lehdessä julkaisemista.
Ja opistoisinöörin tutkinto ei ole se viimeisin. Eli opetusalalle vaihdoin ja rehtoriksi päädyin, kunnes oikea työalkoi maittaa enemmän.
Ja voin sanoa että koulumaailmassa tuli eteen jos jonkinlaista tekstiä, niin yksi minun pomo tuotti vielä karmeempaa tekstiä.
Kerro vähän seikoista mistä teit nuo johtopäätöksesi. On nimittäin hauskaa kun teen tänne täysin läpinäkyvän provon niin se menee täysillä läpi.
Olen sellainen rehellisyyden perikuva jota kaikki aina uskovat, paitsi jos puhun totta.
[/quote]
Narsisti oot

Vierailija
139/186 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä piuha irti väärässä paikassa - monien suomalaisten lauantai-ilta pilalla. Tapahtui 90-luvulla, vieläki nolottaa.

Vierailija
140/186 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 04:27"]

Oma isoisäni meni rvauskeskukseen näyttämään ärtynyttä luomea. Lääkäri otti siitä KOEPALAN sen sijaan että olisi poistanut haittaavan luomen. No se luomi siitä ärtyi ja kun näyte tuli takaisin, selvisi että kyseessä on pahanlaatuinen melanooma. Siinä vaiheessa syöpä oli ehtinyt levitä imusolmukkeisiin. Olen itsekin miettinyt että jos luomi olisi vain poistettu, isoisä olisi hengissä.

[/quote]Koepalan vastaus tulee kahdessa viikossa, ja siinä ajassa melanooma ei leviä imusolmukkeisiin, vaan se oli levinnyt jo kauan ennen näytteen ottamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi